quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
jahh... Hoevaak heeft Miertje uit de Pindakaaspotten gesnoept
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.
Ik denk dat in de laatste week ofzo iedere dag iemand weg moet.
Zoiets.
[..]
Ze hebben allemaal hele hoge verwachtingen van de finale.
Terwijl over het algemeen zij. De finales van rl soaps helemaal niet zo spectaculair. Tis vooral wachten en stemmen.
Ik hoop echt dat ze het hier anders aan pakken met minigames ofzo de verliezer dingt niet meer mee de pot.
Maar dat zal wel niet
3 theelepeltjes in de afgelopen 10 maanden.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was bij dgk ook niet en bij de finale toch wel?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 theelepeltjes in de afgelopen 10 maanden.
Kom ik weer met mijn (BB-) stokpaardje: er is nooit een notaris te zien. Dat was vroeger echt anders. Men kan dus doen wat men wil.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat er bij deze RLS niet gestemd kan worden, dus er hoeft niet gebeld te worden, geteld door een notaris enz.
En dan doen ze tenminste allemaal moeite om iets te verdienen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
Leuk weer een vrijstelling te verdienen, dat geeft toch wel iets extra's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |