Maar das logischquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Echt welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweestquote:
Maar hoeveel?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweest
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoekenquote:
Kan wel een week durenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoeken
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Ga je op vakantie?quote:
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:
Wat voor riem wil je haken?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was lijfje aan het bedenken voor mijn jurk. En ondertussen afgeleid met haak ontwerpen voor een riem
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.quote:
Ook wel met een jurk denk ik.. broek als je die draagt..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.
Tevens staat het gewoon leuk op een lange wijde rok
Hoe was je vakantie?quote:
Weet je nog, die riem die je op dat ene jurkje gemaakt hebt, daar hangt ie nu op.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu ben ik alles aan overhoop trekken, want ooit lang geleden kocht ik een leuke gesp, maar waar heb ik die gelaten?
Vast niet, zal geen beschermd beroep zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Fijn, ik heb genotenquote:
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Maar uh,quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis eerder mijn bed bad dan mijn huis.
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.quote:
Leuke collega's ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Mooi!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
Zekers, ook zeer behulpzaam.quote:
Mooi dan toch, precies lang genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn, ik heb genoten
Was precies lang genoeg, want ik miste mijn huis wel weer.
Die heb jij zo gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik zoiets maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het in nog wennen en ik heb veel teleren, het bevalt goed en ik heb het er erg naar mijn zin.
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |