Ah tof! Misschien doe ik dan wel een bioscoopbezoek in de vakantie met de oudste twee. Weet alleen niet hoe streng ze zijn op de leeftijdsindicatie, weet jij daar iets over?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn net terug uit de bios. Ik vind hem zeker een aanraderkan me voorstellen dat je als tiener deze ook echt leuk vindt.
Je moet op sommige momenten niet te veel nadenken over het verhaal, maar dat hoort ook wel een beetje bij dit soort films.
Ligt heel erg aan de keten hoe streng ze zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah tof! Misschien doe ik dan wel een bioscoopbezoek in de vakantie met de oudste twee. Weet alleen niet hoe streng ze zijn op de leeftijdsindicatie, weet jij daar iets over?
En ik ben heel goed in een film maar gewoon kijken en alles voor zoete koek slikken. Zeker bij zoiets als Indiana Jones. Als het dan vermakelijk is vind ik het allang goed.
Zeker door alles van de afgelopen corona jaren vond ik dat wel een interessante film.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week logeer ik bij een vriendin met een heel andere filmsmaak, maar toch hebben we iets gevonden dat we beiden willen zien. Don't look up. Ben erg benieuwd
Oke! Meestal kijk ik horror en zij Marvel, dus dit is iets heel anders. Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker door alles van de afgelopen corona jaren vond ik dat wel een interessante film.
Ik vind hem goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week logeer ik bij een vriendin met een heel andere filmsmaak, maar toch hebben we iets gevonden dat we beiden willen zien. Don't look up. Ben erg benieuwd
Gezellig geniet er vanquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja en gedoneerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dit gelezen![]()
Ben er vandaag een beetje door van slag
FB / E N D G A M E #2
Danny steunen met een klein bedrag om de kosten voor de uitvaart te dekken is altijd fijn als je het missen kan.
https://steunactie.nl/actie/uitvaart-jayden/-22872
Wat lief van jouquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja en gedoneerd.
Ik schrok me een ongeluk.
Verder gaat het goed met me hoor (buiten het feit dat ik een ezel ben hihi)quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van jou![]()
Ja ik ben ook flink geschrokken
Nee dat is er zeker nietquote:
Ja, om sprakeloos van te worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dit gelezen![]()
Ben er vandaag een beetje door van slag
FB / E N D G A M E #2
Danny steunen met een klein bedrag om de kosten voor de uitvaart te dekken is altijd fijn als je het missen kan.
https://steunactie.nl/actie/uitvaart-jayden/-22872
Ja zeg dat wel, kwam wel binnenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, om sprakeloos van te worden.Ook meteen wat gedoneerd toen ik dat topic zag, minste wat ik kan doen.
Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achterquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook gedoneerd en klik er zo nu en dan weer een rijtje kaarsjes bij.
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achter
O dat zijn er heel watquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?quote:
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?
O mooi, is toch een mooie herinneringquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.quote:Op zondag 16 juli 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
MorguhHier lekker afgekoeld na een flinke bui gisterenavond
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koudquote:Op zondag 16 juli 2023 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.
Nachtsafari op de planning.
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker isquote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koud
Lekker toch, juist als je gaat liggen slapen kan je afkoelen dus dan is zo dekentje wel lekkerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |