Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar interview met dochter en demente moeder die het allemaal niet meer meekreeg en gedwongen werd ja te zeggen op alles
Fabian heeft lekkere rondingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen wat ze zeiden, alleen beeld even gezien. Nu met Oekraine item wel.
Sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een grapje op z'n tijd is leuk, maar dit wordt wel heel persoonlijk
In Polen noemen we dit gewoon verzekeringsfraudequote:
-doe normaal-quote:
Gewoon satire toch Skedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:53 schreef Sked het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door onlogisch op 04-07-2023 20:39 ]
Ken je geen schaamte?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Lieve Sked. M'n Abo is verlopen. En FOK!ken met mijn toch al trage zooi is bijna niet te doen.
Leer je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een grapje op z'n tijd is leuk, maar dit wordt wel heel persoonlijk
Nee, hoezoquote:
Integendeel. Je steunde me door dik en dun. Serieus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht ik jou ooit per ongeluk beledigd hebben dan bied ik daar mijn excuses voor aan.
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef tong80 het volgende:
Lieve Sked. M'n Abo is verlopen. En FOK!ken met mijn toch al trage zooi is bijna niet te doen.
'Ik denk, dus Tong bestaat.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |