Klein en venijnig ding. Volgens de laatste kaarten krijgt noord Holland en dan de lijn Amsterdam - Drenthe de zwaarste windstoten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
Vannacht al hier rond 02:00 Hoop dat toch mee valt
Ah dat valt in Groningen nog misschien wel meequote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Klein en venijnig ding. Volgens de laatste kaarten krijgt noord Holland en dan de lijn Amsterdam - Drenthe de zwaarste windstoten.
Het is nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat valt in Groningen nog misschien wel mee
Code rood is een pis buitjequote:
De ellende begint rond een uur of 9 aan de kust van noord Holland.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
Of niet, lig dan toch te slapen als ik er niet wakker van word
Hopen dat de wind daar niet op staat dan, kan er niet iemand de boel even dicht dan?quote:
Ja maar hier pas vannachtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
De ellende begint rond een uur of 9 aan de kust van noord Holland.
Je bent weer thuis dusquote:
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.quote:
OHquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.
Niet mn deur.. 2 ramenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, zijn balkondeur staat nog open een kier.
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?quote:
Kan je meteen de sleutel ophalen om de ramen dicht te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.quote:
Eetsmakelijk alvastquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.
Dat zal geen vaart makenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je meteen de sleutel ophalen om de ramen dicht te doen.
Oh shit dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens recept rood, maar met wit moet het ook kunnen.
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denkenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je er morgen nog? en heb je trek in iets?
Nou ja als ik iets kan meenemenquote:
Pijn al wel minder?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denken
Haring?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen lig ik er nog...misschien vrijdag of zaterdag naar huis.. ik heb een sleeve en die gaat het oplossen. Geen idee waar ik trek in heb. Zal er eens over denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |