Hoe was je vakantie?quote:
Weet je nog, die riem die je op dat ene jurkje gemaakt hebt, daar hangt ie nu op.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ben ik alles aan overhoop trekken, want ooit lang geleden kocht ik een leuke gesp, maar waar heb ik die gelaten?
Vast niet, zal geen beschermd beroep zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Fijn, ik heb genotenquote:
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Maar uh,quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
Leuke collega's ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Mooi!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
Zekers, ook zeer behulpzaam.quote:
Mooi dan toch, precies lang genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Die heb jij zo gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |