Toch is het zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het zal vast de hoeveelheid aan posts zijn geweest.
Klote manquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga iedere dag wel een beetje achteruit. Ga zo weer liggen, en weet dan niet voor hoe lang. Hopen dat ik snel geopereerd en/of bestraald kan worden.
Komt goed. Laters.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klote manDoe maar kalm aan, houd je taai.
Je vergeet het vuurwerk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Kan jij deze beantwoorden @AFCNiels?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die opkijken tegen Amerika puur en alleen omdat het "Zo'n groot land is" (waar heel veel mensen wonen) hebben doorgaans een klein piemeltje.
Gewoon een derdewereldland.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die opkijken tegen Amerika puur en alleen omdat het "Zo'n groot land is" (waar heel veel mensen wonen) hebben doorgaans een klein piemeltje.
Het blijft altijd vervelend die wereldmachten, maar als ik dan toch moet kiezen liever USA dan China, moet er niet aan denken dat die het gaan bepalen voor ons.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Misschien zou je eens een boek van Émile Zola moeten lezen, dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
En het imperial system. We kunnen Amerika eigenlijk wel opdoeken.
Mother Russia dus @:kukelecucktsju10
[ twitter ]
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n tieten en ik eten een plakje cake nu.
Eens hoor, als je met één van de reuzen vriendjes moet zijn toch maar degene die ons het minste last zou bezorgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft altijd vervelend die wereldmachten, maar als ik dan toch moet kiezen liever USA dan China, moet er niet aan denken dat die het gaan bepalen voor ons.
Ik voor Polen als wereldmacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft altijd vervelend die wereldmachten, maar als ik dan toch moet kiezen liever USA dan China, moet er niet aan denken dat die het gaan bepalen voor ons.
Spaghetti bolognese met geraspte kaasquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip tandoori.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Maak je dat ook als er een vrouw op bezoek is?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit nummer 2.
Op 1 staat chili con carne à la coco.
@:johannes_vermeer
De beentjes gaan direct open.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak je dat ook als er een vrouw op bezoek is?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels
[ twitter ]
Zet het maar vast in je agenda. Eronder geeft hij nog wat meer duiding wat mij deed overtuigen.
[ twitter ]
Ik zie net dat Klarenbeek/Beekbergen vannacht al omver is gewaaid op paar minuten van mij maar niks gemerkt.quote:
In Apeldoorn zijn ze te laat met bidden, zag net ontwortelde bomen daar. Of misschien heeft het bidden juist wel geholpen, niemand onder de bomen gekomen.quote:
Ja flinke boom. Zo'n windhoos is vaak nogal lokaalquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie net dat Klarenbeek/Beekbergen vannacht al omver is gewaaid op paar minuten van mij maar niks gemerkt.
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op allesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja flinke boom. Zo'n windhoos is vaak nogal lokaal
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op alles
Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op alles
Fabian heeft lekkere rondingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.
Sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een grapje op z'n tijd is leuk, maar dit wordt wel heel persoonlijk
In Polen noemen we dit gewoon verzekeringsfraudequote:
-doe normaal-quote:
Gewoon satire toch Skedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door onlogisch op 04-07-2023 20:39 ]
Ken je geen schaamte?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Lieve Sked. M'n Abo is verlopen. En FOK!ken met mijn toch al trage zooi is bijna niet te doen.
Leer je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een grapje op z'n tijd is leuk, maar dit wordt wel heel persoonlijk
Nee, hoezoquote:
Integendeel. Je steunde me door dik en dun. Serieus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht ik jou ooit per ongeluk beledigd hebben dan bied ik daar mijn excuses voor aan.
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Lieve Sked. M'n Abo is verlopen. En FOK!ken met mijn toch al trage zooi is bijna niet te doen.
'Ik denk, dus Tong bestaat.'quote:
Ha kerel, ik heb je een abo gegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ha kerel, ik heb je een abo gegeven.
Houd je haaks
Mijn foto is gewoon openbaar hoor.quote:
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Jij bent echt te goed voor de wereld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Hou je @Haagsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Dat was de bijna doodsteek voor FOK!. Een miljoen posts zonder inhoud.quote:
@Haags is mijn brotherquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de bijna doodsteek voor FOK!. Een miljoen posts zonder inhoud.
God has mercy.quote:
Dit is absurd mooi brother......quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een boek van Émile Zola moeten lezen, dan piep je wel anders.
William, It Was Really Nothing is één van mijn favoriete Smiths-songs.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is absurd mooi brother......
This is the greatest tribute ever. It has everything. Camp, respect, nostalgie, musicalitie, charisma, songs, croud, great voice and goosbumbs.
Ja, zo vooruind ziend. Mijn is How Soon is now.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
William, It Was Really Nothing is één van mijn favoriete Smiths-songs.
@Haags loopt op Birkenstocks; ik begin nu ook aan @Wereldgozer te twijfelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die komt altijd als een mongool juichen als het NL elftal faalt.
Hang the fucking DJ.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Haags loopt op Birkenstocks; ik begin nu ook aan @:Wereldgozer te twijfelen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hang the fucking DJ.
Ik haat muziek. Veel te emotioneel momenteel.
Ik word emotioneler door z'n gitaargeweld.quote:
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word emotioneler door z'n gitaargeweld.
Ik vergelijk Jan Akkerman en z'n gezeik met Gerard Cox. En dan suckt Gerard nog het minst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.
Gelukkig kregen we na de Rien Poertvliet van de gitaren punk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zoals Arno ooit zei: 'Zingen is voor de vogeltjes.'quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
https://twittergpt.com/rene51945738641quote:Based on a close examination of the recent tweets of @rene51945738641, several insights can be gleaned about their professional interests, affiliations, and potential areas of expertise. It is evident that @rene51945738641 engages with various individuals and topics on Twitter, showcasing a diverse range of interests.
One notable observation is @rene51945738641's interaction with @SaskiaBelleman, expressing empathy towards her and criticizing others who misinterpret her work. This suggests a potential interest in legal affairs or journalism. Additionally, @rene51945738641 retweets posts from @NPORadio1 and @m_wijffelsAD, indicating an interest in radio and sports journalism.
@rene51945738641 also engages with tweets related to social media influencers, expressing opinions about individuals aspiring to become influencers. This suggests an interest in social media and the influencer industry.
In terms of personality, @rene51945738641 displays a sense of humor, often responding to tweets with laughter emojis and finding certain tweets hilarious. This suggests a lighthearted and jovial disposition.
While it is challenging to determine @rene51945738641's political allegiances, they do engage with tweets from various users, including those from @TeamSuomi and @Cas_K94. This suggests a diverse range of political perspectives being represented in their Twitter feed.
As for their home city, no specific information is available in the recent tweets to determine their location.
Considering their interests and engagement on Twitter, if you were going to get @rene51945738641 a gift, you should consider getting them the book "Aanrader. Echt een heel leuk boekje" (link: ). This book seems to align with their interests and sense of humor, making it a suitable gift option. Aanrader. Echt een heel leuk boekje
https://twittergpt.com/0nlogischquote:Based on a thorough analysis of @0nlogisch's recent tweets, several insights can be gleaned about their professional interests, affiliations, and potential areas of expertise. Firstly, they engage in conversations with individuals such as @Rene51945738641, @SaskiaBelleman, and @MichaelJa1965, indicating a potential interest in legal matters or current events. Additionally, they mention "our Christian comrades," suggesting a possible affiliation with Christianity or an interest in religious topics.
Furthermore, @0nlogisch retweets content from accounts like @InsomniaVBL, @Vechain_GER_AUT, and @elonmusk, indicating an interest in cryptocurrency, particularly Vechain. They also express curiosity about Elon Musk's fight against Zuckenberg and mention the Vechain project. This suggests a keen interest in technology and innovation.
In terms of their personality, @0nlogisch's tweets exhibit a dry sense of humor and a tendency to engage in banter with other users. They make sarcastic remarks about the age of certain things and describe Russia as a "parody on a country." This suggests a witty and slightly cynical disposition.
Regarding their political allegiances, it is challenging to determine @0nlogisch's specific leanings based solely on their recent tweets. However, they retweet content from accounts like @maxseddon, who describes Russia as a parody, indicating a potential skepticism or criticism of Russian politics.
As for their home city, no specific information is available in the recent tweets to determine their location.
Considering their interests and engagement with cryptocurrency, a suitable gift for @0nlogisch could be the book "Cryptocurrency: How Bitcoin and Digital Money are Challenging the Global Economic Order" by Paul Vigna and Michael J. Casey. This book provides an in-depth exploration of the world of cryptocurrency and its impact on the global economy. Here’s the specific product I recommend, Cryptocurrency: How Bitcoin and Digital Money are Challenging the Global Economic Order.
Breda en Heiloo.quote:Based on the recent tweets of @fr1908mark, several insights can be gathered about their professional interests, affiliations, and potential areas of expertise. It is important to note that the user's tweets are primarily in Dutch, which suggests a connection to the Dutch-speaking community.
Sports Enthusiast: @fr1908mark frequently engages with tweets related to football (soccer), particularly in relation to Feyenoord, a Dutch football club. They discuss players, matches, and transfer news, indicating a strong interest in the sport.
Current Affairs: The user also shares opinions on current events and news articles, such as discussions on public health, politics, and social issues. They express their views on topics like the COVID-19 pandemic, government policies, and refugee camps.
Humorous Disposition: @fr1908mark demonstrates a sarcastic and humorous tone in their tweets. They often make witty remarks and engage in banter with other users, showcasing their sense of humor.
Critical Thinker: The user appears to be critical of certain individuals and organizations. They question the actions and statements of public figures, journalists, and football players, suggesting an analytical mindset.
Local Engagement: @fr1908mark engages with tweets related to specific cities in the Netherlands, such as Breda and Heiloo. This suggests a potential connection to these locations, either as a resident or someone with an interest in local news.
Political Allegiances: While it is challenging to determine @fr1908mark's specific political allegiances based solely on their tweets, they express opinions on government policies and criticize certain actions. However, without further context, it is difficult to ascertain their political leanings definitively.
Based on their interests in football, their humorous disposition, and engagement with local news, a suitable gift for @fr1908mark could be a Feyenoord Football Club merchandise item. It would be a thoughtful gesture that aligns with their passion for the sport. Here's the specific product recommendation: Feyenoord Scarf.
Jojoortje, Justme en Karina waren je voor.quote:
Hier waait het een beetje maar echt niet uitzonderlijk of zo. Zal allemaal wel zeer plaatselijk zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:24 schreef 3rr0r het volgende:
weersomstandiheden, levensgevaarlikjke
Voor de typemiep van NL-Alert was het ook nog vroeg.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier waait het een beetje maar echt niet uitzonderlijk of zo. Zal allemaal wel zeer plaatselijk zijn.
Ik ben zo bizar doorweekt en weggewaaid dat ik liever niet heb dat je poly bagatelliseertquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier waait het een beetje maar echt niet uitzonderlijk of zo. Zal allemaal wel zeer plaatselijk zijn.
Had je je maar ziek moeten melden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo bizar doorweekt en weggewaaid dat ik liever niet heb dat je poly bagatelliseert
Zo lunch. Kun je een stuk vreten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aangevallen door een stuk plastic op straat.
Jammer ditquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jojoortje, Justme en Karina waren je voor.
Kut. Ben depressief en draai alleen maar sombere muziek om Paul uit m'n geheugen te wissen.quote:
Nee jij. TR gemacht.quote:
Zie FB in NWS kuthoer.quote:
Link naar het topic?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit nummer 2.
Op 1 staat chili con carne à la coco.
@:johannes_vermeer
Dat deelt de meerderheid hier met je...quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Ben depressief en draai alleen maar sombere muziek om Paul uit m'n geheugen te wissen.
Dit lijkt me zo duidelijk, is er weer een Niels die het niet snapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels
[ twitter ]
Zet het maar vast in je agenda. Eronder geeft hij nog wat meer duiding wat mij deed overtuigen.
[ twitter ]
Ja, behalve m;n lever. Die konden ze niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dat deelt de meerderheid hier met je...
En je gezondheid? Hebben ze alles kunnen weghalen?
Al gevast ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar alvast gaan lunchen.
Eet smakelijk.
Heb je toch niet nodigquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, behalve m;n lever. Die konden ze niet meer gebruiken.
Precies. Als je hart maar op de goede plaats zit.quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Als je hart maar op de goede plaats zit.
Even wat belangrijks tussendoor, hebben jouw Lidl-vogels het overleefd?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo bizar doorweekt en weggewaaid dat ik liever niet heb dat je poly bagatelliseert
Leuke woordspeling. Nog snel even een briljant topic geopend en ga weer legge. Tot morgen maat.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar alvast gaan lunchen.
Eet smakelijk.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg
We lunchen pas in de middag gek
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling. Nog snel even een briljant topic geopend en ga weer legge. Tot morgen maat.
Tippy Hedren(Psycho) is de moeder van Melanie Griffith.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.
Wist ik niet.
Hij ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.
Wist ik niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee die normale spin weet even niet hoe ze heten
Hij zoekt hem opquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland daagt @:ZKA uit in het Feyenoordtopic.
Jij weet dondersgoed dat mijn vogel veilig binnen staan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even wat belangrijks tussendoor, hebben jouw Lidl-vogels het overleefd?
Ik dacht dat je ze misschien in de zomer naar buiten had gedaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat mijn vogel veilig binnen staan.
Waarom zou ik? Sorry als ik ietwat geagiteerd oog maar de solar vogels zijn mijn alles.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze misschien in de zomer naar buiten had gedaan.
Ik heb er een waar een tuintafel op is geland, dat is pas reden om geagiteerd te zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Sorry als ik ietwat geagiteerd oog maar de solar vogels zijn mijn alles.
Nee dat is slecht omgaan met je vogels maar sterkte.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er een waar een tuintafel op is geland, dat is pas reden om geagiteerd te zijn!
Houd jij ze maar lekker gevangen! @Drizzt_DoUrden weet hoe slecht dat uiteindelijk afloopt. Zelfs zijn tandarts vlucht nu voor hem https://www.rtvoost.nl/ni(...)ken-voor-dichte-deurquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is slecht omgaan met je vogels maar sterkte.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook wel eens muziek geluisterd.
Was leuk
wat leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na pittige onderhandelingen (na goed voorbeeld van Szymanski) een nieuwe baan.
Hoera.
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd Dombo en ik wens je veel succes!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd maatjequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Vrouwen wk moderator? Zo niet dan zeker gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Ik vind dat wel passen bij @ChevyCapricequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen wk moderator? Zo niet dan zeker gefeliciteerd!
ChevyCaprice has leftquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind dat wel passen bij @:ChevyCaprice
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Van harte vriendquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
KLB / Je kunt niet twee keer dezelfde reactie posten.quote:
Hoe vaak in je leven heb jij bukshag gerookt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Je kunt niet twee keer dezelfde reactie posten.
In m'n leven uit de asbak. Na m'n leven hoop ik als as te bakken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe vaak in je leven heb jij bukshag gerookt?
Even met Indiase meneer bevestigdquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
@:De_Kraam is woedend in het Feyenoord topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |