Hopelijk slaat de AB snel aanquote:
De Russen!!quote:
Mooi, hoop dat het rap beter is dan maar dit is een beginquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trek
Je bent te goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik blijf ook nog ff liggen, omdat ik een luie donder ben uit solidariteit met chufi
DIe ogen zijn angstaanjagend, maar een prachtige kopquote:
Oh ja ook het beste voor hemquote:
Geen idee ,dacht dat hij gisteren de uitslag zou krijgen maar heb niets meer van hem gelezenquote:
Je sportonderbroeken vermoed ik of Engels Royal Silkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn onderbroeken weer gewassen dus ze kunnen de tas in voor de volgende trip
Klaar is maar klaar of niet danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn onderbroeken weer gewassen dus ze kunnen de tas in voor de volgende trip
Sportquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je sportonderbroeken vermoed ik of Engels Royal Silk
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
Alles goed gegaan. Geen pijn. Zuster Madelief was lief. Volgende week uitslag.
A gossiequote:
Gisteren. Punctie gehad. Vorige week PET-scan. Volgende week maandag nieuwe afspraak en uitslagen van beide behandelingen.quote:
O dacht dat je gisteren de uitslag van de pet-scan zou krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren. Punctie gehad. Vorige week PET-scan. Volgende week maandag nieuwe afspraak en uitslagen van beide behandelingen.
Goeiemorgen.
Ik was de mijne ook altijd!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Daar zat zoveel drugs en drank in dat hij vast nog wel intact is, geen bacterie tegen opgewassenquote:
Misschien is ie weer opgestaan danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zat zoveel drugs en drank in dat hij vast nog wel intact is, geen bacterie tegen opgewassen
Quequote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie weer opgestaan dan
Ik kwam ‘m vanmorgen tegen
Ik las vanmorgen zijn naam (op Fok), en tegelijkertijd begon ie op de radio te spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is ie weer opgestaan dan
Ik kwam ‘m vanmorgen tegen
Even luisteren danquote:
Dat is wel toevallig danquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen zijn naam (op Fok), en tegelijkertijd begon ie op de radio te spelen
Dat was zo WTF dat ik gelijk ging Googlen omdat ik meende dat ie al dood was
Maar das logischquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Echt welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, dus ik denk, ik noem ‘m vast
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweestquote:
Maar hoeveel?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kunnen het ook nog echte elektriciens zijn geweest
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoekenquote:
Kan wel een week durenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zullen ze nog wel even mee bezig zijn dat uit te zoeken
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
Is het strafbaar om je voor te doen als nep-elektriciën? 🤔
Ga je op vakantie?quote:
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:
Wat voor riem wil je haken?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was lijfje aan het bedenken voor mijn jurk. En ondertussen afgeleid met haak ontwerpen voor een riem
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.quote:
Ook wel met een jurk denk ik.. broek als je die draagt..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn van die hele mooie zomerse riemen overal van stro of gehaakt. En toen dacht ik: dat kan ik zelf beter.
Tevens staat het gewoon leuk op een lange wijde rok
Hoe was je vakantie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |