Hopelijk slaat de AB snel aanquote:
De Russen!!quote:
Mooi, hoop dat het rap beter is dan maar dit is een beginquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trek
Je bent te goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik blijf ook nog ff liggen, omdat ik een luie donder ben uit solidariteit met chufi
DIe ogen zijn angstaanjagend, maar een prachtige kopquote:
Oh ja ook het beste voor hemquote:
Geen idee ,dacht dat hij gisteren de uitslag zou krijgen maar heb niets meer van hem gelezenquote:
Je sportonderbroeken vermoed ik of Engels Royal Silkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn onderbroeken weer gewassen dus ze kunnen de tas in voor de volgende trip
Klaar is maar klaar of niet danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn onderbroeken weer gewassen dus ze kunnen de tas in voor de volgende trip
Sportquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je sportonderbroeken vermoed ik of Engels Royal Silk
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
Alles goed gegaan. Geen pijn. Zuster Madelief was lief. Volgende week uitslag.
A gossiequote:
Gisteren. Punctie gehad. Vorige week PET-scan. Volgende week maandag nieuwe afspraak en uitslagen van beide behandelingen.quote:
O dacht dat je gisteren de uitslag van de pet-scan zou krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren. Punctie gehad. Vorige week PET-scan. Volgende week maandag nieuwe afspraak en uitslagen van beide behandelingen.
Goeiemorgen.
Ik was de mijne ook altijd!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Daar zat zoveel drugs en drank in dat hij vast nog wel intact is, geen bacterie tegen opgewassenquote:
Misschien is ie weer opgestaan danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zat zoveel drugs en drank in dat hij vast nog wel intact is, geen bacterie tegen opgewassen
Quequote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie weer opgestaan dan
Ik kwam ‘m vanmorgen tegen
Ik las vanmorgen zijn naam (op Fok), en tegelijkertijd begon ie op de radio te spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie weer opgestaan dan
Ik kwam ‘m vanmorgen tegen
Even luisteren danquote:
Dat is wel toevallig danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen zijn naam (op Fok), en tegelijkertijd begon ie op de radio te spelen
Dat was zo WTF dat ik gelijk ging Googlen omdat ik meende dat ie al dood was
Maar das logischquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Echt welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweestquote:
Maar hoeveel?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweest
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoekenquote:
Kan wel een week durenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoeken
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Ga je op vakantie?quote:
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:
Wat voor riem wil je haken?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was lijfje aan het bedenken voor mijn jurk. En ondertussen afgeleid met haak ontwerpen voor een riem
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.quote:
Ook wel met een jurk denk ik.. broek als je die draagt..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.
Tevens staat het gewoon leuk op een lange wijde rok
Hoe was je vakantie?quote:
Weet je nog, die riem die je op dat ene jurkje gemaakt hebt, daar hangt ie nu op.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ben ik alles aan overhoop trekken, want ooit lang geleden kocht ik een leuke gesp, maar waar heb ik die gelaten?
Vast niet, zal geen beschermd beroep zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Fijn, ik heb genotenquote:
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Maar uh,quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
Leuke collega's ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Mooi!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
Zekers, ook zeer behulpzaam.quote:
Mooi dan toch, precies lang genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Die heb jij zo gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klein en venijnig ding. Volgens de laatste kaarten krijgt noord Holland en dan de lijn Amsterdam - Drenthe de zwaarste windstoten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
Vannacht al hier rond 02:00 Hoop dat toch mee valt
Ah dat valt in Groningen nog misschien wel meequote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Klein en venijnig ding. Volgens de laatste kaarten krijgt noord Holland en dan de lijn Amsterdam - Drenthe de zwaarste windstoten.
Het is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat valt in Groningen nog misschien wel mee
Code rood is een pis buitjequote:
De ellende begint rond een uur of 9 aan de kust van noord Holland.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
Of niet, lig dan toch te slapen als ik er niet wakker van word
Hopen dat de wind daar niet op staat dan, kan er niet iemand de boel even dicht dan?quote:
Ja maar hier pas vannachtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
De ellende begint rond een uur of 9 aan de kust van noord Holland.
Je bent weer thuis dusquote:
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.quote:
OHquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.
Niet mn deur.. 2 ramenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?quote:
Kan je meteen de sleutel ophalen om de ramen dicht te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.quote:
Eetsmakelijk alvastquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.
Dat zal geen vaart makenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je meteen de sleutel ophalen om de ramen dicht te doen.
Oh shit dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denkenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?
Nou ja als ik iets kan meenemenquote:
Pijn al wel minder?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denken
Haring?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denken
Dan moet die AB beter zijn best doen voor jequote:
Haring is ook wel wat aso om mee te nemenquote:
Hele afdeling vergeven van de visluchtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haring is ook wel wat aso om mee te nemen
Stinkt de hele afdeling ernaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haring is ook wel wat aso om mee te nemen
Ik ben voor werk wel vaak meegevaren op de snelboot naar Terschelling. Maar vis mocht absoluut niet mee aan boordquote:
Die koop je niet zo snel op de kade in Nederlandquote:
Ja pech D. Geen silverstonequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Toch slim, net op de laatste dag voor je vakantie even je voet omzwikken
Heb je nog meer slimme dingen in petto?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Ik doe dagelijks slimme dingenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog meer slimme dingen in petto?
Ik hoop voor je dat het meevalt.
Je lijkt wel een badeendje.quote:
Heeft het gevroren dan of glad van de regen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat de weg die ik overstak 'gladder' was dan ie bleek
Had het geregend?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat de weg die ik overstak 'gladder' was dan ie bleek
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de putquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft het gevroren dan of glad van de regen?
Ach jij hebt nog geluk, ik mocht 5 dagen in het ziekenhuis overnachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de put
Ohzo zeg dat danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de put
Je zit toch niet D. te pesten?quote:
Nee ik pest alleen jouquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit toch niet D. te pesten?![]()
Die is nu zielig hoor.
Ging prima, jas van een collega gestolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik pest alleen jou![]()
Maar een leuke tweede werk dag gehad?
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met marioquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje dat één van mijn collega's zijn jas kwijt is. Die ligt dus hier.![]()
Onee, dacht je dat het jouw jas was ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Ja maar dan alleen zonder mario.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met mario
Jij maakt pas indruk zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Morgen lunch jattenquote:
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bentquote:
Gaat zo lastig mee in de rugtasquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Gewoon langs de stations in de werkplaats lopen. Pak je steeds een onderdeel mee. Heb je na een jaar zo een treinstel bijelkaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die cursussen moet ik allemaal nog krijgen, dat gaat de komende weken gebeuren. Ik ben nog met inwerken bezig, dat is nu al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijk
Dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stadquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zag dat jullie ook zijn begonnen met ICNG testen tussen Den Haag en Eindhoven. Eindelijk
Wa noemde gij Eindje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
En als er zo meer zijn naar jou toe om je op je bek te slaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
Kut stadquote:
Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.quote:
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Alles verongelukt tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.
Dacht dat jij in Maastricht ofzo woondequote:
Geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Ken hem jaquote:
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden wordquote:
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgen
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
Zeg je nou dat D. een deuk in de tegels gemaakt heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzo
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen is
Dus erg veel zorgen hoef ik mij niet te maken over aanslagen daarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.
Dat kunnen draakjes wel aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef drakin het volgende:
Avond![]()
Morgen weer vroeg op om precies het oog van de storm in te rijden
Ook mijn kleine koekblikje?quote:
Ga gewoon vliegen dan, heb je dat koekblik niet nodig.quote:
Even het weer van morgen afwachte, als het onveilig voelt gewoon niet doen.quote:
Ik wens niet kleddernat op mijn werk te komen, dat koekblik fungeert tevens als mobiele parapluquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga gewoon vliegen dan, heb je dat koekblik niet nodig.
Dan verbrand je de druppels die op je kunnen vallen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wens niet kleddernat op mijn werk te komen, dat koekblik fungeert tevens als mobiele paraplu
Wacht het gewoon morgen af.quote:
Hé, is dat mijn toekomstige vriendinnetje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb trouwens een eend op mijn hand, een groene eend
Dan verdwijnt er elke dag een stukje van haar met behulp van zeep door de gootsteen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, is dat mijn toekomstige vriendinnetje?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb trouwens een eend op mijn hand, een groene eend
Het is geen wc eend, ook geen badeend.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan verdwijnt er elke dag een stukje van haar met behulp van zeep door de gootsteen.
Ze is wel hardnekkig, mag er nu wel eens van af.
Van grijze naar zwarte auto in 10 secondenquote:
Jij voelt je weer ok?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Van grijze naar zwarte auto in 10 seconden
Bacterie al minder last van?quote:
Lig je alleen of heb je celgenoten daar?quote:
3 oudjesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lig je alleen of heb je celgenoten daar?
Lekker hoorquote:
Jij rijdt de boten?quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Ik zou zo gaan rijden naar Zwitserland maar de roeiers komen nog niet weg vanaf Schiphol![]()
Even dingen regelen
Bijrijder met de coach die de Indonesiers begeleidquote:
Tis Kloten weerquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijrijder met de coach die de Indonesiers begeleid
Die zaten een paar weken in Almere te trainen en hebben nu een slechte ochtend gekozen om naar Zurich te vliegen
quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijrijder met de coach die de Indonesiers begeleid
Die zaten een paar weken in Almere te trainen en hebben nu een slechte ochtend gekozen om naar Zurich te vliegen
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Klotenquote:
Nee die van mij was zo slim om gisteren al aan te komen in luzern hahaquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:53 schreef chufi het volgende:
Maar jouw roeiers of de van Indonesië of allebei?
Terecht ook 😡quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Kloten
O en dat heb je niet gedaan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef chufi het volgende:
Ik moet nuchter blijven schijnt..... fijne communicatie
Hoe kom je aan de wond? Heb je je been flink gestoken ofzo?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:27 schreef chufi het volgende:
Beetje geduld ...staan is pijnlijker en nog geen idee
Dan maar even rustig aan doe nog Chufiquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:27 schreef chufi het volgende:
Beetje geduld ...staan is pijnlijker en nog geen idee
Nu welquote:
Ben daar eens gestrand met een overstap.....iedereen in de stress. Maar voor ene Niki Lauda maar niet weg mocht... die liep echt furieus te tierenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Kloten
Dat was ook een heethoofdquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben daar eens gestrand met een overstap.....iedereen in de stress. Maar voor ene Niki Lauda maar niet weg mocht... die liep echt furieus te tieren
Die is al heet genoeg van zichzelf zonder dat soort taferelenquote:
Zoveel wind al bij jou?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef Soury het volgende:
2 keer schrik me rot. Blijf maar thuis vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |