Ik hoop dat het werkt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Waarschijnlijk wel, maar die kunnen ook vaker suiker prikken om te zien of er meer of minder insuline gebruikt moet worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Duimen maar.
Vraag me nu af of dat bij mensen ook zo'n gedoe is.
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, we werden paar uur geleden teruggebeld dat we de insuline weer wat mogen ophogen. Hopelijk is dit de juiste dosis
Thanks!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd een heel gedoe om de juiste hoeveelheid te vinden
Ik hoor van mensen die suikerziekte hebben het een ramp is om de juister dossering te vinden.
Succes Sarabi, hopelijk hebben ze snel de juiste dosis voor je kat
Ja ik ken genoeg mensen die eerst in het ziekenhuis liggen om het goed op peil te krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
En ik wist niet dat het bij mensen ook zo'n gedoe is.
Doen ze altijd jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net nieuw pakket met wol binnengekregen. Er zat vloeipapier om. Is dat de nieuwe standaard?
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderdquote:
Klopt, maar de laatste jaren wel. Ook beter voor je garenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vroeger was het niet zo, maar blijkbaar is dat veranderd
Succes! En leuk!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga meedoen aan de sock-a-long van scheepjes die op 9 augustus start. Dus voor het eerst sokken breien
Scheepjes downtwon en scheepjes Metropolis. In rode, paarse en oranje achtige tinten. Ook een speciale sokken rondbreinaald gekocht. Hopelijk vind ik sokken breien leuk. Ik durf niet aan om met vijf naalden zonder knop te breien,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:25 schreef Sumppi het volgende:
Superleuk! Het leek me altijd heel moeilijk, maar dat valt mee. Welke wol heb je besteld?
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakprojectquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet breien![]()
Wel boogschieten
Was daarstraks bij de frituur voor een Bicky Chicken. Wat heb ik die gemist.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Dat lukt ook niet zo goed. Ik denk gewoon luiheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kon eerst niet haken, maar ik ben bezig met mijn 2e haakproject
Bezige bij jij!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:39 schreef Sumppi het volgende:
Oh gave kleuren! Ik heb nog rood met roze sokkenwol liggen om een paar van te breien. Misschien ga ik het vandaag wel weer opzoeken.
De laatste maanden vooral bezig geweest met werk en klussen. In m'n vrije tijd veel films gekeken met de kinderen en boeken gelezen. Werk is druk, ik heb er 2 functies bij waar ik verschillende trainingen voor moest volgen. Nu staat er alleen nog een congres in januari op de planning, waar ik heel erg veel zin in heb.
Tekenen hier ook gedaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Ja, maar vandaag ga ik toch beginnen aan een nieuw paar sokken.Maar eerst nog wat tekenen.
Hele dag autosport kijken en daarna nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekenen hier ook gedaanen gehaakt
Even theepauze nu.
Veel plezier met je creatijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |