Je zit toch niet D. te pesten?quote:
Nee ik pest alleen jouquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit toch niet D. te pesten?![]()
Die is nu zielig hoor.
Ging prima, jas van een collega gestolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik pest alleen jou![]()
Maar een leuke tweede werk dag gehad?
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met marioquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje dat één van mijn collega's zijn jas kwijt is. Die ligt dus hier.![]()
Onee, dacht je dat het jouw jas was ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Ja maar dan alleen zonder mario.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met mario
Jij maakt pas indruk zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Morgen lunch jattenquote:
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bentquote:
Gaat zo lastig mee in de rugtasquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Gewoon langs de stations in de werkplaats lopen. Pak je steeds een onderdeel mee. Heb je na een jaar zo een treinstel bijelkaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die cursussen moet ik allemaal nog krijgen, dat gaat de komende weken gebeuren. Ik ben nog met inwerken bezig, dat is nu al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijk
Dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stadquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zag dat jullie ook zijn begonnen met ICNG testen tussen Den Haag en Eindhoven. Eindelijk
Wa noemde gij Eindje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
En als er zo meer zijn naar jou toe om je op je bek te slaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
Kut stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |