Wendy vertelde vanmorgen dat ze met 10 man de finale maand in gaanquote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Wendy weer een stapje dichter bij het winnen van deze poppenkast ....![]()
![]()
.
Waarom?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat Babette vrijstelling had gewonnen? Dat mag hoor maar ik ben verbaasd.
Dit gaat Marciano niet leuk vinden.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Heerlijk voor Wendy, dan kan ze de komende eliminatie tenminste rustig ademhalen
en dan moeten Babette en haar kliekje weer iemand anders gaan zoeken die ze op de stip willen hebben.
En ik hoop dat het geroddel over Wendy voor nu even stopt want het heeft weinig zin om Wendy nu bij iedereen zwart te maken.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
Heerlijk voor Wendy, dan kan ze de komende eliminatie tenminste rustig ademhalen
en dan moeten Babette en haar kliekje weer iemand anders gaan zoeken die ze op de stip willen hebben.
Nou gewoon omdat er niet zoveel mensen Babette nog leuk lijken te vinden. Maar niks mis mee hoorquote:
Ja, ik las het bij het teruglezen zojuist, thanks for the updatequote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
Wendy vertelde vanmorgen dat ze met 10 man de finale maand in gaan
Er zouden dus nog 4 mensen uitmoeten deze maand.
Een zeer jaloerse uitspraak.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef spapaars het volgende:
Wijsheid Babette, als je het niet nodig hebt, dan krijg je het niet.
Ik denk niemand behalve ikquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat er niet zoveel mensen Babette nog leuk lijken te vinden. Maar niks mis mee hoor
1700 ongeveerquote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef schizolientje het volgende:
als je hem niet nodig hebt krijg je m niet volgens Babette. Zag je die teleurgestelde kop?? Wat had Zoe gegokt?
Jawel! Nog lekker doorgeklikt knakworstjes en mega zoute prut en rijst!quote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat ze allemaal balen want er is nog steeds geen eten![]()
De enige die lekker slaapt vannacht is Wendy waarschijnlijk
Je zou verwachten dat iedereen dat wel zou weten.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:23 schreef engine het volgende:
"kees van der spek toch nog goed geweest" zegt Wendydaarvan heeft ze geleerd dat hoge bedragen niet veel zeggen in euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |