Hij ook nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Marlon Brando de opa van Courtney Love was.
Wist ik niet.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee die normale spin weet even niet hoe ze heten
Hij zoekt hem opquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland daagt @:ZKA uit in het Feyenoordtopic.
Jij weet dondersgoed dat mijn vogel veilig binnen staan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even wat belangrijks tussendoor, hebben jouw Lidl-vogels het overleefd?
Ik dacht dat je ze misschien in de zomer naar buiten had gedaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat mijn vogel veilig binnen staan.
Waarom zou ik? Sorry als ik ietwat geagiteerd oog maar de solar vogels zijn mijn alles.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze misschien in de zomer naar buiten had gedaan.
Ik heb er een waar een tuintafel op is geland, dat is pas reden om geagiteerd te zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Sorry als ik ietwat geagiteerd oog maar de solar vogels zijn mijn alles.
Nee dat is slecht omgaan met je vogels maar sterkte.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er een waar een tuintafel op is geland, dat is pas reden om geagiteerd te zijn!
Houd jij ze maar lekker gevangen! @Drizzt_DoUrden weet hoe slecht dat uiteindelijk afloopt. Zelfs zijn tandarts vlucht nu voor hem https://www.rtvoost.nl/ni(...)ken-voor-dichte-deurquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is slecht omgaan met je vogels maar sterkte.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook wel eens muziek geluisterd.
Was leuk
wat leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na pittige onderhandelingen (na goed voorbeeld van Szymanski) een nieuwe baan.
Hoera.
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd Dombo en ik wens je veel succes!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd maatjequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |