Hahaha hier nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Die deuk kon er wel weer eens uit.
Storm lijkt aardig bedaard nu, vanmiddag durf ik wel weer op pad.
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha hier nog steeds niet.
Fijn dat uw eruit durft vanmiddag
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.
Al ben ik er niet rouwig om dat ik de rest van de dag thuis heb gewerkt hoor, zo'n mietje ben ik ook wel weer.
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Zo te zien nog even oranje bij je.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijn
Goed dat je oppast met de bomen en thuiswerken lijkt me wel zo chill
Prettig wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Geel si wel een vrolijke kleurquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te zien nog even oranje bij je.Hier inmiddels geel, dus over een uurtje de weg op komt wel goed.
Zo'n windtunneleffect zal wel lekker klinken ook.
[..]
Prettig wel.
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?
Jawel, komt goed hier. Alleen ik woon in een smalle straat die als windtunnel werkt. Dus het waait heel erg hard tussen de huizen door
Hahaha oeps, verkeerd gegokt! Alleen zijn is erg lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.
En zo'n straat kan dan echt herrie maak, sterkte nog even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht het mantelzorgpakje gaat weer aan
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:59 schreef Sumppi het volgende:
Ziet er wel heerlijk uit zo aan het water!
Ik moet nu wel mijn bed uit en naar buiten.
Zo! Wat gaaf dat je in Zuid-Afrika bent. Ik vond het water al zo blauw. Heb je al leuke dingen gezien en gedaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid Afrika en het is supermooi hier.
Met de warmte is het ook wel lekker om rustig aan te doen. Ik ga ook biet veel ondernemen vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag geen plannen, behalve energie verzamelen voor morgen. Er is festivalletje waar ik heen ga. Dus vandaag even rustig
Ja hoor. Ik ben ook gevallen over scheefliggende stenen. Weer op mijn linkerelleboog.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo! Wat gaaf dat je in Zuid-Afrika bent. Ik vond het water al zo blauw. Heb je al leuke dingen gezien en gedaan?
Ja... en soms ik had sowieso al bepaald vakantie te hebben, dus doe even niks. Er komt vandaag een leuk pakketje, als die er is ga ik ermee bezig, creatief, maar dat is later vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Met de warmte is het ook wel lekker om rustig aan te doen. Ik ga ook biet veel ondernemen vandaag.
En wat leuk van het kleine festival.Wat voor soort festival is het?
Geen last van maar hier is het winter.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh damesnog even een warme dag en dan koelt het voor een dag af dan weer een dag met 30 graden maar dan blijft het zover te zien twee weken met redelijke temperaturen
Kunnen jullie goed tegen de warmte?
Lees net je post in 40+quote:Op zondag 9 juli 2023 06:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen last van maar hier is het winter.
Smeer jullie maar goed in, ik hou niet van verlepte Fok!ers
Gisteren was het 28 graden. Ik zit aan de kust.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net je post in 40+
Is het daar echt winter, dacht dat het in Afrika altijd warm wasdomme ik dus
Warme winters hebben ze daar, dan wil je er in de zomer niet zijn denk ikquote:Op zondag 9 juli 2023 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gisteren was het 28 graden. Ik zit aan de kust.
Volgens mij is het in Marloth Park warmer.
Nope. 40 graden. Niks voor mij.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warme winters hebben ze daar, dan wil je er in de zomer niet zijn denk ik
Dat valt mij dan nog mee, als het in de winter 28 is en dan hoogzomer 40quote:
Heerlijk die 2 weken die gaan volgenquote:Op zondag 9 juli 2023 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh damesnog even een warme dag en dan koelt het voor een dag af dan weer een dag met 30 graden maar dan blijft het zover te zien twee weken met redelijke temperaturen
Kunnen jullie goed tegen de warmte?
Ja die twee weken zien er lekker uit, wel af en toe een buitje maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk die 2 weken die gaan volgen
Vandaag staan we nog op een festival, ik hoop dat het noodweer weg blijft.....
De mama zei zelf dat deze periode beter is. Zij ging in den beginne in februari-maart.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt mij dan nog mee, als het in de winter 28 is en dan hoogzomer 40
Hier is het in de winter - 0 of lager en in de zomer + 30 graden dat is al 30 graden warmer
Nou fijn dan toch dat je die hint mee kreeg, nu kan je nog dingen doen. ANders zit je te puffen op je kamer van de hitte. Daar ga je niet voor naar Z- Afrikaquote:Op zondag 9 juli 2023 07:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mama zei zelf dat deze periode beter is. Zij ging in den beginne in februari-maart.
We hebben nu schoolplichtige kinderen. De jongste (en meest spraakzame) gaat in september naar het eerste leerjaar.
Ze zei keidroog: ik ben geen kleuter meer.
Heb je nog wat leuks gekocht?quote:
Thanks!quote:Op maandag 10 juli 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen en gelukkig niet zo bizar heet
@:Sarabi geniet van je vakentie
Vakantie!quote:Op maandag 10 juli 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, eerste dag van de vakantie![]()
Vanmiddag naar Spider-man en daarna misschien nog ergens een hapje eten.
We hebben de laatste tijd weinig films gezien. Wat we van Asteroid City gehoord hebben, is dat het heel erg Wes Anderson is. Dus je moet wel echt van zijn films houden, en dan nog is het niet zijn beste werk.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vakantie!Ik kwam pas een film tegen en vroeg me af of je hem gezien hebt en zo ja, wat je van de film vindt. Asteroid City, geloof ik.
En heb je de nieuwste Indiana Jones gezien? Is hij vergelijkbaar met de andere films wat betreft geweld en engheid?Ik heb de andere vier met mijn twee oudste kinderen gekeken en nu zijn ze fan.
![]()
En wie is er geslaagd voor wat?
Ahh stomme autocorrect....quote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Sumppi het volgende:
Ah, in je post staat ma en hij, daarom begreep ik het niet. Maar wat leuk, gefeliciteerd! Dat is de opleiding die je hem cadeau hebt gegeven, toch? Gaat hij door naar niveau 2? En was het nuttig voor jullie als brouwers?
Iniana Jones deel 2 is denk ik Temple of Doom. Die vond ik als kind wel eng en ook gaaf. Mijn zoon en dochter vinden dat de beste film. Ik denk nu niet dat het de beste was, maar als kind vond ik dat wel.![]()
Het is geweldig om films met ze te kunnen kijken die ik zelf ook wel graag wil zien.
Leukquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat waar ik zaterdag heen ga voor een knipbeurt, ķķk een vrij uitgebreide miniaturenwinkel zit. Denk dat ik wat eerder die kant op ga.
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh stomme autocorrect....
En ja idd mijn ouders en ik hebben hem deze opleiding cadeau gedaan.
Hij wil wel niveau 2 gaan doen, maar daar moeten we eerst even voor sparen![]()
Vooral het beter leren proeven was wel nuttig. Je leert toch bepaalde smaken herkennen waar je eerst niet zo goed de vinger op kon leggen.
Lijkt me inderdaad echt leuk om nu met je kinderen die films te kunnen kijkenDus in de vakantie staat een tripje naar de bios gepland?
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukik wist niet dat dat soort winkels überhaupt bestonden.
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geīnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?
Hahaha nog nooit zo'n duidelijke website (betreft verwachtingen) gezienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, net even op de site gekeken, volgens mij zijn ze goed ingesteld op mensen die graag vooraf even willen weten wat ze kunnen verwachten.
https://www.huider.nl/assortiment
Zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pret
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geīnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
Ik had toevallig nog wat tangetjes enzo liggen vanwege een sieradenmaakhobby van m'n moeder (verdraaide handig om sommige piercings los te krijgen), en m'n man heeft flink wat gereedschap liggen, dat kan ik sowieso lenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnen
Klinkt leuk! En die basismaterialen en gereedschap is wel fijn, dat houdt mij een beetje tegen om nog een 2e te maken.
Fijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
Wat goed dat je zo snel al een eigen plek hebt gevonden. Is het een fijne plek voor jullie?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn nagels zijn klaar voor de Barbiefilm volgende week
Roze met hartjes.
Voor deze week staat/stond Spiderman, Indiana en Mission Impossible op de planning.quote:
Wat fijn! Dat heb je toch wel snel voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Dat is een lichtpuntje! Ik duim voor je. Veel sterktequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Wat een asociale eikelsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Patapon het volgende:
![]()
![]()
Vuile klerelijers hebben de accu van mijn fiets gejat
![]()
![]()
![]()
Boos, ook op mezelf, ik haal dat ding er altijd uit....nu een keer niet. Stond op een druk punt....
O dat is fijn Donna, en ook al zo snel dat is echt een geluk met deze woningnoodquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Jemig wat een hufters, wat hebben ze er toch aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Patapon het volgende:
![]()
![]()
Vuile klerelijers hebben de accu van mijn fiets gejat
![]()
![]()
![]()
Boos, ook op mezelf, ik haal dat ding er altijd uit....nu een keer niet. Stond op een druk punt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |