Haring is ook wel wat aso om mee te nemenquote:
Hele afdeling vergeven van de visluchtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haring is ook wel wat aso om mee te nemen
Stinkt de hele afdeling ernaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Haring is ook wel wat aso om mee te nemen
Ik ben voor werk wel vaak meegevaren op de snelboot naar Terschelling. Maar vis mocht absoluut niet mee aan boordquote:
Die koop je niet zo snel op de kade in Nederlandquote:
Ja pech D. Geen silverstonequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Toch slim, net op de laatste dag voor je vakantie even je voet omzwikken
Heb je nog meer slimme dingen in petto?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Ik doe dagelijks slimme dingenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog meer slimme dingen in petto?
Ik hoop voor je dat het meevalt.
Je lijkt wel een badeendje.quote:
Heeft het gevroren dan of glad van de regen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat de weg die ik overstak 'gladder' was dan ie bleek
Had het geregend?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Erop vertrouwen dat de weg die ik overstak 'gladder' was dan ie bleek
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de putquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft het gevroren dan of glad van de regen?
Ach jij hebt nog geluk, ik mocht 5 dagen in het ziekenhuis overnachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de put
Ohzo zeg dat danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik bedoelde glad als in alles op 1 hoogte, niet dat de rand van de putdeksel 5cm hoger is dan de put
Je zit toch niet D. te pesten?quote:
Nee ik pest alleen jouquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit toch niet D. te pesten?![]()
Die is nu zielig hoor.
Ging prima, jas van een collega gestolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik pest alleen jou![]()
Maar een leuke tweede werk dag gehad?
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met marioquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje dat één van mijn collega's zijn jas kwijt is. Die ligt dus hier.![]()
Onee, dacht je dat het jouw jas was ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Ja maar dan alleen zonder mario.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.? Redbul vodka in die Kneipe met mario
Jij maakt pas indruk zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging prima, jas van een collega gestolen.
Morgen lunch jattenquote:
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bentquote:
Gaat zo lastig mee in de rugtasquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een hele trein voor in zijn baan joh, als je toch bezig bent
Gewoon langs de stations in de werkplaats lopen. Pak je steeds een onderdeel mee. Heb je na een jaar zo een treinstel bijelkaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag nog niet in de buurt vd treinen komen.
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die cursussen moet ik allemaal nog krijgen, dat gaat de komende weken gebeuren. Ik ben nog met inwerken bezig, dat is nu al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bevoegd spoorbetreder nog niet gedaan?
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet vreemd met jouw reputatie natuurlijk
Dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Voor je het weet is het interieur voorzien van badeendjes.
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stadquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zag dat jullie ook zijn begonnen met ICNG testen tussen Den Haag en Eindhoven. Eindelijk
Wa noemde gij Eindje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
En als er zo meer zijn naar jou toe om je op je bek te slaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je extra snel van de ene kut stad naar de andere kut stad
Kut stadquote:
Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.quote:
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Alles verongelukt tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.
Dacht dat jij in Maastricht ofzo woondequote:
Geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Ken hem jaquote:
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden wordquote:
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgen
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
Zeg je nou dat D. een deuk in de tegels gemaakt heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzo
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen is
Dus erg veel zorgen hoef ik mij niet te maken over aanslagen daarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.
Dat kunnen draakjes wel aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef drakin het volgende:
Avond![]()
Morgen weer vroeg op om precies het oog van de storm in te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |