Ha kerel, ik heb je een abo gegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Lieve Sked. M'n Abo is verlopen. En FOK!ken met mijn toch al trage zooi is bijna niet te doen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ha kerel, ik heb je een abo gegeven.
Houd je haaks
Mijn foto is gewoon openbaar hoor.quote:
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Jij bent echt te goed voor de wereld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Hou je @Haagsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd je haaks
Dat was de bijna doodsteek voor FOK!. Een miljoen posts zonder inhoud.quote:
@Haags is mijn brotherquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de bijna doodsteek voor FOK!. Een miljoen posts zonder inhoud.
God has mercy.quote:
Dit is absurd mooi brother......quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een boek van Émile Zola moeten lezen, dan piep je wel anders.
William, It Was Really Nothing is één van mijn favoriete Smiths-songs.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is absurd mooi brother......
This is the greatest tribute ever. It has everything. Camp, respect, nostalgie, musicalitie, charisma, songs, croud, great voice and goosbumbs.
Ja, zo vooruind ziend. Mijn is How Soon is now.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
William, It Was Really Nothing is één van mijn favoriete Smiths-songs.
@Haags loopt op Birkenstocks; ik begin nu ook aan @Wereldgozer te twijfelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die komt altijd als een mongool juichen als het NL elftal faalt.
Hang the fucking DJ.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Haags loopt op Birkenstocks; ik begin nu ook aan @:Wereldgozer te twijfelen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hang the fucking DJ.
Ik haat muziek. Veel te emotioneel momenteel.
Ik word emotioneler door z'n gitaargeweld.quote:
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word emotioneler door z'n gitaargeweld.
Ik vergelijk Jan Akkerman en z'n gezeik met Gerard Cox. En dan suckt Gerard nog het minst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.
Gelukkig kregen we na de Rien Poertvliet van de gitaren punk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jan Akkerman omschreef zijn gitaarspel ooit als een bromvlieg in een puntzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |