Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achterquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook gedoneerd en klik er zo nu en dan weer een rijtje kaarsjes bij.
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je vaker opklikken kwam ik gisteren achter
O dat zijn er heel watquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat had ik ook in 1 van de topics gezegd. Heb zeker al meer dan 100 aangestoken.
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?quote:
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Indrukwekkend of niet? Heb je geen foto gemaakt?
O mooi, is toch een mooie herinneringquote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Batterij gsm leeg maar de mama heeft fotos.
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.quote:Op zondag 16 juli 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
MorguhHier lekker afgekoeld na een flinke bui gisterenavond
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koudquote:Op zondag 16 juli 2023 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was het nog warm voor de bui? Hier regent het niet en temperaturen rond 30 graden. 's nachts wel koud.
Nachtsafari op de planning.
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker isquote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gisteren echt een benauwde dag Vandaag was het lekkker. Toen ik boodschappen ging doen vanmiddag had ik het gewoon koud
Lekker toch, juist als je gaat liggen slapen kan je afkoelen dus dan is zo dekentje wel lekkerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik deed een dutje onder een dekentje vanmiddag. Terwijl het nu gewoon lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |