Waar ben je uitgestapt?quote:Op zondag 2 juli 2023 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zat ooit in de trein naar Utrecht.
Ben zojuist uitgestapt
Zo is dat.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zolang het niet midden in een weiland is valt het mee toch.
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:46 schreef stropdaz het volgende:
Reis je vaak internationaal met de trein marco?
Wil je er over praten?quote:Op zondag 2 juli 2023 23:55 schreef sly-nl het volgende:
LadiesnightHallooooo
![]()
ik haak ook ff in als transgendert
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:55 schreef sly-nl het volgende:
LadiesnightHallooooo
![]()
ik haak ook ff in als transgendert
Hoi Domniquote:
Piet! Hier blijvehquote:Op zondag 2 juli 2023 23:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zolang het niet midden in een weiland is valt het mee toch.
Jep.quote:
Moet ik eerst uitzoeken welke inentingen ik allemaal nog mis hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Joezi was ineens verdwenen, groot gemis.
Dat verklaart nog niet die winkelwagen.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep.
We organiseerde met padvinderij eens per jaar een weekendkamp voor alle groepen in de buurt. Rookworsten daarbij was traditie. De OV studentenkaart was toen net uit en de goedkoopste manier om aan rookworsten te komen was om direct bij de Unox fabriek op te halen.
Ik zaal jou injectieren met mijijijn gehaktstaaf!!quote:Op maandag 3 juli 2023 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik eerst uitzoeken welke inentingen ik allemaal nog mis hoor
Hij lult uit z'n nekquote:Op maandag 3 juli 2023 00:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet die winkelwagen.
Oke, ik heb een tank nodigquote:Op maandag 3 juli 2023 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zaal jou injectieren met mijijijn gehaktstaaf!!
[ afbeelding ]
350 rookworsten passen niet in een rugzak. Degene waarmee ik de worsten heb gehaald heeft in de week erna wel de winkelkar terug gebracht.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet die winkelwagen.
Je had ze in je reet moeten stekenquote:Op maandag 3 juli 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
350 rookworsten passen niet in een rugzak. Degene waarmee ik de worsten heb gehaald heeft in de week erna wel de winkelkar terug gebracht.
Dat doen badeendjes niet.quote:
Doe eens normaal man.quote:
Naam zegt me vaag bekend iets,quote:Op maandag 3 juli 2023 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vaak gelachen om die Martin Simek![]()
Ken je 'm?
De waarheid zal wel ergens liggen tussen 13 rookworsten en een zak LSDquote:Op maandag 3 juli 2023 00:09 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik verwacht dat verhaal wel klopt maar dan met wat rookworsten in een winkelmandje.
2 rugzakken dan hequote:Op maandag 3 juli 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
350 rookworsten passen niet in een rugzak. Degene waarmee ik de worsten heb gehaald heeft in de week erna wel de winkelkar terug gebracht.
Zelfs daarnaast was de winkelkar nodig. Maar Sly gedraagt zich weer als een idioot dus ik ben weg.quote:
Aparte, veelzijdige en bijzondere gast. Top interviewer! Werkte ook nog voor de E.O., terwijl ik soms echt dacht bij het aanschouwen v z'n programma's "is deze man niet een beetje des duivels?".quote:Op maandag 3 juli 2023 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naam zegt me vaag bekend iets,
maar verder
Hee slyquote:Op maandag 3 juli 2023 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Domni![]()
Jaaaaaa, die Joezie (clipje was toch v hem?) was wel een top-usert!! Zeker in m'n top 10!@!@
Mazzelquote:Op maandag 3 juli 2023 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs daarnaast was de winkelkar nodig. Maar Sly gedraagt zich weer als een idioot dus ik ben weg.
Niet zo laten stangen.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs daarnaast was de winkelkar nodig. Maar Sly gedraagt zich weer als een idioot dus ik ben weg.
Hoi Domniquote:Op maandag 3 juli 2023 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hee sly
Ik kwam dat clipje toevallig een keer tegen. Ik ken Joezi niet.
Daarbij reageerde die bloody wanker dat ik laatst in deze slow chat aangaf in reactie op z'n pc-perikelen "dat een Mac geen gezeik gaf" met: "steek die Mac maar in je reet". Nu janken om exact dezelfde remark haha. Wat een proleetquote:Op maandag 3 juli 2023 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zo laten stangen.
Naar bed gaan is wel verstandig, je moet morgen fris zijn
Veel plezier
Misschien wel eens tegengekomen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aparte, veelzijdige en bijzondere gast. Top interviewer! Werkte ook nog voor de E.O., terwijl ik soms echt dacht bij het aanschouwen v z'n programma's "is deze man niet een beetje des duivels?".![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_%C5%A0imek
Zijn vader ken ik toevallig van werk vroeger en dat was ook prima kerel.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Domni![]()
Creatieve usert, zowel in teksten als in filmpjes maken. En een erg vriendelijke kerel ook!
Echt waar?! wat grappig zeg!!quote:Op maandag 3 juli 2023 00:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn vader ken ik toevallig van werk vroeger en dat was ook prima kerel.
Toch bijzonder. Zeg ff tegen z'n pa dat z'n zoon gemist wordt op fok!@!@quote:Op maandag 3 juli 2023 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zo groot is NL nu ook weer niet en het was een groot bedrijf.
Laatste keer dat ik zijn vader zag was die mijn leeftijd nu zoiets en dat is al flinke tijd geleden.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch bijzonder. Zeg ff tegen z'n pa dat z'n zoon gemist wordt op fok!@!@![]()
En Joezie wist dus natuurlijk dat je z'n pa kende, maar wist die pa ook dat je z'n zoon kende(lees net nog terug, maar waarschijnlijk niet)?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zijn vader zag was die mijn leeftijd nu zoiets en dat is al flinke tijd geleden.
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch bijzonder. Zeg ff tegen z'n pa dat z'n zoon gemist wordt op fok!@!@![]()
Yep, geen idee waar Joezi vandaan komt, laatste wat ik weet zit ie in Thailand.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.
Leuke gast idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Joezi was de reden dat ik in RLS SC terecht kwam, daar was het altijd nachtwerk.
Haha, oke. Echt waar?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.
Sollyquote:Op maandag 3 juli 2023 00:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep, geen idee waar Joezi vandaan komt, laatste wat ik weet zit ie in Thailand.
Aaah, komt niet geheel door de vino!!!!!@@£$TY%EGRDSVFEWquote:Op maandag 3 juli 2023 00:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn vader ken ik toevallig van werk vroeger en dat was ook prima kerel.
Soms is een hele quote ook teveel.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aaah, komt niet geheel door de vino!!!!!@@£$TY%EGRDSVFEW
Hahaquote:Op maandag 3 juli 2023 00:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, oke. Echt waar?Zal wel door die drie wijntjes komen
. Maar ik had ze verdiend
Haahah, ik begin het nu allemaal te begrijpen. Piet was ook wat slordigquote:Op maandag 3 juli 2023 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja, mijn vader kan zich Piet ook nog goed herinneren. Daar heb ik uiteraard naar gevraagd.
Vaag is een beter woord.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haahah, ik begin het nu allemaal te begrijpen. Piet was ook wat slordig![]()
![]()
![]()
Prachtig nummer.quote:Op maandag 3 juli 2023 01:01 schreef sly-nl het volgende:
Waaide net een raam open wat niet goed gesloten was. Gottt sei Dank!!!@@£![]()
![]()
Ga liggen, eerst nog ff scheren voor morgen alvast!@
Trusten Domni en der Piet!![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet wakker zijn:Die zijn nu wel goed wakker na het zien van het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaanquote:
Dat proeft D. dan vast welquote:Op maandag 3 juli 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaan![]()
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?quote:
Denk dat iedereen dat weel proeft, als er ineens mensen vlees door zitquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?
Beetje verontrustend wel hoor, dat jij denkt dat iedereen weet hoe mensenvlees smaaktquote:Op maandag 3 juli 2023 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat weel proeft, als er ineens mensen vlees door zit
Ja ander onderwerp maar weerquote:Op maandag 3 juli 2023 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje verontrustend wel hoor, dat jij denkt dat iedereen weet hoe mensenvlees smaakt
Naar kip toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?
Onder anderequote:
Dat word gezegd. Ik heb nog nooit (bewust) mensenvlees geproefdquote:
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varkenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Al zou naar varkensvlees logischer klinken in dit geval
Dat niet alleen he, beide rood vleeschquote:Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varken
Varkens zijn gevoelige en intelligente dierenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varken
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze nietquote:Op maandag 3 juli 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Varkens zijn gevoelige en intelligente dieren
Ik vind dat ze prima smakenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze niet
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren omquote:Op maandag 3 juli 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze niet
Hoezo niet? Ik ben altijd heel blij voor het dier dat op mijn bord ligt hoor. Gaat heel zorgvuldig naar binnenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren om
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben altijd heel blij voor het dier dat op mijn bord ligt hoor. Gaat heel zorgvuldig naar binnen
Heel simpel, ik zie het niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggen
Van tijd tot tijd vind ik varkensvlees ook lekker, al ben ik meer van rundvlees want minder vettig qua smaak.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze prima smaken![]()
Maar ik ben dan ook geen grote religie.
Iets met geloof dat het linkt me 'als je dat binnenkrijgt word je zelf ook onrein' maar je vrouw slaan of kinderen betasten is geen enkel probleemquote:Op maandag 3 juli 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren om
Daar zijn vrouwen en kinderen toch voorquote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met geloof dat het linkt me 'als je dat binnenkrijgt word je zelf ook onrein' maar je vrouw slaan of kinderen betasten is geen enkel probleem
Ja, maar niet in die volgordequote:Op maandag 3 juli 2023 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen en kinderen toch voor
Zo gaat het helaas vaak wel. Wat mij betreft mag elke vleeseter wel eens een slachtlijn van dichtbij zien. Dan weten ze waar hun lapje vandaan komt.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggen
Ik heb gewoon beide niet, scheelt een hoop gejankquote:
Scheelt een hele hoop gejank om niksquote:Op maandag 3 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon beide niet, scheelt een hoop gejank
quote:
Ik ben vlakbij een slachterij opgegroeid dus ik heb het vaak genoeg gezien.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas vaak wel. Wat mij betreft mag elke vleeseter wel eens een slachtlijn van dichtbij zien. Dan weten ze waar hun lapje vandaan komt.
Appelquote:
Dan weet je wel hoe het gaat. Heb zelf bij een boer gewerkt die zelf slachtte. Ook genoeg gezien.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vlakbij een slachterij opgegroeid dus ik heb het vaak genoeg gezien.
Smaakt ook heerlijkquote:
ik ben dol op appelflappenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, de appelflappen zijn weer in de aanbieding.
Niks ernstigs toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen ..
Ik lig solidair met je mee hier zh adam
De mijne ook.quote:
Met een tipje slagroomquote:
Was loos Chuffi?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen ..
O dat is minder chufi, hebben ze het wel onder controle?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Dotteke als instructrice gehad.
quote:Op maandag 3 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen ..
O jakkie, beterschap!quote:Op maandag 3 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen ..
Nog niet lig net aant infuus met antibioticaquote:Op maandag 3 juli 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder chufi, hebben ze het wel onder controle?
quote:
Sterkte en beterschap...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet lig net aant infuus met antibiotica
Vandaag pas opgenomen?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er snel bovenop komt.quote:
O das mooi kut chufi. Hoop dat dat AB snel aanslaat.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hopelijk binnen en dag of 2 weer naar huisquote:
Huh jeetje hoe dat zo? Sjuuf. Nou snel beter worden hoor anders kom ik je opzoeken.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeetje, dat is inderdaad een flinke dan.quote:
Dit klinkt als een dreigementquote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh jeetje hoe dat zo? Sjuuf. Nou snel beter worden hoor anders kom ik je opzoeken.
Ja dat is het ookquote:
En hoe ging het? Mag je morgen nog terug komen?quote:
In West b613quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh jeetje hoe dat zo? Sjuuf. Nou snel beter worden hoor anders kom ik je opzoeken.
In Westquote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is het ookMaar erg ver zal het niet zijn van hier.
Ah nou blijf er niet te lang gozer want ik weet je te vindenquote:
Komend weekend weer 30 gradenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
Wat een wind zeg. De zomer is even de weg kwijt geloof ik.
Dan lig je wel wat koudquote:
Gezelligquote:
Nou die doet rondleidingen op de Wallen dus als Chufi daar ligt is het wel okquote:
Lovelyquote:
Ik moet net morgen de andere kant uit voor mijn werkquote:
quote:
Niks beter dan je eigen bed...quote:Op maandag 3 juli 2023 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal blij zijn vanavond in mijn eigen bed te slapen.
En ik moet echt nodig mijn haar wassen. Had er niet zo zin, want dat is zo koud daar
Had je een pomp voor water?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal blij zijn vanavond in mijn eigen bed te slapen.
En ik moet echt nodig mijn haar wassen. Had er niet zo zin, want dat is zo koud daar
Jawel, maar nat haar enzo. Tis toch koud in de nacht.quote:
Kraan was ouderwets. Warm water was niet over om naar huis te schrijven.quote:
Ik hou daar van welk huisje was dat ? Ook een gat moeten graven om je drank te koelen?quote:Op maandag 3 juli 2023 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan was ouderwets. Warm water was niet over om naar huis te schrijven.
Heb mezelf kunnen wassen
Nee ook niet. Leuk voor een nachtje maar uiteindelijk niks beter als je eigen bedquote:
Zo ouderwets was het nou ook weer niet. Maar ik vind anno 2023 dat je toch wel een thermostaatkraan kan hebben hoor.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou daar van welk huisje was dat ? Ook een gat moeten graven om je drank te koelen?
Ah zo..quote:Op maandag 3 juli 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar nat haar enzo. Tis toch koud in de nacht.
Vooral eigen kussenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ook niet. Leuk voor een nachtje maar uiteindelijk niks beter als je eigen bed
Beterschap chuf!!quote:
Joh een pipo wagen met een thermo douche.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo ouderwets was het nou ook weer niet. Maar ik vind anno 2023 dat je toch wel een thermostaatkraan kan hebben hoor.
Keet aan Zee heet het. Pipowagen met wc en douche in huisje achter de wagen. Was prima verder.
quote:
Nee die thermostaatkraan was er dus niet. Gewoon een oude kraan waarbij je zelf moet mengen. Altijd te warm of te koudquote:Op maandag 3 juli 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh een pipo wagen met een thermo douche.
De charmequote:Op maandag 3 juli 2023 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die thermostaatkraan was er dus niet. Gewoon een oude kraan waarbij je zelf moet mengen. Altijd te warm of te koud
Nee er was een bbq.quote:
Ja weet ik dat je het op een camping bijna niet meer ziet. Jammer wel.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee er was een bbq.
Open vuur mag bijna nooit ivm natuurbranden
In de douche ook niet?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb hier thuis van alles, maar geen thermokraan![]()
@:chufi ...beterschap![]()
Ook namens SF
Op de Waddeneilanden wordt meestal vuur op het strand wel gedoogd.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik dat je het op een camping bijna niet meer ziet. Jammer wel.
Ah leukquote:Op maandag 3 juli 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de Waddeneilanden wordt meestal vuur op het strand wel gedoogd.
Gerookte makrelen van het strandquote:
Nee, gewoon mengen.quote:
Paling haalde weer ergens anders vandaan.quote:
Gevangen en meteen gerookt bedoel je?quote:
Wist niet dat ze in de randstad nog zo achterliepenquote:
Kun je gewoon van thuis meenemen en de eerste avond lekker roken op het strand.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Paling haalde weer ergens anders vandaan.
Of het is een new age hip gedoe?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wist niet dat ze in de randstad nog zo achterliepen
Oh dan hebben we dat hier over 3 - 5 jaar ookquote:
Ja in oliedrums werden ze op het strand gerookt.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gevangen en meteen gerookt bedoel je?
Heb ik nog niet gehad.
Ah ja dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 3 juli 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in oliedrums werden ze op het strand gerookt.
In een krant en op het bord.quote:
Klinkt als fish and chipsquote:
Ja maar dan zonder chipsquote:
Zo lekker, vers gerookt waar het vet nog uitdruipt, lekker glaasje corenwijn erbij.quote:
Zalmbuikjes.quote:
Sowieso slow cooked zalm met bosuitjes en beetje citroensap eroverheenquote:
Zachtjes chufi is zielig.quote:
Smakelich essen!quote:
Mocht je niet eerder eten?quote:
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerdquote:
Nu pas?quote:
21.30 uur bedoel je?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerd
Ik hoop dat je wat lekkers krijgt.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerd
Had het idee dat de 3 oudjes om 18 uur wat meer haddenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat lekkers krijgt.
Jij kreeg de kliekjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het idee dat de 3 oudjes om 18 uur wat meer hadden
Die hoeven ook niet meer op hun gewicht te lettenquote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen gezellig mee mag tafelen
Al enig idee hoe lang je ongeveer moet blijven?quote:
Hoeveel last heb je? Voel je je erg slecht?quote:
Beterschap @chufiquote:Op maandag 3 juli 2023 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen gezellig mee mag tafelen
Nee alleen een pijnlijk ,extreem rood opgezwollen rechteronderbeenquote:Op maandag 3 juli 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel last heb je? Voel je je erg slecht?
quote:Op maandag 3 juli 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen een pijn,extreem opgezwollen rechteronderbeen
Ja hopen... zwelling eerste prio... niets pastquote:Op maandag 3 juli 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hopen dat die pijn morgen in ieder geval heel veel minder is. Dat je infuus werkt.
Das wel heel veel zwelling dan.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hopen... zwelling eerste prio... niets past
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerkingquote:Op maandag 3 juli 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel veel zwelling dan.
Ook snel komen opzetten?
Redelijk snel dus ineens jaquote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerking
Beterschap gewenst.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerking
Tis 2x mn linkr minimaalquote:Op maandag 3 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk snel dus ineens ja
Hopelijk morgen al een stuk beter
trombose?quote:Op maandag 3 juli 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen een pijnlijk ,extreem rood opgezwollen rechteronderbeen
Moet ik 'm echt uitleggen?quote:
Ik ben hier te dom voor denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet ik 'm echt uitleggen?![]()
Of ze met kip zit.![]()
Heeft niks met dom te maken hoor. Ik zou niet eens weten wie dat mens is, laat staan wat er speelt bij haar.quote:
Politiek verslaggeefster wat ook vaak bij praatprogramma's zitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 05:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft niks met dom te maken hoor. Ik zou niet eens weten wie dat mens is, laat staan wat er speelt bij haar.
Aha. Nooit gezien. Terwijl ik toch wel politiek georiënteerd ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politiek verslaggeefster wat ook vaak bij praatprogramma's zit
Is verslaggeefster bij Hart van Nederlandquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aha. Nooit gezien. Terwijl ik toch wel politiek georiënteerd ben.
Hoe is het nu Chufi?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie, maar het lijkt een bacteriële infectie te zijn
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trekquote:
Dat is ook wel fijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trek
Pas sinds donderdag begon het op te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel fijn.
Had je al lang last van je been dan?
Je hoort het best veel momenteel die bacteriële ontstekingen.
Zo uit het niets of had je een wondje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas sinds donderdag begon het op te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |