Ik hoop dat het werkt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Waarschijnlijk wel, maar die kunnen ook vaker suiker prikken om te zien of er meer of minder insuline gebruikt moet worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Duimen maar.
Vraag me nu af of dat bij mensen ook zo'n gedoe is.
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Thanks!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vinden
Ik hoor van mensen die suikerziekte hebben het een ramp is om de juister dossering te vinden.
Succes Sarabi, hopelijk hebben ze snel de juiste dosis voor je kat
Ja ik ken genoeg mensen die eerst in het ziekenhuis liggen om het goed op peil te krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
En ik wist niet dat het bij mensen ook zo'n gedoe is.
Doen ze altijd jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net nieuw pakket met wol binnengekregen. Er zat vloeipapier om. Is dat de nieuwe standaard?
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderdquote:
Klopt, maar de laatste jaren wel. Ook beter voor je garenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderd
Succes! En leuk!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga meedoen aan de sock-a-long van scheepjes die op 9 augustus start. Dus voor het eerst sokken breien
Scheepjes downtwon en scheepjes Metropolis. In rode, paarse en oranje achtige tinten. Ook een speciale sokken rondbreinaald gekocht. Hopelijk vind ik sokken breien leuk. Ik durf niet aan om met vijf naalden zonder knop te breien,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:25 schreef Sumppi het volgende:
Superleuk! Het leek me altijd heel moeilijk, maar dat valt mee. Welke wol heb je besteld?
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakprojectquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet breien![]()
Wel boogschieten
Was daarstraks bij de frituur voor een Bicky Chicken. Wat heb ik die gemist.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Dat lukt ook niet zo goed. Ik denk gewoon luiheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Bezige bij jij!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:39 schreef Sumppi het volgende:
Oh gave kleuren! Ik heb nog rood met roze sokkenwol liggen om een paar van te breien. Misschien ga ik het vandaag wel weer opzoeken.
De laatste maanden vooral bezig geweest met werk en klussen. In m'n vrije tijd veel films gekeken met de kinderen en boeken gelezen. Werk is druk, ik heb er 2 functies bij waar ik verschillende trainingen voor moest volgen. Nu staat er alleen nog een congres in januari op de planning, waar ik heel erg veel zin in heb.
Tekenen hier ook gedaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Ja, maar vandaag ga ik toch beginnen aan een nieuw paar sokken.Maar eerst nog wat tekenen.
Hele dag autosport kijken en daarna nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekenen hier ook gedaanen gehaakt
Even theepauze nu.
Veel plezier met je creatijd
Beterschapquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Hier de dag begonnen met de boekenclub van schoonfamilie.
Nu weer bier bezorgen maar heb ondertussen behoorlijk hoofdpijn gekregen
Vervelend, het heerst een beetje. Sterktequote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Welk boek moest je nu lezen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Ah die moet goed zijnquote:
Wat leuk Dotquote:Op zondag 30 juli 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal![]()
Gisteren onverwachts mee uit eten genomen door dochterlief
Lekker naar de Griek in Duiven geweest
Ja was lekker ook nog. Heerlijk genoten, van het eten en de kleine meid die ook mee was.quote:
Morguh Childquote:Op maandag 31 juli 2023 06:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Nieuwe week/dag met nieuwe kansen, dadelijk bloedprikken en naaaaar de supermarkt (spannend) en daarna naar de biebPrima dagje dus.
@:Dotteke klinkt heel erg goed!
Ja, ik moet ook nuchter elke week... Zwaar irritant. Maar als ik thuis kom vanuit de winkel een lekker ontbijtje, kopje thee en koffie.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child![]()
Ik maf woensdag bloedprikken, nuchter. Daar heb ik altijd zo hekel aan vooral omdat ik best vroeg wakker ben en je dan niets mag eten en drinken alleen een slokje water.
Het was ook heel leuk, lekker en gezellig. Lekker genoten
Het was trouwens een week van uit eten gaan
Maandag nam mijn zus mij mee uit eten, dinsdag nam Henk ons mee uit eten en dan afgelopen zaterdag mijn dochter
O dat is knap irritant als je iedere week nuchter moet prikken bah.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nuchter elke week... Zwaar irritant. Maar als ik thuis kom vanuit de winkel een lekker ontbijtje, kopje thee en koffie.
Hahaha je wordt verwend(en dat gun ik je van harte).
Hier een week van doorbikkelen, maar vanaf volgende week maandag heb ik twee weken vakantie (alleen begeleiding)
Ja, nog een maand en dan hoeft het niet meer elke week. Dan heb ik een half jaar geprikt en is het gevaarlijk van de gevaarlijke bijwerking ongeveer over, dan elke maand.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is knap irritant als je iedere week nuchter moet prikken bah.
Ga je nog iets leuks doen in de vakantie?
Dat is wel fijn dat je dan niet meer iedere week hoeftquote:Op maandag 31 juli 2023 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, nog een maand en dan hoeft het niet meer elke week. Dan heb ik een half jaar geprikt en is het gevaarlijk van de gevaarlijke bijwerking ongeveer over, dan elke maand.
Nou, ik heb de laatste weken het te druk gehad. Dus ik blijf lekker thuis. Creatief bezig, gamen, series kijken etc. Gewoon lekker lummelen en hangen
Ja dat dusquote:Op maandag 31 juli 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je dan niet meer iedere week hoeft
Gelijk heb je lekker doen waar je zin in hebt en je rust pakken.
Ja goedquote:
Dat eerste is het belangrijkste of nietquote:Op maandag 31 juli 2023 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja goedMinder psychotische klachten. Wel staat de denkmolen op standje extreem, dus dat is wel lastig. Wel slaap ik er wel goed op. Weinig last van bijwerkingen (alleen suf en extreem veel kwijlen en stijve benen). Dus ik ben wel tevreden
Jazeker, het is heel belangrijkquote:Op maandag 31 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eerste is het belangrijkste of niet
Kunnen ze niets doen aan die denkmolen dat die iets minder wordt?
Als het voor jou oke voelt is het oke toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 06:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker, het is heel belangrijk
Naja, kan vast, maar ik wil wel mezelf blijven en actief. En dat vergaat ook met meer medicijnen. Dus tja.... leren accepteren en mee te dealen
Jaquote:Op maandag 31 juli 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het voor jou oke voelt is het oke toch?
Top, fijn dat dit goed aanslaat bij je.quote:
Dank je wel! Ik ga ook echt niet open voor meer veranderingen, maar goed, dat moet ik donderdag even bespreken met de psychiater.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top, fijn dat dit goed aanslaat bij je.
Ben blij voor je
Ja was ook fijnquote:Op maandag 31 juli 2023 12:53 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat het aanslaat, CotS!
Dotteke, klinkt fijn dat etentje!
Wij hebben zaterdag het feestje van de jongste gevierd en zondag was mijn eerste keer als vrijwilliger voor de patiėntenvereniging. We hebben een blotevoetenpad gelopen en een lekkere lunch gehad. Ze hebben gezongen voor F en iemand had zelfs een cadeau mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |