Zo lunch. Kun je een stuk vreten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aangevallen door een stuk plastic op straat.
Jammer ditquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jojoortje, Justme en Karina waren je voor.
Kut. Ben depressief en draai alleen maar sombere muziek om Paul uit m'n geheugen te wissen.quote:
Nee jij. TR gemacht.quote:
Zie FB in NWS kuthoer.quote:
Link naar het topic?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit nummer 2.
Op 1 staat chili con carne à la coco.
@:johannes_vermeer
Dat deelt de meerderheid hier met je...quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Ben depressief en draai alleen maar sombere muziek om Paul uit m'n geheugen te wissen.
Dit lijkt me zo duidelijk, is er weer een Niels die het niet snapt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels
[ twitter ]
Zet het maar vast in je agenda. Eronder geeft hij nog wat meer duiding wat mij deed overtuigen.
[ twitter ]
Ja, behalve m;n lever. Die konden ze niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dat deelt de meerderheid hier met je...
En je gezondheid? Hebben ze alles kunnen weghalen?
Al gevast ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar alvast gaan lunchen.
Eet smakelijk.
Heb je toch niet nodigquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, behalve m;n lever. Die konden ze niet meer gebruiken.
Precies. Als je hart maar op de goede plaats zit.quote:
Kloptquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Als je hart maar op de goede plaats zit.
Even wat belangrijks tussendoor, hebben jouw Lidl-vogels het overleefd?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo bizar doorweekt en weggewaaid dat ik liever niet heb dat je poly bagatelliseert
Leuke woordspeling. Nog snel even een briljant topic geopend en ga weer legge. Tot morgen maat.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar alvast gaan lunchen.
Eet smakelijk.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg
We lunchen pas in de middag gek
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling. Nog snel even een briljant topic geopend en ga weer legge. Tot morgen maat.
Tippy Hedren(Psycho) is de moeder van Melanie Griffith.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.
Wist ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |