wat leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na pittige onderhandelingen (na goed voorbeeld van Szymanski) een nieuwe baan.
Hoera.
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd Dombo en ik wens je veel succes!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Gefeliciteerd maatjequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Vrouwen wk moderator? Zo niet dan zeker gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Ik vind dat wel passen bij @ChevyCapricequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen wk moderator? Zo niet dan zeker gefeliciteerd!
ChevyCaprice has leftquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind dat wel passen bij @:ChevyCaprice
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
Van harte vriendquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoera.
KLB / Je kunt niet twee keer dezelfde reactie posten.quote:
Hoe vaak in je leven heb jij bukshag gerookt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Je kunt niet twee keer dezelfde reactie posten.
In m'n leven uit de asbak. Na m'n leven hoop ik als as te bakken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe vaak in je leven heb jij bukshag gerookt?
Even met Indiase meneer bevestigdquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:33 schreef Coco het volgende:
@:De_Kraam is woedend in het Feyenoord topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |