Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat hij dus ook zegt: "een maand nadat de schermutselingen waren begonnen".
Schermutselingen? Een full blown oorlog, invasie door een leger in een souverein land, verkrachtingen, moorden, plunderingen, wegmaaien van steden, en dat noemt hij 'schermutselingen'?
Ik probeer ook altijd weg te blijven van geweld en schelden, maar deze man haalt ook bij mij het slechtste naar boven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.
Zo zie je maar weer, de antifascisten zijn de eckte fascisten!11!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen maar die man geeft me echt, echt jeukende vuisten.
Ik vraag mij altijd af waarom sommigen deze fantast en zijn mafklapperige partijgenoten zo intensief volgen. Als je daar veelvuldig mee bezig bent, kan ik mij goed voorstellend dat het enorm veel irritatie gaat opwekken. Eigenlijk geef je deze individuen precies wat ze willen, woede en ergernis over hun doelbewust provocatieve en idiote uitspraken en gedrag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd weg te blijven van geweld en schelden, maar deze man haalt ook bij mij het slechtste naar boven.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gaan groep van die NAFO mensen ook trollen
Wij zijn het niet eens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waarom sommigen deze fantast en zijn mafklapperige partijgenoten zo intensief volgen. Als je daar veelvuldig mee bezig bent, kan ik mij goed voorstellend dat het enorm veel irritatie gaat opwekken. Eigenlijk geef je deze individuen precies wat ze willen, woede en ergernis over hun doelbewust provocatieve en idiote uitspraken en gedrag.
En dat is vervolgens ook weer voeding voor al hun aanhangers, kunnen ze lekker opscheppen in die bespottelijke Youtube show van ze over hoe het 'partijkartel' en diens stemmers woest zijn over hun zogenaamd ingenieuze inzichten en uitspraken.
Ik zei het recent al eens in een ander topic, hoe minder aandacht deze mensen krijgen, hoe beter. Op die manier zal de partij steeds kleiner en kleiner worden.
Dit ja. En ze vooral niet verbieden want je kunt ze geen groter plezier doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het enige debat dat met Baudet, Paul Cliteur en alle anderen engnekken van FvD gevoerd moet worden is over de vraag waarom zij massamoordenaar Poetin steunen.
Keer op keer en verder niets.
Precies. Etaleer hun stupiditeit gewoon. Keer op keer op keer. Laat maar gewoon aan iedereen zien hoezeer de FvD schijt heeft aan westerse waarden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit ja. En ze vooral niet verbieden want je kunt ze geen groter plezier doen
Hun aanhang deelt die gedachten vermoedelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Etaleer hun stupiditeit gewoon. Keer op keer op keer. Laat maar gewoon aan iedereen zien hoezeer de FvD schijt heeft aan westerse waarden.
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het enige debat dat met Baudet, Paul Cliteur en alle anderen engnekken van FvD gevoerd moet worden is over de vraag waarom zij massamoordenaar Poetin steunen.
Keer op keer en verder niets.
Jeetje wij doen ook al aan landjepik en vallen landen in Oost Europa binnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje wij doen ook al aan landjepik en vallen landen in Oost Europa binnen?
Dat is ook vragen om ellende. Dat is wat Poetin doet.... weer voormalige sovjetregio's annexeren of satelietstaten ervan maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
Hebben die landen zelf voor gekozen om bij de NAVO te horen waarschijnlijk ook uit angst voor Rusland, is wat anders dan een land dan een land binnen vallen 100.000 mensen vermoorden, voorzieningen kapot schieten, plunderen en verkrachten. Hun angst blijkt wel terecht als je ziet wat Rusland nu in Oekraïne doet. Schijnbaar is NAVO lid worden een goede verdediging tegen de terreur van Rusland.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bedreigend als je vanuit het Kremlin kijkt.
Nou..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bedreigend als je vanuit het Kremlin kijkt.
Als dat al waar is dan kan Rusland dat landjepik gewoon accepteren. Want wat is het alternatief?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat NATO landjepik doet richting het oostfront waarop Putin dan weer reageert. EU wil voormalige Sovjetstaten inlijven.. dat is vragen om ellende.
Dus Rusland kiest voor oorlog. Ok, dan krijgen ze oorlog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
In een ideale wereld zou dat zo zijn. Helaas werkt dat niet zo ivm 'invloedssferen'. Denk je dat de VS het zouden pikken wanneer China een communistisch regime installeert in Mexico en een paar kernkoppen plaatst? Dat wordt ook meteen een invasie. Baudet wil deze invloedssferen respecteren en vrede met Poetin. De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Dat wil hij niet. De Oekraine heeft zijn eigen invloedsfeer, het eigen land en Baudet respecteert dat nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
Baudet wil deze invloedssferen respecteren
Baudet heeft graag een persoonlijke vrede met die terrorist. Iddquote:en vrede met Poetin.
Sjoerdsma is een pispaaltje van FvD. Maar het is Baudet en FvD die een oorlog en terreur in en tegen Oekraine willen.quote:De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Baudet collaboreert met de vijand. Dat maakt hem en zijn partij NSB'ers. Als we straks officieel in oorlog raken dan gaat hij als eerste tegen de muur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
In een ideale wereld zou dat zo zijn. Helaas werkt dat niet zo ivm 'invloedssferen'. Denk je dat de VS het zouden pikken wanneer China een communistisch regime installeert in Mexico en een paar kernkoppen plaatst? Dat wordt ook meteen een invasie. Baudet wil deze invloedssferen respecteren en vrede met Poetin. De Sjoerd Sjoerdsma's van deze wereld stoken het vuurtje juist op en zorgen voor oorlog in Oekraïne.
Als Mexico een groot gedeelte van de 20e eeuw bezet zou zijn geweest door de VS en die bezetting gepaard gegaan zou zijn met een genocide die aan miljoenen Mexicanen het leven heeft gekost zou het natuurlijk niet heel vreemd zijn dat Mexico de bescherming zou zoeken van bijvoorbeeld China. Maar dat is niet zo dus waar hebben we het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef nils_22 het volgende:
Controleer je bronnen eens en lees je in. Oekraïne bestond al voor Rusland bestond.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:21 schreef nils_22 het volgende:
Oekraïne bestond nieteens voor de 20e eeuw dus waar hebben we het over? Is altijd onderdeel geweest van (meestal Russen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |