Dat is het misschien wel.. ik vraag me af als Wendy de hele dag op stream zou zijn of ze dan nog steeds zo leuk zou zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En dat ze dan ook nog de hele dag op stream is wordt mij ook wat te veel.
Ja dat gelul de hele dag, zo vermoeiend...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En dat ze dan ook nog de hele dag op stream is wordt mij ook wat te veel.
Ze hebben nu weer even een gespreksonderwerp en hoeven even niet te roddelen over elkaarquote:Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het Valutagepruttel gaat nog wel effe door... niet verwonderlijk als je al 10 maanden opgesloten zit en geen moer weet over de huidige koersen...
Dat is ook zeker waar...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel.. ik vraag me af als Wendy de hele dag op stream zou zijn of ze dan nog steeds zo leuk zou zijnen ach aan iedereen is wel wat aan te merken en hebben net zo goed irritatie punten.
Dat doen de meesten die koken.. scheppen net wat meer op voor zichzelf en zetten altijd hun bord even opzij of in de oven. De bro’s hadden van de week ook veel meer kip. Ze schoven de extra kip gewoon onder de rijst die op hun bord lag en zetten die borden nog even in de ovenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Je kunt aan de kleur van de rijst van Moira zien dat ze meer prut heeft.
Als vaste keukenstreamer kan ik beamen dat dit een bekend truukje is.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen de meesten die koken.. scheppen net wat meer op voor zichzelf en zetten altijd hun bord even opzij of in de oven. De bro’s hadden van de week ook veel meer kip. Ze schoven de extra kip gewoon onder de rijst die op hun bord lag en zetten die borden nog even in de oven
Laat ze maar lekker bang zijnquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaanquote:Op maandag 3 juli 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ook wel leuk.. Miertje blijft nog effe doorrekenen met bankbiljetten .... Wendie denkt.. daar ga ik geen antwoord op geven... wegwezen..![]()
[ afbeelding ]
Dat was vrij duidelijk.quote:
Toch vind ik het wel leuk om ze samen te zien. Beste vriendinnen zullen ze niet worden, daarin zijn ze toch te verschillend maar ze gaan wel leuk met elkaar om.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaan![]()
Ik zou ook stilletjes afdruipen..
Ook alleen maar uit gebrek aan beterquote:Op maandag 3 juli 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel leuk om ze samen te zien. Beste vriendinnen zullen ze niet worden, daarin zijn ze toch te verschillend maar ze gaan wel leuk met elkaar om.
BIj de sv straat alles ook wat iedereen gegokt heeftquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef schizolientje het volgende:
als je hem niet nodig hebt krijg je m niet volgens Babette. Zag je die teleurgestelde kop?? Wat had Zoe gegokt?
Dat weten we niet hè dat speculeren we dan dat ze het niet wetenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen was het speculatie van Wendy..Niemand van de deelnemers weet hoe de finale gaat...
Ja wellicht maar ik vind ze wel leuk samen. Hebben wel leuke gesprekjes.quote:
Dat weten ze niet.. dat denken ze. Dat is een heel ander verhaal natuurlijk. Ze zijn al dagen bezig met speculeren hoe de laatste weken gaan verlopen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:56 schreef Frummelie het volgende:
Ze weten dus al allemaal wat er staat te gebeuren.. er moeten er nog 4 uit voor de finale.. mooi dat de FEBO alles zo voorgekauwd heeft.... wat een labberdekak show..
Ik heb de indruk dat Wendie niet eens weet hoeveel euro 1¤ waard is... en dan het bedrag op 20cent nauwkeuriger weet dan Babbelquote:Op maandag 3 juli 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen want die kan zo goed nog een uur doorgaan![]()
Ik zou ook stilletjes afdruipen..
Aan Zoe net te horen weten ze het niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet hè dat speculeren we dan dat ze het niet weten
Dat zeker en ze kunnen samen ook goed sporten.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellicht maar ik vind ze wel leuk samen. Hebben wel leuke gesprekjes.
Wendy heeft gewoon echt gegokt en nog geen seconde nagedacht of iets berekend. Dat heeft goed uitgepakt deze keer en dat is top voor haar.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Wendie niet eens weet hoeveel euro 1¤ waard is... en dan het bedrag op 20cent nauwkeuriger weet dan Babbel
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn maar ik kom er nu achter dat het haar van Mirthe geverfd is
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weten ze niet.. dat denken ze. Dat is een heel ander verhaal natuurlijk. Ze zijn al dagen bezig met speculeren hoe de laatste weken gaan verlopen.
Of ze praten elkaar allemaal naquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...
Nou ja, ze heeft haar ontheffing gekregen, net als Miertje, die het al 10 maanden lang nooit nodig hebben gehad.. blijft wonderlijk waarom deze twee ½o dooie per sé naar de Finale moeten worden geliftquote:Op maandag 3 juli 2023 20:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy heeft gewoon echt gegokt en nog geen seconde nagedacht of iets berekend. Dat heeft goed uitgepakt deze keer en dat is top voor haar.
Dat denk ik ook hoor. Er komt vanzelf wel een keer nieuws hoe en wanneer dit programma gaat eindigen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze praten elkaar allemaal na![]()
Als er een iemand iets bedenkt, dit als mogelijkheid doorvertelt, en diegene vertelt het ook weer door, met iets meer stelligheid, want (die en die) heeft het gezegd......en dan bij de volgende persoon is het waarheid geworden.
althans, zoiets zou ik mij voor kunnen stellen.
O Babette en Wendy hadden het er vanmorgen wel over Maar goed we gaan het wel zien, kan alleen hier tikken wat ik op de stream hoorquote:Op maandag 3 juli 2023 19:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Aan Zoe net te horen weten ze het niet.
Zondags bericht: Bewoners jullie koffer staat in de sluis! Pak je spullen in, morgenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Er komt vanzelf wel een keer nieuws hoe en wanneer dit programma gaat eindigen.
Ze hebben dit ook allemaal al met elkaar besproken.. Mirthe heeft het er met Eunice over gehad en daarna ging Mirthe het weer hetzelfde verhaal met Wendy bespreken en Wendy heeft het er vandaag ook al met Bern en Sasha in de kas over gehadquote:Op maandag 3 juli 2023 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 6 of zelfs meer bewoners horen zeggen dat er nog 4 uit moeten, dat komt natuurijk niet uit de lucht vallen.. waar rook is, is vuur...
Leuk en dan Zoë als Hiawathaquote:Op maandag 3 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
Ik moet bij Mirthe wel eens aan Pocahontas denken.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze praten elkaar allemaal na![]()
Als er een iemand iets bedenkt, dit als mogelijkheid doorvertelt, en diegene vertelt het ook weer door, met iets meer stelligheid, want (die en die) heeft het gezegd......en dan bij de volgende persoon is het waarheid geworden.
althans, zoiets zou ik mij voor kunnen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |