quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bedreigend als je vanuit het Kremlin kijkt.
Hoe lang moet volgens jou een land bestaan voordat het het recht heeft zichzelf te beschermen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:21 schreef nils_22 het volgende:
Oekraïne bestond nieteens voor de 20e eeuw dus waar hebben we het over? Is altijd onderdeel geweest van (meestal Russen).
Kan niet wachten tot hij ook crispy isquote:
Amerika wil in Oekraïne zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. De Oekraine heeft zijn eigen invloedsfeer, het eigen land en Baudet respecteert dat niet
[..]
Baudet heeft graag een persoonlijke vrede met die terrorist. Idd
[..]
Sjoerdsma is een pispaaltje van FvD. Maar het is Baudet en FvD die een oorlog en terreur in en tegen Oekraine willen.
Rusland wil met veel terreur in Oekraïne zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:42 schreef Nober het volgende:
Amerika wil in Oekraïne zitten..
Amerika dus.
Zuipt, rookt, zit aan de coke en heeft zich ook al een buikje gevreten. Maar vaccins zijn slecht voor de gezondheid!quote:
"Ja maar...Mijn opa was kettingroker en die is er 90 mee geworden. Zo slecht kan het daarom niet zijn." Ik hoor zo'n argument vaker van rokers. Ruiken, zuipen en zich dan zorgen maken over een vaccinquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zuipt, rookt, zit aan de coke en heeft zich ook al een buikje gevreten. Maar vaccins zijn slecht voor de gezondheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op maandag 31 juli 2023 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verkiezingsposter voor november:
[ afbeelding ]Heeft hij nou het vlaggetje van Letland op zijn revers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op. Of de vlag van Forumland lijkt erg op de Letse vlag.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Heeft hij nou het vlaggetje van Letland op zijn revers?
[ afbeelding ]Is door een fan gemaakt met AISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Wel eindelijk eens enige vorm van intelligentie betrokken bij het ontwerp.quote:
Bruin-blank-bruin zou wel toepasselijk zijn voor Forumland.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Of de vlag van Forumland lijkt erg op de Letse vlag.
[ afbeelding ]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
[ afbeelding ]Ik vraag me vooral af waarom het Empire State Building op de achtergrond staat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Is niet het Empire State Building geloof ikquote:Op maandag 31 juli 2023 12:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom het Empire State Building op de achtergrond staat..
Kloptquote:Op maandag 31 juli 2023 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel gedeeld door Thierry op zijn insta
[ afbeelding ]wat lees ik nou op de verkiezingsposter? FvD en Baudet doen daar verkapt de belofte geen oorlog te ondersteunen in de Oekraïne? Of ze liegen met deze belofteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je pro-Rusland bent, ben je pro-oorlogquote:Op maandag 31 juli 2023 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat lees ik nou op de verkiezingsposter? FvD en Baudet doen daar verkapt de belofte geen oorlog te ondersteunen in de Oekraïne? Of ze liegen met deze belofte
[ twitter ]
Doe niet zo dom, zeg. Maak de achtergrond rood en schrijf het met gotische letters en je kunt er zo 1933 boven zetten.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch redelijke puntjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |