Zoë haar eerste schatting was in de 23.000quote:Op maandag 3 juli 2023 18:51 schreef Harry het volgende:
Er is er één die HEEL GOED een vrijstelling kan gebruiken: Zoe !!
Verder ook Moraima en Eunice.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlands valuta.
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werkquote:
Ik zou het wel lachen vinden als ze de vrijstelling weer binnenhaalt.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlandse valuta.
Zeker vlak na de Wereld Atlas uit haar hoofd geleerd te hebben?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Laat Mirthe nu net een boekje hebben gelezen over de waarde van buitenlandse valuta.
Serieus?? Dan is het geen toeval meer. De vorige keer had ze een wereldbol voor de opdracht kwam.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Net als dat ze laatst dagen met een wereldkaart liep te leuren de hele dag..quote:Op maandag 3 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Die wereldbol is van Bern, maar Mirthe heeft het wel bekeken.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Serieus?? Dan is het geen toeval meer. De vorige keer had ze een wereldbol voor de opdracht kwam.
Ik denk dat het voordeel is dat hij zou moeten weten dat 1000 niks betekent. Dat kan ook een euro zijn.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werk
Dat hebben we gezien met die kilometers opdrachtquote:Op maandag 3 juli 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Bern en Sasha kunnen ook wel redelijk logisch nadenken dus die maken ook wel kans. Maar blijft gokken...voor de één iets meer als voor de ander.
Ja, maar daar werd alles voor hem betaald (zegt ie)...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac zou het moeten kunnen schatten.. die is immers de hele wereld over geweest met zijn werk
Ja dat is heel vaak zoquote:Op maandag 3 juli 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel is dat hij zou moeten weten dat 1000 niks betekent. Dat kan ook een euro zijn.
Eet smakelijk.. nee, zoveel bankbiljetten uit zoveel landenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:56 schreef Harry het volgende:
Is er hier niet iemand die het snel al opgezocht heeft??
Ik zit te eten......
Dat je het ook een keer fout kunt hebben zegt niet zoveelquote:Op maandag 3 juli 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met die kilometers opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |