Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.quote:
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is er op Antarctica ook nog wel plaats voor hem.
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Alles verongelukt tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een ongelukje met de veerboot is tegenwoordig ook niet uitzonderlijk meer.
Dacht dat jij in Maastricht ofzo woondequote:
Geen probleem denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of ik dat die pinguins aan wil doen
Maar als die nou eerst naar huis vliegen kan het wel.
Ken hem jaquote:
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden wordquote:
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je helemaal niet gevonden wordt.
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip dus maak me geen enkele zorgen
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik maar niet in Eindhoven gevonden word
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
Zeg je nou dat D. een deuk in de tegels gemaakt heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op D. is gestruikeld, de rest vd tegels hebben dus opvulling nodig.
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil een vergadering met jou in de eendenvijver om dit te bespreken.
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in rotterdan gevonden worden
Die kans is een stuk groter ook met al die aanslagen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik een bommetje doe in de eendenvijver vinden ze jou ergens in Engeland ofzo
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben hooguit 1x per jaar in Rotterdam. Als Feyenoord weer kampioen is
Dus erg veel zorgen hoef ik mij niet te maken over aanslagen daarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de komende 25 jaar niet meer dus.
Dat kunnen draakjes wel aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:45 schreef drakin het volgende:
Avond![]()
Morgen weer vroeg op om precies het oog van de storm in te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |