Tuurlijk Isaac...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ice denkt dat er misschien wel een Chinese rijsttafel klaar staat.
De regie neemt hun nieren in beschermingquote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal in de verwachting.. Regie is er achter dat ze wat tekort komen inmiddels
Heel de loods staat straks vol met potten knakworst waar ze de rest van periode mee moeten doenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dat had ik niet meer verwacht. 24 uur opdracht denk ik.
Zeker, dit moet het EtenVerdienenSpelletje gaan worden.. een eliminatie zit er nog niet inquote:Op maandag 3 juli 2023 18:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De regie neemt hun nieren in bescherming![]()
Ik denk namelijk ook dat ze eten kunnen verdienen ofzo.
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dat had ik niet meer verwacht. 24 uur opdracht denk ik.
In tien minuten tijd ofzo. Was zo klaar. Het wachten duurde langer.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.
Nee woensdag eleminatie denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, dit moet het EtenVerdienenSpelletje gaan worden.. een eliminatie zit er nog niet in
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezichtquote:Op maandag 3 juli 2023 18:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee woensdag eleminatie denk ik.
Bep hoort dat het een hele verhuizing is.
denk niet rond deze tijd dat het een eliminatie is Vast een verdien opdracht want het eten is opquote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezicht
Misschien even een snelle opdracht om ze weer even te kunnen laten eten.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk niet rond deze tijd dat het een eliminatie is Vast een verdien opdracht want het eten is op
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezicht
Ze hebben allemaal hele hoge verwachtingen van de finale.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat er net zoals bij BB 'nog wel familie mag komen
Nog meer zout.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien even een snelle opdracht om ze weer even te kunnen laten eten.
Babs hoorde karren rollen, laat ze maar nieuwe haringen schoonmaken.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
jahh... Hoevaak heeft Miertje uit de Pindakaaspotten gesnoept
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.
Ik denk dat in de laatste week ofzo iedere dag iemand weg moet.
Zoiets.
[..]
Ze hebben allemaal hele hoge verwachtingen van de finale.
Terwijl over het algemeen zij. De finales van rl soaps helemaal niet zo spectaculair. Tis vooral wachten en stemmen.
Ik hoop echt dat ze het hier anders aan pakken met minigames ofzo de verliezer dingt niet meer mee de pot.
Maar dat zal wel niet
3 theelepeltjes in de afgelopen 10 maanden.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was bij dgk ook niet en bij de finale toch wel?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 theelepeltjes in de afgelopen 10 maanden.
Kom ik weer met mijn (BB-) stokpaardje: er is nooit een notaris te zien. Dat was vroeger echt anders. Men kan dus doen wat men wil.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.
En dan doen ze tenminste allemaal moeite om iets te verdienen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
Leuk weer een vrijstelling te verdienen, dat geeft toch wel iets extra's
Dit is iets voor Rupie schat ik in.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:46 schreef engine het volgende:
Waarschijnlijk schatten hoeveel het in euro's is.....heel erg moeilijk
Dit moet ze uitrekenen waarschijnlijkquote:Op maandag 3 juli 2023 18:46 schreef cinsan het volgende:
hoop niet dat bep of zoe vrijstelling winnen
Japie, Mirthe en wellicht Isaac. Van de rest kan ik het moeilijker inschatten. Ima misschien ook wel.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is iets voor Rupie schat ik in.
Geluid staat nog aan van hunquote:Op maandag 3 juli 2023 18:48 schreef Alocanda het volgende:
Jeetje, mogen ze gewoon praten tegenwoordig voor een opdracht.
Zoë haar eerste schatting was in de 23.000quote:Op maandag 3 juli 2023 18:51 schreef Harry het volgende:
Er is er één die HEEL GOED een vrijstelling kan gebruiken: Zoe !!
Verder ook Moraima en Eunice.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlands valuta.
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werkquote:
Ik zou het wel lachen vinden als ze de vrijstelling weer binnenhaalt.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlandse valuta.
Zeker vlak na de Wereld Atlas uit haar hoofd geleerd te hebben?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlandse valuta.
Serieus?? Dan is het geen toeval meer. De vorige keer had ze een wereldbol voor de opdracht kwam.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Net als dat ze laatst dagen met een wereldkaart liep te leuren de hele dag..quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Die wereldbol is van Bern, maar Mirthe heeft het wel bekeken.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Serieus?? Dan is het geen toeval meer. De vorige keer had ze een wereldbol voor de opdracht kwam.
Ik denk dat het voordeel is dat hij zou moeten weten dat 1000 niks betekent. Dat kan ook een euro zijn.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werk
Dat hebben we gezien met die kilometers opdrachtquote:Op maandag 3 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern en Sasha kunnen ook wel redelijk logisch nadenken dus die maken ook wel kans. Maar blijft gokken...voor de één iets meer als voor de ander.
Ja, maar daar werd alles voor hem betaald (zegt ie)...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werk
Ja dat is heel vaak zoquote:Op maandag 3 juli 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel is dat hij zou moeten weten dat 1000 niks betekent. Dat kan ook een euro zijn.
Eet smakelijk.. nee, zoveel bankbiljetten uit zoveel landenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Harry het volgende:
Is er hier niet iemand die het snel al opgezocht heeft??
Ik zit te eten......
Dat je het ook een keer fout kunt hebben zegt niet zoveelquote:Op maandag 3 juli 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met die kilometers opdracht
Smakelijk..quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Harry het volgende:
Is er hier niet iemand die het snel al opgezocht heeft??
Ik zit te eten......
Ik denk dat Bern wel heel blij zou zijn en dan hoeft hij ook niet meer te strijden om manager te worden.. hij zit dan misschien al in de finalequote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat je het ook een keer fout kunt hebben zegt niet zoveel
Dat is Mirthe toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Dit zijn de correcte berekeningen
[ afbeelding ]
Ze zitten al bijna een jaar binnen.. inflatie is sky high gevlogen ,,, zelfs met álle valuta kennis van 2022 is alles nu foutquote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Dit zijn de correcte berekeningen
[ afbeelding ]
Nee wel meer want volgens mij zijn die Engelse ponden ongeveer dat bedrag al. Ik weet niet precies hoeveel ponden er liggen maar dacht dat het al in de buurt van 100 euro kwam.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat het in totaal maar ¤100 is ofzo. Budget spellen he
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:01 schreef spapaars het volgende:
Je ziet Zoë zich afvragen hoeveel nullen een miljoen euro heeft.
Aah oke. Ja de bedragen gingen wel erg snel.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee wel meer want volgens mij zijn die Engelse ponden ongeveer dat bedrag al. Ik weet niet precies hoeveel ponden er liggen maar dacht dat het al in de buurt van 100 euro kwam.
Nu gaat de zoemerquote:Op maandag 3 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn de 10 min al lang voorbij?
Oortje ??quote:Op maandag 3 juli 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zit nog steeds de hele tijd aan haar oor te trekken.. volgens mij heeft ze nog steeds erge last van die oorontsteking
Haar oor.. ze heeft nog steeds pijn volgens mij.quote:
Mét of zonder inflatiecorrectie?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand het exacte bedrag heeft, weten we dat dit is ingefluisterd door de FEBO .....
-----quote:
Als je met 15 man iets gaat gokken is er altijd iemand die het dichtst in de buurt zit. Dat kan je dan bij iedere opdracht gaan roepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
-----![]()
Ik verdacht ze er de vorige keer al van, dat ze het Mirthe hadden ingefluisterd, maar die was zo slim om het aan te passen ...
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
als ik het goed heb berekent is het 11.904,96
Eens, maar ik denk echt dat de FEBO sommige bewoners er echt heel graag in wil houden .....quote:Op maandag 3 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Als je met 15 man iets gaat gokken is er altijd iemand die het dichtst in de buurt zit.
Dat kan je dan bij iedere opdracht gaan roepen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
Jaquote:Op maandag 3 juli 2023 19:11 schreef Frummelie het volgende:
Zou leuk zijn als Wendy het zou winnen met dat centenverschil van Babette..
heb alles opgezocht en opgeteldquote:Op maandag 3 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij dit maar moeilijk voorstellen maar we gaan het zien
Ja zou toch wel eens kunnen kloppen. Ik zie dat de Yen veel waard is.quote:
dacht de yen 11600 euro , de rest waren kleine bedragenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zou toch wel eens kunnen kloppen. Ik zie dat de Yen veel waard is.
Wow wat een geld..quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
Jammer is datquote:Op maandag 3 juli 2023 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
We krijgen de antwoorden weer is niet te horen en te zien
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
door die 20 cent anders was het babbel geweest?
Nou ze waren wel keihard richting Wendy aan het sturen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Stond toch nog niet op de nomi maar mooi meegenomen
Mwah kansloosquote:Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ze waren wel keihard richting Wendy aan het sturen.
Jaaa inderdaad!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik mocht het nog zeggen...
Gna, gna, gna Babette...
Je had liever gehad dat Babette vrijstelling had gewonnen? Dat mag hoor maar ik ben verbaasd.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
Ik had liever dat Babette het was geworden maar ik gun het Wendy ook
Wendy vertelde vanmorgen dat ze met 10 man de finale maand in gaanquote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Wendy weer een stapje dichter bij het winnen van deze poppenkast ....![]()
![]()
.
Waarom?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat Babette vrijstelling had gewonnen? Dat mag hoor maar ik ben verbaasd.
Dit gaat Marciano niet leuk vinden.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Heerlijk voor Wendy, dan kan ze de komende eliminatie tenminste rustig ademhalen
en dan moeten Babette en haar kliekje weer iemand anders gaan zoeken die ze op de stip willen hebben.
En ik hoop dat het geroddel over Wendy voor nu even stopt want het heeft weinig zin om Wendy nu bij iedereen zwart te maken.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Heerlijk voor Wendy, dan kan ze de komende eliminatie tenminste rustig ademhalen
en dan moeten Babette en haar kliekje weer iemand anders gaan zoeken die ze op de stip willen hebben.
Nou gewoon omdat er niet zoveel mensen Babette nog leuk lijken te vinden. Maar niks mis mee hoorquote:
Ja, ik las het bij het teruglezen zojuist, thanks for the updatequote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
Wendy vertelde vanmorgen dat ze met 10 man de finale maand in gaan
Er zouden dus nog 4 mensen uitmoeten deze maand.
Een zeer jaloerse uitspraak.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef spapaars het volgende:
Wijsheid Babette, als je het niet nodig hebt, dan krijg je het niet.
Ik denk niemand behalve ikquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat er niet zoveel mensen Babette nog leuk lijken te vinden. Maar niks mis mee hoor
1700 ongeveerquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef schizolientje het volgende:
als je hem niet nodig hebt krijg je m niet volgens Babette. Zag je die teleurgestelde kop?? Wat had Zoe gegokt?
Jawel! Nog lekker doorgeklikt knakworstjes en mega zoute prut en rijst!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze allemaal balen want er is nog steeds geen eten![]()
De enige die lekker slaapt vannacht is Wendy waarschijnlijk
Je zou verwachten dat iedereen dat wel zou weten.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:23 schreef engine het volgende:
"kees van der spek toch nog goed geweest" zegt Wendydaarvan heeft ze geleerd dat hoge bedragen niet veel zeggen in euro.
Alleen was het speculatie van Wendy..Niemand van de deelnemers weet hoe de finale gaat...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik las het bij het teruglezen zojuist, thanks for the update![]()
Ik zei het eerder al, bij de volgende eliminatie iedereen in die waterbak, iedereen die het
geen twee minuten vol kan houden per direct eruit, zijn we er al minimaal tien kwijt ....![]()
Momentje.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef Frummelie het volgende:
Wat Babette net zei.. als je die vrijstelling niet wint, heb je hem ook niet nodig ..![]()
Tegeltje Fresh?
Heerlijkquote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jawel! Nog lekker doorgeklikt knakworstjes en mega zoute prut en rijst!
Ik denk eigenlijk dat veel mensen dat niet weten. Ben ook verbaasd dat Rupert en Isaac er zo langs zitten.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat iedereen dat wel zou weten.
Die meid joh.. is echt te slim voor dit programma..quote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Zoë: als je 500 had ingevuld had je ook gewonnen.
Euh nee
Heerlijk, en als er iemand is die ik dit gunde, was zij het wel .....quote:Op maandag 3 juli 2023 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
ze baalt idd op 20 cent....hoe vaak gaan we dit horen
Niet te vroeg pieken in de eindstrijdquote:Op maandag 3 juli 2023 19:26 schreef schizolientje het volgende:
de Bro s zaten er wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg naast
En Rupert is echt de hele wereld over geweest..quote:Op maandag 3 juli 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat veel mensen dat niet weten. Ben ook verbaasd dat Rupert en Isaac er zo langs zitten.
Jij zou niet balen? Ik vind dat ze het heel goed oppakt.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
ze baalt idd op 20 cent....hoe vaak gaan we dit horen
Ik had Babette altijd hoog zitten.... maar ik vind haar de laatste tijd zo naar bezig... het gaat op een neer bij mij... maar voor nu even niet ...quote:
En dat is toch primaquote:Op maandag 3 juli 2023 19:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had Babette altijd hoog zitten.... maar ik vind haar de laatste tijd zo naar bezig... het gaat op een neer bij mij... maar voor nu even niet ...
nee, want dan zou morrie nog veilig zijn, en ik gun morrie niet nog een keer imuniteitquote:Op maandag 3 juli 2023 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun Wendie morgen gelijk al haar ontheffing... snel doordraaien die scam
Ja dat heb ik ook. En dat ze dan ook nog de hele dag op stream is wordt mij ook wat te veel.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had Babette altijd hoog zitten.... maar ik vind haar de laatste tijd zo naar bezig... het gaat op een neer bij mij... maar voor nu even niet ...
Dat is het misschien wel.. ik vraag me af als Wendy de hele dag op stream zou zijn of ze dan nog steeds zo leuk zou zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En dat ze dan ook nog de hele dag op stream is wordt mij ook wat te veel.
Ja dat gelul de hele dag, zo vermoeiend...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En dat ze dan ook nog de hele dag op stream is wordt mij ook wat te veel.
Ze hebben nu weer even een gespreksonderwerp en hoeven even niet te roddelen over elkaarquote:Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het Valutagepruttel gaat nog wel effe door... niet verwonderlijk als je al 10 maanden opgesloten zit en geen moer weet over de huidige koersen...
Dat is ook zeker waar...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel.. ik vraag me af als Wendy de hele dag op stream zou zijn of ze dan nog steeds zo leuk zou zijnen ach aan iedereen is wel wat aan te merken en hebben net zo goed irritatie punten.
Dat doen de meesten die koken.. scheppen net wat meer op voor zichzelf en zetten altijd hun bord even opzij of in de oven. De bro’s hadden van de week ook veel meer kip. Ze schoven de extra kip gewoon onder de rijst die op hun bord lag en zetten die borden nog even in de ovenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Je kunt aan de kleur van de rijst van Moira zien dat ze meer prut heeft.
Als vaste keukenstreamer kan ik beamen dat dit een bekend truukje is.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen de meesten die koken.. scheppen net wat meer op voor zichzelf en zetten altijd hun bord even opzij of in de oven. De bro’s hadden van de week ook veel meer kip. Ze schoven de extra kip gewoon onder de rijst die op hun bord lag en zetten die borden nog even in de oven
Laat ze maar lekker bang zijnquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaanquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ook wel leuk.. Miertje blijft nog effe doorrekenen met bankbiljetten .... Wendie denkt.. daar ga ik geen antwoord op geven... wegwezen..![]()
[ afbeelding ]
Dat was vrij duidelijk.quote:
Toch vind ik het wel leuk om ze samen te zien. Beste vriendinnen zullen ze niet worden, daarin zijn ze toch te verschillend maar ze gaan wel leuk met elkaar om.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaan![]()
Ik zou ook stilletjes afdruipen..
Ook alleen maar uit gebrek aan beterquote:Op maandag 3 juli 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel leuk om ze samen te zien. Beste vriendinnen zullen ze niet worden, daarin zijn ze toch te verschillend maar ze gaan wel leuk met elkaar om.
BIj de sv straat alles ook wat iedereen gegokt heeftquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef schizolientje het volgende:
als je hem niet nodig hebt krijg je m niet volgens Babette. Zag je die teleurgestelde kop?? Wat had Zoe gegokt?
Dat weten we niet hè dat speculeren we dan dat ze het niet wetenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen was het speculatie van Wendy..Niemand van de deelnemers weet hoe de finale gaat...
Ja wellicht maar ik vind ze wel leuk samen. Hebben wel leuke gesprekjes.quote:
Dat weten ze niet.. dat denken ze. Dat is een heel ander verhaal natuurlijk. Ze zijn al dagen bezig met speculeren hoe de laatste weken gaan verlopen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:56 schreef Frummelie het volgende:
Ze weten dus al allemaal wat er staat te gebeuren.. er moeten er nog 4 uit voor de finale.. mooi dat de FEBO alles zo voorgekauwd heeft.... wat een labberdekak show..
Ik heb de indruk dat Wendie niet eens weet hoeveel euro 1¤ waard is... en dan het bedrag op 20cent nauwkeuriger weet dan Babbelquote:Op maandag 3 juli 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaan![]()
Ik zou ook stilletjes afdruipen..
Aan Zoe net te horen weten ze het niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet hè dat speculeren we dan dat ze het niet weten
Dat zeker en ze kunnen samen ook goed sporten.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellicht maar ik vind ze wel leuk samen. Hebben wel leuke gesprekjes.
Wendy heeft gewoon echt gegokt en nog geen seconde nagedacht of iets berekend. Dat heeft goed uitgepakt deze keer en dat is top voor haar.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Wendie niet eens weet hoeveel euro 1¤ waard is... en dan het bedrag op 20cent nauwkeuriger weet dan Babbel
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn maar ik kom er nu achter dat het haar van Mirthe geverfd is
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weten ze niet.. dat denken ze. Dat is een heel ander verhaal natuurlijk. Ze zijn al dagen bezig met speculeren hoe de laatste weken gaan verlopen.
Of ze praten elkaar allemaal naquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...
Nou ja, ze heeft haar ontheffing gekregen, net als Miertje, die het al 10 maanden lang nooit nodig hebben gehad.. blijft wonderlijk waarom deze twee ½o dooie per sé naar de Finale moeten worden geliftquote:Op maandag 3 juli 2023 20:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gewoon echt gegokt en nog geen seconde nagedacht of iets berekend. Dat heeft goed uitgepakt deze keer en dat is top voor haar.
Dat denk ik ook hoor. Er komt vanzelf wel een keer nieuws hoe en wanneer dit programma gaat eindigen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze praten elkaar allemaal na![]()
Als er een iemand iets bedenkt, dit als mogelijkheid doorvertelt, en diegene vertelt het ook weer door, met iets meer stelligheid, want (die en die) heeft het gezegd......en dan bij de volgende persoon is het waarheid geworden.
althans, zoiets zou ik mij voor kunnen stellen.
O Babette en Wendy hadden het er vanmorgen wel over Maar goed we gaan het wel zien, kan alleen hier tikken wat ik op de stream hoorquote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Aan Zoe net te horen weten ze het niet.
Zondags bericht: Bewoners jullie koffer staat in de sluis! Pak je spullen in, morgenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Er komt vanzelf wel een keer nieuws hoe en wanneer dit programma gaat eindigen.
Ze hebben dit ook allemaal al met elkaar besproken.. Mirthe heeft het er met Eunice over gehad en daarna ging Mirthe het weer hetzelfde verhaal met Wendy bespreken en Wendy heeft het er vandaag ook al met Bern en Sasha in de kas over gehadquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...
Leuk en dan Zoë als Hiawathaquote:Op maandag 3 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
Ik moet bij Mirthe wel eens aan Pocahontas denken.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze praten elkaar allemaal na![]()
Als er een iemand iets bedenkt, dit als mogelijkheid doorvertelt, en diegene vertelt het ook weer door, met iets meer stelligheid, want (die en die) heeft het gezegd......en dan bij de volgende persoon is het waarheid geworden.
althans, zoiets zou ik mij voor kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |