quote:Nog maar een topic over een van de bekendste complotdenkers van Nederland, fascist, mol voor Rusland, ruziemaker, wegloper, oikofoob, schrijver en desalniettemin ook een van de leden van de Nederlandse tweede kamer.
Meneer heeft tegenwoordig een telg genaamd Lancelot.
Dit is inmiddels topic nummer 9, dus kennelijk wel jaquote:
Er schijnen nog best wat mensen op deze man te stemmenquote:
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels topic nummer 9, dus kennelijk wel ja
Zorgelijk dat er zoveel mensen nog op deze man stemmen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Er schijnen nog best wat mensen op deze man te stemmen
Bij elk dieptepunt zoals dit weer, denk je nee nu is het over, maar schijnbaar is er geen bodem voor sommige mensen.
[ twitter ]
Deze gek moet je blijven ontmaskeren en ridiculiseren. Zijn hardcore achterban slikt alles als zoete koek en die bereikt hij toch wel. Maar voor de mensen die nog net niet verloren zijn moet hij voortdurend zo onaantrekkelijk mogelijk worden gemaakt.quote:
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij elk dieptepunt zoals dit weer, denk je nee nu is het over, maar schijnbaar is er geen bodem voor sommige mensen.
[ twitter ]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag je ook vragen aan Dugin stellen? Zo ja, dan wil ik wel ff joinen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollen
Ik wil graag aan hem vragen of ie het waard vond om het leven zijn dochter op te offeren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"When you last smelled your daughter, did you think of BBQ-sauce?"
Iemand die pleit voor genocide kan zo'n opmerkinkje makkelijk incasseren denk ik.quote:
Ik vind het al schaamteloos dat Baudet deze genocidale maniak uit durft te nodigen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iemand die pleit voor genocide kan zo'n opmerkinkje makkelijk incasseren denk ik.
Ze kennen elkaar alquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het al schaamteloos dat Baudet deze genocidale maniak uit durft te nodigen.
Doegin die per teams komt inbellen om vanaf zijn conservatief-autoritaire smeulende vuilnisbelt een lijkrede voor de liberale democratie te geven...quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Och, de liberale democratie lijkt toch wat sterker te zijn dan Rusland.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doegin die per teams komt inbellen om vanaf zijn conservatief-autoritaire smeulende vuilnisbelt een lijkrede voor de liberale democratie te geven...
Ah, een gesprek over het verval van de westerse beschaving met iemand die zich actief inzet om het verval van de westerse beschaving te bespoedigenquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen fan van Hoekstra, maar dit doet ie goed.quote:
Maar wat hij dus ook zegt: "een maand nadat de schermutselingen waren begonnen".quote:
Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat hij dus ook zegt: "een maand nadat de schermutselingen waren begonnen".
Schermutselingen? Een full blown oorlog, invasie door een leger in een souverein land, verkrachtingen, moorden, plunderingen, wegmaaien van steden, en dat noemt hij 'schermutselingen'?
Ik probeer ook altijd weg te blijven van geweld en schelden, maar deze man haalt ook bij mij het slechtste naar boven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.
Zo zie je maar weer, de antifascisten zijn de eckte fascisten!11!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.
Ik vraag mij altijd af waarom sommigen deze fantast en zijn mafklapperige partijgenoten zo intensief volgen. Als je daar veelvuldig mee bezig bent, kan ik mij goed voorstellend dat het enorm veel irritatie gaat opwekken. Eigenlijk geef je deze individuen precies wat ze willen, woede en ergernis over hun doelbewust provocatieve en idiote uitspraken en gedrag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd weg te blijven van geweld en schelden, maar deze man haalt ook bij mij het slechtste naar boven.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij zijn het niet eens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waarom sommigen deze fantast en zijn mafklapperige partijgenoten zo intensief volgen. Als je daar veelvuldig mee bezig bent, kan ik mij goed voorstellend dat het enorm veel irritatie gaat opwekken. Eigenlijk geef je deze individuen precies wat ze willen, woede en ergernis over hun doelbewust provocatieve en idiote uitspraken en gedrag.
En dat is vervolgens ook weer voeding voor al hun aanhangers, kunnen ze lekker opscheppen in die bespottelijke Youtube show van ze over hoe het 'partijkartel' en diens stemmers woest zijn over hun zogenaamd ingenieuze inzichten en uitspraken.
Ik zei het recent al eens in een ander topic, hoe minder aandacht deze mensen krijgen, hoe beter. Op die manier zal de partij steeds kleiner en kleiner worden.
Dit ja. En ze vooral niet verbieden want je kunt ze geen groter plezier doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het enige debat dat met Baudet, Paul Cliteur en alle anderen engnekken van FvD gevoerd moet worden is over de vraag waarom zij massamoordenaar Poetin steunen.
Keer op keer en verder niets.
Precies. Etaleer hun stupiditeit gewoon. Keer op keer op keer. Laat maar gewoon aan iedereen zien hoezeer de FvD schijt heeft aan westerse waarden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit ja. En ze vooral niet verbieden want je kunt ze geen groter plezier doen
Hun aanhang deelt die gedachten vermoedelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Etaleer hun stupiditeit gewoon. Keer op keer op keer. Laat maar gewoon aan iedereen zien hoezeer de FvD schijt heeft aan westerse waarden.
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het enige debat dat met Baudet, Paul Cliteur en alle anderen engnekken van FvD gevoerd moet worden is over de vraag waarom zij massamoordenaar Poetin steunen.
Keer op keer en verder niets.
Jeetje wij doen ook al aan landjepik en vallen landen in Oost Europa binnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje wij doen ook al aan landjepik en vallen landen in Oost Europa binnen?
Dat is ook vragen om ellende. Dat is wat Poetin doet.... weer voormalige sovjetregio's annexeren of satelietstaten ervan maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
Hebben die landen zelf voor gekozen om bij de NAVO te horen waarschijnlijk ook uit angst voor Rusland, is wat anders dan een land dan een land binnen vallen 100.000 mensen vermoorden, voorzieningen kapot schieten, plunderen en verkrachten. Hun angst blijkt wel terecht als je ziet wat Rusland nu in Oekraïne doet. Schijnbaar is NAVO lid worden een goede verdediging tegen de terreur van Rusland.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bedreigend als je vanuit het Kremlin kijkt.
Nou..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat al waar is dan kan Rusland dat landjepik gewoon accepteren. Want wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
Dus Rusland kiest voor oorlog. Ok, dan krijgen ze oorlog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
In een ideale wereld zou dat zo zijn. Helaas werkt dat niet zo ivm 'invloedssferen'. Denk je dat de VS het zouden pikken wanneer China een communistisch regime installeert in Mexico en een paar kernkoppen plaatst? Dat wordt ook meteen een invasie. Baudet wil deze invloedssferen respecteren en vrede met Poetin. De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Dat wil hij niet. De Oekraine heeft zijn eigen invloedsfeer, het eigen land en Baudet respecteert dat nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
Baudet wil deze invloedssferen respecteren
Baudet heeft graag een persoonlijke vrede met die terrorist. Iddquote:en vrede met Poetin.
Sjoerdsma is een pispaaltje van FvD. Maar het is Baudet en FvD die een oorlog en terreur in en tegen Oekraine willen.quote:De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Baudet collaboreert met de vijand. Dat maakt hem en zijn partij NSB'ers. Als we straks officieel in oorlog raken dan gaat hij als eerste tegen de muur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
In een ideale wereld zou dat zo zijn. Helaas werkt dat niet zo ivm 'invloedssferen'. Denk je dat de VS het zouden pikken wanneer China een communistisch regime installeert in Mexico en een paar kernkoppen plaatst? Dat wordt ook meteen een invasie. Baudet wil deze invloedssferen respecteren en vrede met Poetin. De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Als Mexico een groot gedeelte van de 20e eeuw bezet zou zijn geweest door de VS en die bezetting gepaard gegaan zou zijn met een genocide die aan miljoenen Mexicanen het leven heeft gekost zou het natuurlijk niet heel vreemd zijn dat Mexico de bescherming zou zoeken van bijvoorbeeld China. Maar dat is niet zo dus waar hebben we het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
Controleer je bronnen eens en lees je in. Oekraïne bestond al voor Rusland bestond.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:21 schreef nils_22 het volgende:
Oekraïne bestond nieteens voor de 20e eeuw dus waar hebben we het over? Is altijd onderdeel geweest van (meestal Russen).
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lang moet volgens jou een land bestaan voordat het het recht heeft zichzelf te beschermen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:21 schreef nils_22 het volgende:
Oekraïne bestond nieteens voor de 20e eeuw dus waar hebben we het over? Is altijd onderdeel geweest van (meestal Russen).
Kan niet wachten tot hij ook crispy isquote:
Amerika wil in Oekraïne zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. De Oekraine heeft zijn eigen invloedsfeer, het eigen land en Baudet respecteert dat niet
[..]
Baudet heeft graag een persoonlijke vrede met die terrorist. Idd
[..]
Sjoerdsma is een pispaaltje van FvD. Maar het is Baudet en FvD die een oorlog en terreur in en tegen Oekraine willen.
Rusland wil met veel terreur in Oekraïne zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:42 schreef Nober het volgende:
Amerika wil in Oekraïne zitten..
Amerika dus.
Zuipt, rookt, zit aan de coke en heeft zich ook al een buikje gevreten. Maar vaccins zijn slecht voor de gezondheid!quote:
"Ja maar...Mijn opa was kettingroker en die is er 90 mee geworden. Zo slecht kan het daarom niet zijn." Ik hoor zo'n argument vaker van rokers. Ruiken, zuipen en zich dan zorgen maken over een vaccinquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zuipt, rookt, zit aan de coke en heeft zich ook al een buikje gevreten. Maar vaccins zijn slecht voor de gezondheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verkiezingsposter voor november:
[ afbeelding ]Heeft hij nou het vlaggetje van Letland op zijn revers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op. Of de vlag van Forumland lijkt erg op de Letse vlag.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heeft hij nou het vlaggetje van Letland op zijn revers?
[ afbeelding ]Is door een fan gemaakt met AISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Wel eindelijk eens enige vorm van intelligentie betrokken bij het ontwerp.quote:
Bruin-blank-bruin zou wel toepasselijk zijn voor Forumland.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Of de vlag van Forumland lijkt erg op de Letse vlag.
[ afbeelding ]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
[ afbeelding ]Ik vraag me vooral af waarom het Empire State Building op de achtergrond staat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Is niet het Empire State Building geloof ikquote:Op maandag 31 juli 2023 12:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom het Empire State Building op de achtergrond staat..
Kloptquote:Op maandag 31 juli 2023 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel gedeeld door Thierry op zijn insta
[ afbeelding ]wat lees ik nou op de verkiezingsposter? FvD en Baudet doen daar verkapt de belofte geen oorlog te ondersteunen in de Oekraïne? Of ze liegen met deze belofteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je pro-Rusland bent, ben je pro-oorlogquote:Op maandag 31 juli 2023 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat lees ik nou op de verkiezingsposter? FvD en Baudet doen daar verkapt de belofte geen oorlog te ondersteunen in de Oekraïne? Of ze liegen met deze belofte
[ twitter ]
Doe niet zo dom, zeg. Maak de achtergrond rood en schrijf het met gotische letters en je kunt er zo 1933 boven zetten.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch redelijke puntjes
Neutraal t.o.v. inval Duitsland in Polenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, zeg. Maak de achtergrond rood en schrijf het met gotische letters en je kunt er zo 1933 boven zetten.
Nee. Nee, dat zijn ze absoluut niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, daar is niets redelijks aan, het is een stupide lijstje voor stupide mensen. Een FvD versie van Wilders' A4'tje.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen groen vinkje voor ''En Nederland weer op 1''.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was NL ook, hopende neutraal te blijven zoals in 1914-1918quote:Op maandag 31 juli 2023 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Neutraal t.o.v. inval Duitsland in Polen
Dat werkte dan ook net zo goed als nu neutraal blijven wat feitelijk neerkomt op Rusland steunen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was NL ook, hopende neutraal te blijven zoals in 1914-1918
Het erge is nog dat ik eigenlijk denk dat FvD en Baudet niet eens betaald worden door de Russen, maar dit gewoon vrijwillig doen vanwege aandachtsgeilerijquote:Op maandag 31 juli 2023 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Redelijk noemt ie dat. Ik denk dat er geen enkele partij in Europa zo open en bloot in de zak van het Kremlin zit.
De facto doen we ook niet veel meer dan neutraal blijven op woorden na.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
Dat werkte dan ook net zo goed als nu neutraal blijven wat feitelijk neerkomt op Rusland steunen.
Zal wel een schnabbel ergens hangen, maar bewust betaald krijgen om propaganda te spuien zie ik ook niet gebeuren. Het algemene denkbeeld van het anti-globalisme is gewoon gelijk aan elkaar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:15 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik eigenlijk denk dat FvD en Baudet niet eens betaald worden door de Russen, maar dit gewoon vrijwillig doen vanwege aandachtsgeilerij
De handel met Rusland wordt nu wel steeds meer beperkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:11 schreef nostra het volgende:
[..]
De facto doen we ook niet veel meer dan neutraal blijven op woorden na.
Dat klopt, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje. Heineken mag nog prima zijn centjes daar verdienen, het opblazen van de graandeal vinden we wat van, maar nemen we verder voor lief, als we zelf hard geraakt worden dan is handel ineens dikke prima, we gooien na veel vijven en zessen wat wapens over de grens met "veel succes" en er zijn een hoop lovende woorden. C'est ça. En dan is de financiële en militaire steun ook nog eens tanende of althans niet meer grenzeloos.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 23:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
De handel met Rusland wordt nu wel steeds meer beperkt.
Wapenleveranties, financieele steun en sancties is toch wel wat meer dan neutraal blijven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:11 schreef nostra het volgende:
[..]
De facto doen we ook niet veel meer dan neutraal blijven op woorden na.
Waarom zie je dat niet gebeuren? Vond dat die nieuwsuur uitzending dat vrij onontkenbaar maakte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Zal wel een schnabbel ergens hangen, maar bewust betaald krijgen om propaganda te spuien zie ik ook niet gebeuren. Het algemene denkbeeld van het anti-globalisme is gewoon gelijk aan elkaar.
Omdat ik Rusland nog wel wat intelligenter inschat dan voor dat doel Baudet te kiezen en Baudet te zelfvoldaan om eerder onbewust in de luren gelegd worden dan bewust zijn zakken te vullen voor Rusland.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom zie je dat niet gebeuren?
Thierry heeft ondertussen met zijn salaris in de kamer en de verkoop van zijn boekjes een erg goed inkomen, wat dat betreft lijkt het me vreemd als hij per se ook nog wat Russisch geld erbij wil. (Goed, inhaligheid is ook geen bijzonderheid.)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat ik Rusland nog wel wat intelligenter inschat dan voor dat doel Baudet te kiezen en Baudet te zelfvoldaan om eerder onbewust in de luren gelegd worden dan bewust zijn zakken te vullen voor Rusland.
Ik mis het partijpunt gratisch geld voor iedereen.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik geen enkel punt redelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt onder het punt "Belasting verlagen", natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mis het partijpunt gratisch geld voor iedereen.
Dat is niet expliciet genoeg voor de FVD aanhangers.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat valt onder het punt "Belasting verlagen", natuurlijk.
'Iedereen' is ook veel te woke voor de achterbanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mis het partijpunt gratisch geld voor iedereen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Tegen:
• op de terreurlijst zetten van Wagner
• op de terreurlijst zetten van de Iraanse revolutionaire garde
• strafrechtelijke vervolging van de MH17 daders
• in kaart brengen bezittingen Russische elite
• erkennen soevereiniteit Oekraine
• stevigere aanpak antisemitisme
• verhogen jeugdminimumloon
• aansporen scholing meisjes in Afghanistan
• aanmerken Rusland als staatssponsor van terrorisme
• motie over aanscherping strafbaarheid geweld tegen kinderen
• verbod op doden huisdier
• seks zonder toestemming strafbaar maken
• verhogen maximum straffen seksueel geweld
• strafbaar stellen sexchatten met kinderen
Voor:
• Andrew Tate
• internationale erkenning van de Taliban
quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vol op het orgel tegen pedofilie op Twitter maar vervolgens tegenstemmen in de kamer.quote:
Wtfquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan vol op het orgel tegen pedofilie op Twitter maar vervolgens tegenstemmen in de kamer.
[ twitter ]
Sancties die bijzonder ineffectief zijn (in ieder geval op korte termijn) en wapenleveranties en financiële steun die onder druk komen te liggen omdat de situatie maar blijft voortduren. Dat zijn kruimels in de vorm van niet-neutraal zijn, maar met daadwerkelijk iets significants uitvoeren heeft het weinig te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wapenleveranties, financieele steun en sancties is toch wel wat meer dan neutraal blijven.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
zie ook fvd.nl
[ twitter ]
[ twitter ]
zie ook fvd.nl
[ twitter ]
Truukjes om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
Coronel wist toch ook eerder van niks voor een FVD event=
quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
Dat evenement was dan in ieder geval nog op de kartbaan van de gebroeders Coronel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
zie ook fvd.nl
[ twitter ]
Timman heeft al eerder een schaakdag met FvD georganiseerd (toen het nog een denktank was).quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leek me ook al niets voor linkse jongon Timman.
Wel apart dan voor een vervangingsmigratiebevorderende PvdA-stemmer met een dochter die gemeenteraadslid is voor D66. Ben je niet in de war met Loek van Wely?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Timman heeft al eerder een schaakdag met FvD georganiseerd (toen het nog een denktank was).
https://allevents.in/amst(...)mman/399520433591332quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel apart dan voor een vervangingsmigratiebevorderende PvdA-stemmer met een dochter die gemeenteraadslid is voor D66. Ben je niet in de war met Loek van Wely?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |