Hahaha hier nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Die deuk kon er wel weer eens uit.
Storm lijkt aardig bedaard nu, vanmiddag durf ik wel weer op pad.
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha hier nog steeds niet.
Fijn dat uw eruit durft vanmiddag
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.
Al ben ik er niet rouwig om dat ik de rest van de dag thuis heb gewerkt hoor, zo'n mietje ben ik ook wel weer.
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Zo te zien nog even oranje bij je.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijn
Goed dat je oppast met de bomen en thuiswerken lijkt me wel zo chill
Prettig wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Geel si wel een vrolijke kleurquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te zien nog even oranje bij je.Hier inmiddels geel, dus over een uurtje de weg op komt wel goed.
Zo'n windtunneleffect zal wel lekker klinken ook.
[..]
Prettig wel.
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?
Jawel, komt goed hier. Alleen ik woon in een smalle straat die als windtunnel werkt. Dus het waait heel erg hard tussen de huizen door
Hahaha oeps, verkeerd gegokt! Alleen zijn is erg lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.
En zo'n straat kan dan echt herrie maak, sterkte nog even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht het mantelzorgpakje gaat weer aan
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Sumppi het volgende:
Ziet er wel heerlijk uit zo aan het water!
Ik moet nu wel mijn bed uit en naar buiten.
Zo! Wat gaaf dat je in Zuid-Afrika bent. Ik vond het water al zo blauw. Heb je al leuke dingen gezien en gedaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.
Met de warmte is het ook wel lekker om rustig aan te doen. Ik ga ook biet veel ondernemen vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag geen plannen, behalve energie verzamelen voor morgen. Er is festivalletje waar ik heen ga. Dus vandaag even rustig
Ja hoor. Ik ben ook gevallen over scheefliggende stenen. Weer op mijn linkerelleboog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo! Wat gaaf dat je in Zuid-Afrika bent. Ik vond het water al zo blauw. Heb je al leuke dingen gezien en gedaan?
Ja... en soms ik had sowieso al bepaald vakantie te hebben, dus doe even niks. Er komt vandaag een leuk pakketje, als die er is ga ik ermee bezig, creatief, maar dat is later vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Met de warmte is het ook wel lekker om rustig aan te doen. Ik ga ook biet veel ondernemen vandaag.
En wat leuk van het kleine festival.Wat voor soort festival is het?
Geen last van maar hier is het winter.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh damesnog even een warme dag en dan koelt het voor een dag af dan weer een dag met 30 graden maar dan blijft het zover te zien twee weken met redelijke temperaturen
Kunnen jullie goed tegen de warmte?
Lees net je post in 40+quote:Op zondag 9 juli 2023 06:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen last van maar hier is het winter.
Smeer jullie maar goed in, ik hou niet van verlepte Fok!ers
Gisteren was het 28 graden. Ik zit aan de kust.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net je post in 40+
Is het daar echt winter, dacht dat het in Afrika altijd warm wasdomme ik dus
Warme winters hebben ze daar, dan wil je er in de zomer niet zijn denk ikquote:Op zondag 9 juli 2023 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gisteren was het 28 graden. Ik zit aan de kust.
Volgens mij is het in Marloth Park warmer.
Nope. 40 graden. Niks voor mij.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warme winters hebben ze daar, dan wil je er in de zomer niet zijn denk ik
Dat valt mij dan nog mee, als het in de winter 28 is en dan hoogzomer 40quote:
Heerlijk die 2 weken die gaan volgenquote:Op zondag 9 juli 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh damesnog even een warme dag en dan koelt het voor een dag af dan weer een dag met 30 graden maar dan blijft het zover te zien twee weken met redelijke temperaturen
Kunnen jullie goed tegen de warmte?
Ja die twee weken zien er lekker uit, wel af en toe een buitje maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk die 2 weken die gaan volgen
Vandaag staan we nog op een festival, ik hoop dat het noodweer weg blijft.....
De mama zei zelf dat deze periode beter is. Zij ging in den beginne in februari-maart.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij dan nog mee, als het in de winter 28 is en dan hoogzomer 40
Hier is het in de winter - 0 of lager en in de zomer + 30 graden dat is al 30 graden warmer
Nou fijn dan toch dat je die hint mee kreeg, nu kan je nog dingen doen. ANders zit je te puffen op je kamer van de hitte. Daar ga je niet voor naar Z- Afrikaquote:Op zondag 9 juli 2023 07:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mama zei zelf dat deze periode beter is. Zij ging in den beginne in februari-maart.
We hebben nu schoolplichtige kinderen. De jongste (en meest spraakzame) gaat in september naar het eerste leerjaar.
Ze zei keidroog: ik ben geen kleuter meer.
Heb je nog wat leuks gekocht?quote:
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen en gelukkig niet zo bizar heet
@:Sarabi geniet van je vakentie
Vakantie!quote:Op maandag 10 juli 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, eerste dag van de vakantie![]()
Vanmiddag naar Spider-man en daarna misschien nog ergens een hapje eten.
We hebben de laatste tijd weinig films gezien. Wat we van Asteroid City gehoord hebben, is dat het heel erg Wes Anderson is. Dus je moet wel echt van zijn films houden, en dan nog is het niet zijn beste werk.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vakantie!Ik kwam pas een film tegen en vroeg me af of je hem gezien hebt en zo ja, wat je van de film vindt. Asteroid City, geloof ik.
En heb je de nieuwste Indiana Jones gezien? Is hij vergelijkbaar met de andere films wat betreft geweld en engheid?Ik heb de andere vier met mijn twee oudste kinderen gekeken en nu zijn ze fan.
![]()
En wie is er geslaagd voor wat?
Ahh stomme autocorrect....quote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Sumppi het volgende:
Ah, in je post staat ma en hij, daarom begreep ik het niet. Maar wat leuk, gefeliciteerd! Dat is de opleiding die je hem cadeau hebt gegeven, toch? Gaat hij door naar niveau 2? En was het nuttig voor jullie als brouwers?
Iniana Jones deel 2 is denk ik Temple of Doom. Die vond ik als kind wel eng en ook gaaf. Mijn zoon en dochter vinden dat de beste film. Ik denk nu niet dat het de beste was, maar als kind vond ik dat wel.![]()
Het is geweldig om films met ze te kunnen kijken die ik zelf ook wel graag wil zien.
Leukquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat waar ik zaterdag heen ga voor een knipbeurt, ķķk een vrij uitgebreide miniaturenwinkel zit. Denk dat ik wat eerder die kant op ga.
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh stomme autocorrect....
En ja idd mijn ouders en ik hebben hem deze opleiding cadeau gedaan.
Hij wil wel niveau 2 gaan doen, maar daar moeten we eerst even voor sparen![]()
Vooral het beter leren proeven was wel nuttig. Je leert toch bepaalde smaken herkennen waar je eerst niet zo goed de vinger op kon leggen.
Lijkt me inderdaad echt leuk om nu met je kinderen die films te kunnen kijkenDus in de vakantie staat een tripje naar de bios gepland?
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukik wist niet dat dat soort winkels überhaupt bestonden.
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geīnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?
Hahaha nog nooit zo'n duidelijke website (betreft verwachtingen) gezienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, net even op de site gekeken, volgens mij zijn ze goed ingesteld op mensen die graag vooraf even willen weten wat ze kunnen verwachten.
https://www.huider.nl/assortiment
Zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pret
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geīnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
Ik had toevallig nog wat tangetjes enzo liggen vanwege een sieradenmaakhobby van m'n moeder (verdraaide handig om sommige piercings los te krijgen), en m'n man heeft flink wat gereedschap liggen, dat kan ik sowieso lenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnen
Klinkt leuk! En die basismaterialen en gereedschap is wel fijn, dat houdt mij een beetje tegen om nog een 2e te maken.
Fijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
Wat goed dat je zo snel al een eigen plek hebt gevonden. Is het een fijne plek voor jullie?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn nagels zijn klaar voor de Barbiefilm volgende week
Roze met hartjes.
Voor deze week staat/stond Spiderman, Indiana en Mission Impossible op de planning.quote:
Wat fijn! Dat heb je toch wel snel voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Dat is een lichtpuntje! Ik duim voor je. Veel sterktequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Wat een asociale eikelsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Patapon het volgende:
![]()
![]()
Vuile klerelijers hebben de accu van mijn fiets gejat
![]()
![]()
![]()
Boos, ook op mezelf, ik haal dat ding er altijd uit....nu een keer niet. Stond op een druk punt....
O dat is fijn Donna, en ook al zo snel dat is echt een geluk met deze woningnoodquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Jemig wat een hufters, wat hebben ze er toch aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Patapon het volgende:
![]()
![]()
Vuile klerelijers hebben de accu van mijn fiets gejat
![]()
![]()
![]()
Boos, ook op mezelf, ik haal dat ding er altijd uit....nu een keer niet. Stond op een druk punt....
Hier nog een blij iemand met de koeltequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Lekker een beetje afkoeling vandaag kunnen de meeste wel goed gebruikenIK wel in ieder geval
Ja graag, al ben ik vandaag niet thuis, dus de boel zit dicht dankzij de buien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Lekker een beetje afkoeling vandaag kunnen de meeste wel goed gebruikenIK wel in ieder geval
Helaas geen camera... Gelukkig geen schade aan mijn fiets....de fiets naast mij was gesloopt, ook een E-bike.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een hufters, wat hebben ze er toch aan.
Hopelijk heeft een of andere camera het opgenomen en vinden ze de dief
Dan had jij nog een beetje geluk,quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:04 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas geen camera... Gelukkig geen schade aan mijn fiets....de fiets naast mij was gesloopt, ook een E-bike.
Ja heel fijn plekje. Niet in de allerbeste buurt, maar die buurt heeft wel goede stukken en dit is er 1 van.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat goed dat je zo snel al een eigen plek hebt gevonden. Is het een fijne plek voor jullie?
Hup woningbouw!
Hoe hebben de kinderen het nieuws opgenomen? En hoe gaat het nu met jou?
Ja echt heel ruim en beter dan ik gedacht had!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Donna, en ook al zo snel dat is echt een geluk met deze woningnood
Hoop dat het een beetje naar je zin is?
Ach het gaat erom dat het huis fijn isquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heel fijn plekje. Niet in de allerbeste buurt, maar die buurt heeft wel goede stukken en dit is er 1 van.
De jongste snapt het sowieso niet. Die is 2,5 en die heeft het wss niet eens gehoord. We hebben ook geen ruzie ofzo, dus die merkt het pas als het straks echt zo is. Bij de oudste in de klas zijn er meer dus ze hadden het er in de klas al over gehad. Ze snapt het steeds beter, gaat wat op en neer.
Het gaat op zich met mij wel goed hoor. Maar kan wel bijna wat rust gebruiken en dat zit er nog even niet in.
O fijn toch, hoop dat je er vele gelukkige jaren gaat doorbrengen Donnaquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja echt heel ruim en beter dan ik gedacht had!
Oh een beetje oude honk is ook wel fijn, dunkt me? Fijn dat het beter is geworden!quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:52 schreef Donna het volgende:
Ik ben om de hoek van dit huis geboren, dus ken de buurt op m'n duimpje. In 2005 zijn wij verhuist want toen werd het echt slechter, maar het is nu alweer stukken beter geworden.
Dankjewel, het heeft allemaal tijd nodig. En rust.
De tijd er voor nemen, op je eigen manier. Dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:52 schreef Donna het volgende:
Ik ben om de hoek van dit huis geboren, dus ken de buurt op m'n duimpje. In 2005 zijn wij verhuist want toen werd het echt slechter, maar het is nu alweer stukken beter geworden.
Dankjewel, het heeft allemaal tijd nodig. En rust.
Ja, zijn dure dingen....degene die ik had en dus nu weer koop is ¤559,-quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had jij nog een beetje geluk,
Ik snap nooit wat mensen bezield om andermans spullen kapot te maken
Is het nog duur als je een nieuwe accu moet kopen?
Balen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:26 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, zijn dure dingen....degene die ik had en dus nu weer koop is ¤559,-
Zo dat is een best bedrag. Was je er voor verzekerd?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:26 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, zijn dure dingen....degene die ik had en dus nu weer koop is ¤559,-
Ja, ik denk dat ze moeilijk gaan doen....overal staat dat als je niet wilt dat je accu wordt gestolen je ze eraf moet halen.... Fiets is 5 jaar oud....quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een best bedrag. Was je er voor verzekerd?
O dat zou best kunnen, jemig wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze moeilijk gaan doen....overal staat dat als je niet wilt dat je accu wordt gestolen je ze eraf moet halen.... Fiets is 5 jaar oud....
We zijn net terug uit de bios. Ik vind hem zeker een aanraderquote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Sumppi het volgende:
Ah, in je post staat ma en hij, daarom begreep ik het niet. Maar wat leuk, gefeliciteerd! Dat is de opleiding die je hem cadeau hebt gegeven, toch? Gaat hij door naar niveau 2? En was het nuttig voor jullie als brouwers?
Iniana Jones deel 2 is denk ik Temple of Doom. Die vond ik als kind wel eng en ook gaaf. Mijn zoon en dochter vinden dat de beste film. Ik denk nu niet dat het de beste was, maar als kind vond ik dat wel.![]()
Het is geweldig om films met ze te kunnen kijken die ik zelf ook wel graag wil zien.
Verschillende delen van een buurt kunnen een wereld van verschil zijn. Mooi dat je in het goede stuk woont straks.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heel fijn plekje. Niet in de allerbeste buurt, maar die buurt heeft wel goede stukken en dit is er 1 van.
De jongste snapt het sowieso niet. Die is 2,5 en die heeft het wss niet eens gehoord. We hebben ook geen ruzie ofzo, dus die merkt het pas als het straks echt zo is. Bij de oudste in de klas zijn er meer dus ze hadden het er in de klas al over gehad. Ze snapt het steeds beter, gaat wat op en neer.
Het gaat op zich met mij wel goed hoor. Maar kan wel bijna wat rust gebruiken en dat zit er nog even niet in.
Ah tof! Misschien doe ik dan wel een bioscoopbezoek in de vakantie met de oudste twee. Weet alleen niet hoe streng ze zijn op de leeftijdsindicatie, weet jij daar iets over?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn net terug uit de bios. Ik vind hem zeker een aanraderkan me voorstellen dat je als tiener deze ook echt leuk vindt.
Je moet op sommige momenten niet te veel nadenken over het verhaal, maar dat hoort ook wel een beetje bij dit soort films.
Ligt heel erg aan de keten hoe streng ze zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah tof! Misschien doe ik dan wel een bioscoopbezoek in de vakantie met de oudste twee. Weet alleen niet hoe streng ze zijn op de leeftijdsindicatie, weet jij daar iets over?
En ik ben heel goed in een film maar gewoon kijken en alles voor zoete koek slikken. Zeker bij zoiets als Indiana Jones. Als het dan vermakelijk is vind ik het allang goed.
Zeker door alles van de afgelopen corona jaren vond ik dat wel een interessante film.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week logeer ik bij een vriendin met een heel andere filmsmaak, maar toch hebben we iets gevonden dat we beiden willen zien. Don't look up. Ben erg benieuwd
Oke! Meestal kijk ik horror en zij Marvel, dus dit is iets heel anders. Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker door alles van de afgelopen corona jaren vond ik dat wel een interessante film.
Ik vind hem goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week logeer ik bij een vriendin met een heel andere filmsmaak, maar toch hebben we iets gevonden dat we beiden willen zien. Don't look up. Ben erg benieuwd
Gezellig geniet er vanquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja en gedoneerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dit gelezen![]()
Ben er vandaag een beetje door van slag
FB / E N D G A M E #2
Danny steunen met een klein bedrag om de kosten voor de uitvaart te dekken is altijd fijn als je het missen kan.
https://steunactie.nl/actie/uitvaart-jayden/-22872
Wat lief van jouquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja en gedoneerd.
Ik schrok me een ongeluk.
Verder gaat het goed met me hoor (buiten het feit dat ik een ezel ben hihi)quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van jou![]()
Ja ik ben ook flink geschrokken
Nee dat is er zeker nietquote:
Ja, om sprakeloos van te worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dit gelezen![]()
Ben er vandaag een beetje door van slag
FB / E N D G A M E #2
Danny steunen met een klein bedrag om de kosten voor de uitvaart te dekken is altijd fijn als je het missen kan.
https://steunactie.nl/actie/uitvaart-jayden/-22872
Ja zeg dat wel, kwam wel binnenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, om sprakeloos van te worden.Ook meteen wat gedoneerd toen ik dat topic zag, minste wat ik kan doen.
Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achterquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook gedoneerd en klik er zo nu en dan weer een rijtje kaarsjes bij.
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achter
O dat zijn er heel watquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?quote:
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?
O mooi, is toch een mooie herinneringquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.quote:Op zondag 16 juli 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
MorguhHier lekker afgekoeld na een flinke bui gisterenavond
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koudquote:Op zondag 16 juli 2023 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.
Nachtsafari op de planning.
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker isquote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koud
Lekker toch, juist als je gaat liggen slapen kan je afkoelen dus dan is zo dekentje wel lekkerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker is
Gefeliciteerd, hoop dat je er mooie jaren gaat beleven Donnaquote:
Yes!quote:
Ga je die brug overlopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen action want we gaan naar de Graskop Gorge.
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
ALs het maar gezellig wasquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
terug van logeren. Ben nu doodop
We hebben het heel erg fijn gehad. Lekker veel art. Veel lachen en kletsen. Gezellig met d'r man en kind en katten. Was leukquote:
Fijn toch, nu weer lekker uitrusten en nagenietenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben het heel erg fijn gehad. Lekker veel art. Veel lachen en kletsen. Gezellig met d'r man en kind en katten. Was leuk
Zo herkenbaar (en in vijf minuten weer een zooi)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh
Gisteren m'n hobbyruimte wat meer opgeruimd en een ladekastje hergebruikt om m'n voorraad in op te bergen, geen berg spullen op m'n ene bureaublad oogt meteen zķ veel rustiger.
Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo herkenbaar (en in vijf minuten weer een zooi)
Veel knutselplezier in de rust
Hahaha ik snap hem!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee.![]()
Er zat ook een deel voorraad bij (die pakketjes zijn enorm leuk, maar ik heb daardoor een voorraad lijm om u tegen te zeggen, dat hoeft echt niet in het zicht te staan
) en vooral spul wat ik af en toe nodig heb, foamplaten, verf, spul voor m'n bedrading, dat idee.
De dingen waar ik daadwerkelijk actief mee bezig ben, kunnen daardoor op makkelijk te pakken plekken waar die berg eerst lag, zeg maar.
Mwah, ik ben een sloddervos hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik snap hem!
Mijn bureau is een eettafel voor zes man, de ene helft werk ik aan en de andere helft liggen de spullen die ik vaak gebruik opgeslagen. De rest staat op de zolder. En mijn keukentafel voor miniatuur
Volgens mijn doen we ongeveer hetzelfde. Al ben jij denk ik netter dan ik
Oh.. dus wil ik een beter huishouden dan moet ik een vent in huis nemenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een sloddervos hoor.Maar ik deel het huis met m'n man, dus ik probeer m'n uitgestalde spullen niet het complete huis over te laten nemen.
Niet perse, twee keer de hoeveelheid rommel én iemand om rekening mee te moeten houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh.. dus wil ik een beter huishouden dan moet ik een vent in huis nemen
Netjes gedaan, bij mij moet het ook altijd netjes zijn hoor, hou ook niet van volle tafelsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh
Gisteren m'n hobbyruimte wat meer opgeruimd en een ladekastje hergebruikt om m'n voorraad in op te bergen, geen berg spullen op m'n ene bureaublad oogt meteen zķ veel rustiger.
Oef gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse, twee keer de hoeveelheid rommel én iemand om rekening mee te moeten houden.
Maar het is wel gezellig.
Jij bent een soort supermensquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan, bij mij moet het ook altijd netjes zijn hoor, hou ook niet van volle tafels
O nee hoor. Ik hou van opgeruimd. IN het weekend als Henk er is dan ligt overal wat ,de tafel helemaal vol en dan ben ik weer blij dat het maandag is en alles opgeruimd is en blijftquote:
Dat begrijp ik wel, zeker als het andermans rommel is. Ik vind schoon belangrijk, maar netjes veel minder.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hoor. Ik hou van opgeruimd. IN het weekend als Henk er is dan ligt overal wat ,de tafel helemaal vol en dan ben ik weer blij dat het maandag is en alles opgeruimd is en blijft![]()
Heb nu de hond van mijn dochter, overal staat wat, mand, speelgoed, bench, eten, drinken en vooral haren haren en haren
Ja en deze haar niet zo beetje. Het is onbegonnen. Vermoedelijk door de medicijnen die hij het weekend heeft gekregen voor een maag darm ontstekingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, zeker als het andermans rommel is. Ik vind schoon belangrijk, maar netjes veel minder.
En ja... huisdieren geven rommel
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en deze haar niet zo beetje. Het is onbegonnen. Vermoedelijk door de medicijnen die hij het weekend heeft gekregen voor een maag darm ontsteking
Och, sneu.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en deze haar niet zo beetje. Het is onbegonnen. Vermoedelijk door de medicijnen die hij het weekend heeft gekregen voor een maag darm ontsteking
Zo sta ik er ook in.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind schoon belangrijk, maar netjes veel minder.
En morgen bezoek, dus extra schoon...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, sneu.
[..]
Zo sta ik er ook in.
Kan ik me voorstellen, ik ben al gaar van een paar uur bij m'n tante-zeggers.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn energie is nog zo op van logeren. Stort een beetje in van de logeerpartij... drukke huishoudens niet gewend
Ja, was ook heel zielig is echt twee dagen heel ziekjes geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, sneu.
[..]
Zo sta ik er ook in.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was ook heel zielig is echt twee dagen heel ziekjes geweest.
Ja... maar ik doe het binnenkort met veel plezier weerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik ben al gaar van een paar uur bij m'n tante-zeggers.
Doe ik, nog maar twee keertjes uitlaten en dan wordt hij opgehaald. Mijn lijf is dan heel blij want lopen is echt een ramp hierquote:
Snap ik, een hond is met lastig lopen niet het beste dier...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik, nog maar twee keertjes uitlaten en dan wordt hij opgehaald. Mijn lijf is dan heel blij want lopen is echt een ramp hier
Nee 4x per dag uitlaten ppfffquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik, een hond is met lastig lopen niet het beste dier...
Voor vandaag is het uitlaten klaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.... dat is pittig. Maar nog heel even volhoudenDan kan je lekker onderuit
quote:Op maandag 24 juli 2023 11:16 schreef Cygne het volgende:
Beetje intense maanden geweest hier. Autismediagnose, veel duidelijk geworden hoe mijn hoofd werkt. En daardoor ook meer rust in mijn hoofd gekregen. Opleiding gevolgd met stapbudget en door hyperfocus in de helft van de tijd afgerond. En in de tussentijd twee hele leuke vrijwilligersfuncties aangeboden gekregen. Klankbordgroep fertiliteit in het ziekenhuis waar onze kinderen zijn gemaakt en de patiëntenvereniging van het syndroom van onze jongste. Ik ga aanspreekpunt zijn voor de ouders op uitjes en helpen met de redactie van het ledenblad. Vereniging wordt voornamelijk gerund door mensen die dit syndroom zelf ook hebben dus ook heel leerzaam voor mij.
Valt wel mee hoor, vooral heel leuk.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie voorbij, kijken of we weer in een ritme kunnen komen.
Wat een drukte Cygne!
Hoelang duurde je vakantie? Ik heb het idee een paar dagen? Of is mijn geheugen slecht? Heb je genoten?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie voorbij, kijken of we weer in een ritme kunnen komen.
Wat een drukte Cygne!
Dat is het belangrijkstequote:
2 weekjesquote:Op maandag 24 juli 2023 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoelang duurde je vakantie? Ik heb het idee een paar dagen? Of is mijn geheugen slecht? Heb je genoten?
Oooh dat is langer dan ik dacht. Gelukkig was het fijn. Heb je nog meer festivals op het programma?quote:Op maandag 24 juli 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste
[..]
2 weekjesmaar tussendoor wel wat festivals moeten draaien.
En het was fijnwe zijn een dagje naar de Apenheul geweest en ook afentoe uiteten geweest.
Middag!quote:
Ooooh wat tof! Naaien is wel leuk. Gaaf dat je man dat doetquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Middag!
Ik ben met schoonmoeder en de kinderen naar de markt geweest. Mijn man wilde wat stoffen, hij heeft een naaimachines gekocht en is bezig met grimeguards maken en misschien ook poppenkleertjes voor de pop van de oudste. Heb er zelf 0 verstand van, maar schoonmoeder wel.
Zijn moeder was vroeger handwerkjuf, dus het zit er wel in. Maar zij wist ook precies wat ik allemaal moest kopen. En natuurlijk zo'n warme stroopwafel van de markt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat tof! Naaien is wel leuk. Gaaf dat je man dat doet
Fijn! Ik heb van mijn moeder een complete naaiset gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zijn moeder was vroeger handwerkjuf, dus het zit er wel in. Maar zij wist ook precies wat ik allemaal moest kopen. En natuurlijk zo'n warme stroopwafel van de markt.
Oh wat tof! Volgens mij hebben wij best wat, maar van die kleine accessoires en elastieken. En nog wat mooie stoffen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb van mijn moeder een complete naaiset gekregen
En stroopwafels
Ja! Alleen ik moet mezelf er even toe zettenquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh wat tof! Volgens mij hebben wij best wat, maar van die kleine accessoires en elastieken. En nog wat mooie stoffen.
Die stroopwafels waren heerlijk, van die hele grote ook. Mijn zesjarige at een hele. Ik heb een halve gedeeld met de bijna-peuter. Had mijn man nog geluk ook.
Wat leuk!quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Middag!
Ik ben met schoonmoeder en de kinderen naar de markt geweest. Mijn man wilde wat stoffen, hij heeft een naaimachines gekocht en is bezig met grimeguards maken en misschien ook poppenkleertjes voor de pop van de oudste. Heb er zelf 0 verstand van, maar schoonmoeder wel.
Is het niet een idee om de bieb vandaag over te slaan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, een uur om me te herpakken en dan naar de bieb. Ik haat trauma
Het was heel erg heftigquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het niet een idee om de bieb vandaag over te slaan?
Zo'n trauma intake is heftig.
Vandaag voor het eerst naar de pedicure, maar ik ga wel de F1 kwalificatie missen. Maar die kan ik later terugkijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguhde laatste dag van de week en dan weekend.
Jullie nog plannen? Ik niet in ieder geval
O daar wil ik ook een keer doen naar een pedicure, lijkt mij wel lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst naar de pedicure, maar ik ga wel de F1 kwalificatie missen. Maar die kan ik later terugkijken.
Verder vanavond miniaturen verven.
Ik heb wat voetproblemen, dus ook voor een deel een noodzaak.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar wil ik ook een keer doen naar een pedicure, lijkt mij wel lekker
Dan is het wel fijn dat je daar heen kan gaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wat voetproblemen, dus ook voor een deel een noodzaak.
Ik heb geen verwijzing van de huisarts, maar ik vind het ook niet erg om zelf te betalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn dat je daar heen kan gaan.
ALs je problemen hebt wordt het dan ook vergoed door je zorgverzekering?
O oke, ik heb gehoord dat je soms een vergoeding daarvoor kan krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzing van de huisarts, maar ik vind het ook niet erg om zelf te betalen.
Een een hele mooie ervaring rijkerquote:
Yep. Straks een goei dutje want weinig geslapen.quote:
Ik denk dat specifiek voor Lush naar ZA gaan toch wat duur uitpakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Straks een goei dutje want weinig geslapen.
Btw voor Lush fans: Lush is in ZA veel goedkoper.
Dat is echt heel erg naar. Dikke knuffelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Net weer glucose moeten meten bij de kat. Sinds we de insuline verhoogt hebben vond ik hem er echt beter uitzien. Helaas blijft de waarde nog wel wat achterWel gezakt maar had een stuk meer verwacht.
Ik begin nu wel pas echt te begrijpen dat ze zei dat dit afstellen eerder een marathon is dan een sprint. We zijn er nu al bijna 2 maanden mee bezig.....
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg naar. Dikke knuffel
Hij kan ook niet zeggen hoe/wat hij voelt. Dat maakt het extra lastig
Erg sneu
Dat is gelukkig!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Gelukkig lijkt hij op dit moment er niet erg veel last van te hebben.
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosisquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:30 schreef Sumppi het volgende:
Wat een traject, Sarabi.Kunnen ze de insuline verder verhogen?
Ik hoop dat het werkt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Waarschijnlijk wel, maar die kunnen ook vaker suiker prikken om te zien of er meer of minder insuline gebruikt moet worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Duimen maar.
Vraag me nu af of dat bij mensen ook zo'n gedoe is.
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Thanks!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vinden
Ik hoor van mensen die suikerziekte hebben het een ramp is om de juister dossering te vinden.
Succes Sarabi, hopelijk hebben ze snel de juiste dosis voor je kat
Ja ik ken genoeg mensen die eerst in het ziekenhuis liggen om het goed op peil te krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
En ik wist niet dat het bij mensen ook zo'n gedoe is.
Doen ze altijd jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net nieuw pakket met wol binnengekregen. Er zat vloeipapier om. Is dat de nieuwe standaard?
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderdquote:
Klopt, maar de laatste jaren wel. Ook beter voor je garenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderd
Succes! En leuk!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga meedoen aan de sock-a-long van scheepjes die op 9 augustus start. Dus voor het eerst sokken breien
Scheepjes downtwon en scheepjes Metropolis. In rode, paarse en oranje achtige tinten. Ook een speciale sokken rondbreinaald gekocht. Hopelijk vind ik sokken breien leuk. Ik durf niet aan om met vijf naalden zonder knop te breien,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:25 schreef Sumppi het volgende:
Superleuk! Het leek me altijd heel moeilijk, maar dat valt mee. Welke wol heb je besteld?
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakprojectquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet breien![]()
Wel boogschieten
Was daarstraks bij de frituur voor een Bicky Chicken. Wat heb ik die gemist.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Dat lukt ook niet zo goed. Ik denk gewoon luiheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Bezige bij jij!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:39 schreef Sumppi het volgende:
Oh gave kleuren! Ik heb nog rood met roze sokkenwol liggen om een paar van te breien. Misschien ga ik het vandaag wel weer opzoeken.
De laatste maanden vooral bezig geweest met werk en klussen. In m'n vrije tijd veel films gekeken met de kinderen en boeken gelezen. Werk is druk, ik heb er 2 functies bij waar ik verschillende trainingen voor moest volgen. Nu staat er alleen nog een congres in januari op de planning, waar ik heel erg veel zin in heb.
Tekenen hier ook gedaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Ja, maar vandaag ga ik toch beginnen aan een nieuw paar sokken.Maar eerst nog wat tekenen.
Hele dag autosport kijken en daarna nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekenen hier ook gedaanen gehaakt
Even theepauze nu.
Veel plezier met je creatijd
Beterschapquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Hier de dag begonnen met de boekenclub van schoonfamilie.
Nu weer bier bezorgen maar heb ondertussen behoorlijk hoofdpijn gekregen
Vervelend, het heerst een beetje. Sterktequote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Welk boek moest je nu lezen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Ah die moet goed zijnquote:
Wat leuk Dotquote:Op zondag 30 juli 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal![]()
Gisteren onverwachts mee uit eten genomen door dochterlief
Lekker naar de Griek in Duiven geweest
Ja was lekker ook nog. Heerlijk genoten, van het eten en de kleine meid die ook mee was.quote:
Morguh Childquote:Op maandag 31 juli 2023 06:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Nieuwe week/dag met nieuwe kansen, dadelijk bloedprikken en naaaaar de supermarkt (spannend) en daarna naar de biebPrima dagje dus.
@:Dotteke klinkt heel erg goed!
Ja, ik moet ook nuchter elke week... Zwaar irritant. Maar als ik thuis kom vanuit de winkel een lekker ontbijtje, kopje thee en koffie.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child![]()
Ik maf woensdag bloedprikken, nuchter. Daar heb ik altijd zo hekel aan vooral omdat ik best vroeg wakker ben en je dan niets mag eten en drinken alleen een slokje water.
Het was ook heel leuk, lekker en gezellig. Lekker genoten
Het was trouwens een week van uit eten gaan
Maandag nam mijn zus mij mee uit eten, dinsdag nam Henk ons mee uit eten en dan afgelopen zaterdag mijn dochter
O dat is knap irritant als je iedere week nuchter moet prikken bah.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nuchter elke week... Zwaar irritant. Maar als ik thuis kom vanuit de winkel een lekker ontbijtje, kopje thee en koffie.
Hahaha je wordt verwend(en dat gun ik je van harte).
Hier een week van doorbikkelen, maar vanaf volgende week maandag heb ik twee weken vakantie (alleen begeleiding)
Ja, nog een maand en dan hoeft het niet meer elke week. Dan heb ik een half jaar geprikt en is het gevaarlijk van de gevaarlijke bijwerking ongeveer over, dan elke maand.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is knap irritant als je iedere week nuchter moet prikken bah.
Ga je nog iets leuks doen in de vakantie?
Dat is wel fijn dat je dan niet meer iedere week hoeftquote:Op maandag 31 juli 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, nog een maand en dan hoeft het niet meer elke week. Dan heb ik een half jaar geprikt en is het gevaarlijk van de gevaarlijke bijwerking ongeveer over, dan elke maand.
Nou, ik heb de laatste weken het te druk gehad. Dus ik blijf lekker thuis. Creatief bezig, gamen, series kijken etc. Gewoon lekker lummelen en hangen
Ja dat dusquote:Op maandag 31 juli 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je dan niet meer iedere week hoeft
Gelijk heb je lekker doen waar je zin in hebt en je rust pakken.
Ja goedquote:
Dat eerste is het belangrijkste of nietquote:Op maandag 31 juli 2023 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja goedMinder psychotische klachten. Wel staat de denkmolen op standje extreem, dus dat is wel lastig. Wel slaap ik er wel goed op. Weinig last van bijwerkingen (alleen suf en extreem veel kwijlen en stijve benen). Dus ik ben wel tevreden
Jazeker, het is heel belangrijkquote:Op maandag 31 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eerste is het belangrijkste of niet
Kunnen ze niets doen aan die denkmolen dat die iets minder wordt?
Als het voor jou oke voelt is het oke toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 06:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker, het is heel belangrijk
Naja, kan vast, maar ik wil wel mezelf blijven en actief. En dat vergaat ook met meer medicijnen. Dus tja.... leren accepteren en mee te dealen
Jaquote:Op maandag 31 juli 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het voor jou oke voelt is het oke toch?
Top, fijn dat dit goed aanslaat bij je.quote:
Dank je wel! Ik ga ook echt niet open voor meer veranderingen, maar goed, dat moet ik donderdag even bespreken met de psychiater.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top, fijn dat dit goed aanslaat bij je.
Ben blij voor je
Ja was ook fijnquote:Op maandag 31 juli 2023 12:53 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat het aanslaat, CotS!
Dotteke, klinkt fijn dat etentje!
Wij hebben zaterdag het feestje van de jongste gevierd en zondag was mijn eerste keer als vrijwilliger voor de patiëntenvereniging. We hebben een blotevoetenpad gelopen en een lekkere lunch gehad. Ze hebben gezongen voor F en iemand had zelfs een cadeau mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |