Smakelijk..quote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Harry het volgende:
Is er hier niet iemand die het snel al opgezocht heeft??
Ik zit te eten......
Ik denk dat Bern wel heel blij zou zijn en dan hoeft hij ook niet meer te strijden om manager te worden.. hij zit dan misschien al in de finalequote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat je het ook een keer fout kunt hebben zegt niet zoveel
Dat is Mirthe toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Dit zijn de correcte berekeningen
[ afbeelding ]
Ze zitten al bijna een jaar binnen.. inflatie is sky high gevlogen ,,, zelfs met álle valuta kennis van 2022 is alles nu foutquote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef spapaars het volgende:
Dit zijn de correcte berekeningen
[ afbeelding ]
Nee wel meer want volgens mij zijn die Engelse ponden ongeveer dat bedrag al. Ik weet niet precies hoeveel ponden er liggen maar dacht dat het al in de buurt van 100 euro kwam.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat het in totaal maar ¤100 is ofzo. Budget spellen he
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:01 schreef spapaars het volgende:
Je ziet Zoë zich afvragen hoeveel nullen een miljoen euro heeft.
Aah oke. Ja de bedragen gingen wel erg snel.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee wel meer want volgens mij zijn die Engelse ponden ongeveer dat bedrag al. Ik weet niet precies hoeveel ponden er liggen maar dacht dat het al in de buurt van 100 euro kwam.
Nu gaat de zoemerquote:Op maandag 3 juli 2023 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn de 10 min al lang voorbij?
Oortje ??quote:Op maandag 3 juli 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zit nog steeds de hele tijd aan haar oor te trekken.. volgens mij heeft ze nog steeds erge last van die oorontsteking
Haar oor.. ze heeft nog steeds pijn volgens mij.quote:
Mét of zonder inflatiecorrectie?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand het exacte bedrag heeft, weten we dat dit is ingefluisterd door de FEBO .....
-----quote:
Als je met 15 man iets gaat gokken is er altijd iemand die het dichtst in de buurt zit. Dat kan je dan bij iedere opdracht gaan roepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
-----![]()
Ik verdacht ze er de vorige keer al van, dat ze het Mirthe hadden ingefluisterd, maar die was zo slim om het aan te passen ...
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
als ik het goed heb berekent is het 11.904,96
Eens, maar ik denk echt dat de FEBO sommige bewoners er echt heel graag in wil houden .....quote:Op maandag 3 juli 2023 19:08 schreef engine het volgende:
Als je met 15 man iets gaat gokken is er altijd iemand die het dichtst in de buurt zit.
Dat kan je dan bij iedere opdracht gaan roepen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef cinsan het volgende:
als ik het goed heb berekent is het 11.904,96
Jaquote:Op maandag 3 juli 2023 19:11 schreef Frummelie het volgende:
Zou leuk zijn als Wendy het zou winnen met dat centenverschil van Babette..
heb alles opgezocht en opgeteldquote:Op maandag 3 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij dit maar moeilijk voorstellen maar we gaan het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |