Tis Kloten weerquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijrijder met de coach die de Indonesiers begeleid
Die zaten een paar weken in Almere te trainen en hebben nu een slechte ochtend gekozen om naar Zurich te vliegen
quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijrijder met de coach die de Indonesiers begeleid
Die zaten een paar weken in Almere te trainen en hebben nu een slechte ochtend gekozen om naar Zurich te vliegen
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Klotenquote:
Hoe gaat het nu met je been?quote:
Nee die van mij was zo slim om gisteren al aan te komen in luzern hahaquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:53 schreef chufi het volgende:
Maar jouw roeiers of de van Indonesië of allebei?
Terecht ook 😡quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Kloten
Slechte ervaringen mee?quote:
O en dat heb je niet gedaan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef chufi het volgende:
Ik moet nuchter blijven schijnt..... fijne communicatie
Hoe kom je aan de wond? Heb je je been flink gestoken ofzo?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:27 schreef chufi het volgende:
Beetje geduld ...staan is pijnlijker en nog geen idee
Dan maar even rustig aan doe nog Chufiquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:27 schreef chufi het volgende:
Beetje geduld ...staan is pijnlijker en nog geen idee
Ben daar eens gestrand met een overstap.....iedereen in de stress. Maar voor ene Niki Lauda maar niet weg mocht... die liep echt furieus te tierenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Kloten
Dat was ook een heethoofdquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben daar eens gestrand met een overstap.....iedereen in de stress. Maar voor ene Niki Lauda maar niet weg mocht... die liep echt furieus te tieren
Die is al heet genoeg van zichzelf zonder dat soort taferelenquote:
Zoveel wind al bij jou?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef Soury het volgende:
2 keer schrik me rot. Blijf maar thuis vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |