Gaat niet echt afkoelen,quote:Op zondag 25 juni 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
Schiet niet op met de verkoeling .... tis nu donker alles open ... kom op
Ik doe wat ik doe....quote:Op zondag 25 juni 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
Ik doe wat ik doe... meer kan ik niet doen, doe niet aan airco
Zelfde hier,quote:Op zondag 25 juni 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
Ik doe wat ik doe... meer kan ik niet doen, doe niet aan airco
Ik heb een Dyson die prima werkt warm en koudquote:Op zondag 25 juni 2023 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde hier,
ben blij met mijn ventilator. Zeer stil
Die in mijn pc ook, als ik nu nog kom te weten waarom windows niet wil installeren...quote:Op zondag 25 juni 2023 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde hier,
ben blij met mijn ventilator. Zeer stil
Ik had geen inspiratie en zag ook niet dat ik de lapo had.quote:
typo licentie intiken?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die in mijn pc ook, als ik nu nog kom te weten waarom windows niet wil installeren...
Staan goed aangeschreven ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Dyson die prima werkt warm en koud
Koop wel niet originele filtersquote:Op maandag 26 juni 2023 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan goed aangeschreven ja.
Hier een Duux, alleen ventilator.
Ken ik niet ... is die van de Kelly familly?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:07 schreef mario390 het volgende:
in wien zijn zeker 100 000
live michael patrick kelly
Zit er nou een HD in of nietquote:Op maandag 26 juni 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die in mijn pc ook, als ik nu nog kom te weten waarom windows niet wil installeren...
Dat zijn een hoop michael patrick kelly'squote:Op maandag 26 juni 2023 00:07 schreef mario390 het volgende:
in wien zijn zeker 100 000
live michael patrick kelly
Nope, ik krijg een incompaliteis fout over de hardware. Ik ben alles nagegaan en win11 zou moeten werken. In de bios wordt ook alles netjes herkend. Pc kwalificaties gaan ver over wat win 11 wil.quote:
Ik weet het ook niet ... Mijn laptop is naadloos gemihreerd naar W11quote:Op maandag 26 juni 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ik krijg een incompaliteis fout over de hardware. Ik ben alles nagegaan en win11 zou moeten werken. In de bios wordt ook alles netjes herkend. Pc kwalificaties gaan ver over wat win 11 wil.
Struikelt ie over een driver die niet up to date is?quote:Op maandag 26 juni 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, ik krijg een incompaliteis fout over de hardware. Ik ben alles nagegaan en win11 zou moeten werken. In de bios wordt ook alles netjes herkend. Pc kwalificaties gaan ver over wat win 11 wil.
Tuurlijk, ssd in het moederbord.quote:
Ik krijg de melding dat mijn systeem niet geschikt is maar ik ben alles nagegaan en mijn hardware zou moeten werken.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Struikelt ie over een driver die niet up to date is?
Nee, mijn vorige systeem werkte op win7 en daar heb ik tot 2 maanden geleden het uiterste uitgeperst.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je geen W10 liggen die je er nu op kan zetten?
Raar vooral, zeker omdat je alles nieuw hebtquote:Op maandag 26 juni 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat mijn systeem niet geschikt is maar ik ben alles nagegaan en mijn hardware zou moeten werken.
ja paddyquote:Op maandag 26 juni 2023 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken ik niet ... is die van de Kelly familly?
Ja maar het is geen 1995 meerquote:Op maandag 26 juni 2023 00:33 schreef mario390 het volgende:
paddy zei bij interview dat als ze 1995 daar
spelten zijn 250 000 gewezen het was dann
bijna gevaarlijk
Dat niet alleen, ik heb ook overleg gehad over de samenstelling. Ook stom dat ik een melding krij dat mijn systeem niet goed is maar niet waarom. De bios geeft ook geen foutmeldingen alle hardware wordt keurig herkend.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar vooral, zeker omdat je alles nieuw hebt
Die abenteuer des David Balfour.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:33 schreef mario390 het volgende:
paddy zei bij interview dat als ze 1995 daar
spelten zijn 250 000 gewezen het was dann
bijna gevaarlijk
Ja .. maar ik zag het en het was gwoon weinig , en er zijn meerdere podiasquote:Op maandag 26 juni 2023 00:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet![]()
wien is dat konzert-terrein
4 kilometer groß
Ah is gratis ? dan komen er gauw meerquote:Op maandag 26 juni 2023 00:44 schreef mario390 het volgende:
freitag zijn bijna 500 000 gewezen
hebben ze over radio gezegd ,niet meer kommen
daar is bij de festival niks te betalen
Koop gewoon een mac. Nooit een enkele keer gedoe gehad. Windows = armoedige zooi.. Ken ook niemand die met een Mac gezeur heeft gehad.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb ook overleg gehad over de samenstelling. Ook stom dat ik een melding krij dat mijn systeem niet goed is maar niet waarom. De bios geeft ook geen foutmeldingen alle hardware wordt keurig herkend.
Internet views vermoed ikquote:Op maandag 26 juni 2023 00:58 schreef mario390 het volgende:
2007 beispielsweise insgesamt an die 2,6 Millionen Besuche, 2013 3,2 Millionen Besuche.[12][13] Damit wäre das Donauinselfest das größte Freiluft-Festival Europas. Durchschnittlich halten sich laut Veranstalter ca. 250.000 Besucher gleichzeitig auf der Insel auf
Stop je mac maar in je reet.quote:Op maandag 26 juni 2023 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Koop gewoon een mac. Nooit een enkele keer gedoe gehad. Windows = armoedige zooi.. Ken ook niemand die met een Mac gezeur heeft gehad.
Jij boefje.quote:
SBE is ook gewoonweg stoer.quote:
Okquote:Op maandag 26 juni 2023 01:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is serieus dat grotste
in europa
Denk dat je niet de enige bimbo bent die gedoe heeft met win 11?quote:
Ik had het even opgezocht en het is idd de grootste.quote:
Soms heeft Mario gewoon gelijkquote:Op maandag 26 juni 2023 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het even opgezocht en het is idd de grootste.
It looks more like Apple designed it en ik speel geen WoW.quote:Op maandag 26 juni 2023 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bimbo bent die gedoe heeft met win 11?![]()
https://answers.microsoft(...)a8-b9fb-30b48d303908
Have fun met dat ding afbouwen!@
quote:Op maandag 26 juni 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
It looks more like Apple designed it en ik speel geen WoW.
Ik weet nog steeds niet wat ik van je moet vinden. Ben je nou gewoonweg een lul, loop je hier te trollen? Vindt je het leuk om mij aan te vallen? Ik ben je gedrag iig zat.quote:
Waar deze ongeremde en sneue reactie vandaan komt is toch wel weer des badeends: heel vergezocht of gewoonweg een momentopname die past bij je hardnekkige impulsiviteit.quote:Op maandag 26 juni 2023 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van je moet vinden. Ben je nou gewoonweg een lul, loop je hier te trollen? Vindt je het leuk om mij aan te vallen? Ik ben je gedrag iig zat.
Kelly Familyquote:Op maandag 26 juni 2023 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken ik niet ... is die van de Kelly familly?
Die hebben ook nog even in Nederland gewoond.quote:
OK danquote:Op maandag 26 juni 2023 03:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die hebben ook nog even in Nederland gewoond.
In Duitsland jarenlang alle stadions vol gespeeld.
Morguh Pullup, weer mooie foto'squote:
23 jaar geleden Enschede, daar kwam je in de stad op een terras, restaurant in de winkels en op de markt alleen Duitstalig tegen zelfs de reclame borden waren in het Duits, je werd in het Duits aangesproken. Ik liep altijd weg als dat gebeurde en zei, ik ben hier in Nederland, niet in Duitsland doe maar normaal Nederlands tegen mij pratenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:45 schreef pullup het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20230625
Eens
Ik heb een nog een Duitse bunkerquote:Op maandag 26 juni 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
23 jaar geleden Enschede, daar kwam je in de stad op een terras, restaurant in de winkels en op de markt alleen Duitstalig tegen zelfs de reclame borden waren in het Duits, je werd in het Duits aangesproken. Ik liep altijd weg als dat gebeurde en zei, ik ben hier in Nederland, niet in Duitsland doe maar normaal Nederlands tegen mij praten
Kan je mooi in gaan zitten als het warm is, zal wel koel zijn onder de grondquote:Op maandag 26 juni 2023 07:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een nog een Duitse bunker
Ik ook, maar vertik het als ik mijn eigenland ben Duits te gaan praten of in het Duits aangesproken te worden door een Nederland tijdens zijn of haar werk in Nederland.quote:
Ik heb ook stiekem even gekekenquote:
Jammer, waar ga je naar toe als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 juni 2023 07:46 schreef pullup het volgende:
Geen of nauwelijks vogels de komende tijd want ik ben op pad
Morguhquote:
Have fun danquote:Op maandag 26 juni 2023 07:46 schreef pullup het volgende:
Geen of nauwelijks vogels de komende tijd want ik ben op pad
Morguhquote:
Deze manquote:Op maandag 26 juni 2023 09:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik had een 10 voor Duits op de havo.
Henley deze week. Luzern volgende week en dan ga ik via Frankrijk terugfietsen dus dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, waar ga je naar toe als ik vragen mag?
O een hele fietstocht ga je maken, wat knapquote:Op maandag 26 juni 2023 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Henley deze week. Luzern volgende week en dan ga ik via Frankrijk terugfietsen dus dat duurt nog wel even
Henley ts toch een soort Wimbledon van het Engelse roeienquote:Op maandag 26 juni 2023 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Henley deze week. Luzern volgende week en dan ga ik via Frankrijk terugfietsen dus dat duurt nog wel even
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Henley ts toch een soort Wimbledon van het Engelse roeien
Ga je daar heen voor en wedstrijd of voor een vakantie?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
BoeWat eng zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
Schrok jji ook zoquote:
Een hoop challenges en een hoop teams wel... Veel succes en plezier met flanerenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnen
Nee we gaan voor de winst 😀 dubbelvier veld mannen. Ik heb ook nog een meisje in een dames 4 maar die maakt minder kansquote:Op maandag 26 juni 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daar heen voor en wedstrijd of voor een vakantie?
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veldquote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop challenges en een hoop teams wel... Veel succes en plezier met flaneren
O spannend dus, Hopelijk winnen zequote:Op maandag 26 juni 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee we gaan voor de winst 😀 dubbelvier veld mannen. Ik heb ook nog een meisje in een dames 4 maar die maakt minder kans
Eerst maar eens door de kwalificaties komen ...quote:Op maandag 26 juni 2023 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veld
Weet William al wat jullie met hem van plan zijn?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veld
Is hij nog wel Prins?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet William al wat jullie met hem van plan zijn?![]()
O ja ben in de war met Harryquote:
Ik zat ook even snel te controleren voor ik antwoord gaf hoorquote:
Harry is meer in het nieuws dan Williamquote:Op maandag 26 juni 2023 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat ook even snel te controleren voor ik antwoord gaf hoor
Mwah, Harry en meaghan negeer ik meestal, niet zo boeiend.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Harry is meer in het nieuws dan William
Toch vind ik Harry een stuk leuker dan die saaie Williamquote:Op maandag 26 juni 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Harry en meaghan negeer ik meestal, niet zo boeiend.
Mwah, verschillen niet zoveel wat mij betreft.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik Harry een stuk leuker dan die saaie William
Ja buiten is het koeler dan binnen en een lekker windje.quote:
Ah beterschapquote:Op maandag 26 juni 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buiten is het koeler dan binnen en een lekker windje.
Maar ben niet zo lekker dus blijf maar thuis
Dank jequote:
Zou best kunnen jaquote:Op maandag 26 juni 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank jedenk gewoon naweeën van de warmte hoofd en last van de darmen
Ach ja lichaam man weer wat meer rustig aan doen nu die erge warmte weg isquote:
Neequote:Op maandag 26 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Oeps verkeerd topicquote:
Oops you did it again.quote:
Middag.quote:
Mijn pc moest nog leren wie er hier de baas is.quote:
Een biertje heb ik nu wel verdiend.quote:
Ik hou het even bij theequote:Op maandag 26 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een biertje heb ik nu wel verdiend.
Frisdrank voor mij.quote:
Nou ja, dat ligt eraan hoor.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een biertje heb ik nu wel verdiend.
Als je genoeg drinkt, dan werkt het welquote:Op maandag 26 juni 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan hoor.
Werkt ie?
Drank in grote flessen is echt beterquote:
Jep, hij is nu bezig met updates.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan hoor.
Werkt ie?
Dit blikje had ik ook al lang in de koelkast staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat drink ik bijna nooit. Heel soms een cola
Nee drink geen drank in grote flessen, en heb het over frisdrankquote:Op maandag 26 juni 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drank in grote flessen is echt beter
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, hij is nu bezig met updates.
En moet ik er te lang van drinken enz..quote:Op maandag 26 juni 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter, anders is die prik zo verdwenen ook.
I am so sorryquote:
Dan zijn kleine flesjes de juiste keus. Je hebt ze tegenwoordig nog een stuk kleiner. Die halve liters vind ik al te veel.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
En moet ik er te lang van drinken enz..
Klopt vooral water met een smaakjequote:Op maandag 26 juni 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zijn kleine flesjes de juiste keus. Je hebt ze tegenwoordig nog een stuk kleiner. Die halve liters vind ik al te veel.
Ik weet niet, ik heb de hardware detectie omzeild. Daarna nog het "verplichte" ms account omzeild. Dus ik was even een dag bezig.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
En wat was het nou waarom ie niet wilde?
Je bent er bijna nu welquote:Op maandag 26 juni 2023 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb de hardware detectie omzeild. Daarna nog het "verplichte" ms account omzeild. Dus ik was even een dag bezig.
Oh met munt, citroen of zwarte bes. alleen die zwarte bes hebben ze bijna nooitquote:Op maandag 26 juni 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had ze laatst van de aldi zonder bubbels, maar dat was net water.
Zwarte bedquote:Op maandag 26 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh met munt, citroen of zwarte bed.. alleen die zwarte bes hebben ze bijna nooit
Nieuw smaakjequote:
Citroen was dat.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh met munt, citroen of zwarte bes. alleen die zwarte bes hebben ze bijna nooit
Zuur welquote:Op maandag 26 juni 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Citroen ken je wel toch ?
[ afbeelding ]
Een citrusvrucht die de smaak aan Earl Grey geeft.quote:
Ah okquote:Op maandag 26 juni 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een citrusvrucht die de smaak aan Earl Grey geeft.
Een muffin zo bij mijn kopje thee.quote:
Ik had koude pasta.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een muffin zo bij mijn kopje thee.
Een uurtje geleden had ik zoete aardappel, aubergine en paprika uit de oven.
Was eindelijk tijd om de oven aan te doen na al die weken van niet kunnen.quote:
Alsof je een kachel aanzet idd.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was eindelijk tijd om de oven aan te doen na al die weken van niet kunnen.
Waarom kon dat niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie dan ?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:50 schreef mario390 het volgende:
dit heeft en nederlandse gecovert
Jedn Dog deng ma i
ez sitz i mi amoi hi und schreib an Brief an di.
Aba jedn Dog kimmd irgenwos dazwischn
es haud einfach ned hi.
I geh a ofd ans Telefon und wäi dei Numma
de i auswendig kon
aba nochm zwoadn moi Leidtn leg ich meißtens wida auf.
I hob di lang scho nimma g'seng.
Wo bist du bloß
wo bleibst du denn ?
I hob di lang scho nimma g'seng.
Wo bist du bloß
wo bleibst du denn ?
`Hey Ieniminimuis, was hij kapot?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er wat weg dan? Oh ja over dat ...quote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
En deze post mag wel blijven staan? Duidelijk uitlokken en dat weet Paul best.
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jongequote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch welkom dus ook DJMO volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2023 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jonge
Je bent best een misselijk mannetje.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jonge
Heb je al op de weegschaal gestaan na je BBQ festijnquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch welkom dus ook DJMO volgens mij
Nee, vanmorgen was ik al aan het werk voor ik wakker wasquote:Op maandag 26 juni 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al op de weegschaal gestaan na je BBQ festijn
Dot ook maar, die snapt er geen zak vanquote:
O wie weet heb je het er al weer afgewerkt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen was ik al aan het werk voor ik wakker was
Schijnbaar niet en heb ik iets gemist.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dot ook maar, die snapt er geen zak van
zij is toch jarigquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Pardon. Ik zeg alleen dat djmo jarig is en ik word door het slijk gehaald. Bijzonder allemaalquote:
Met tekst van de onvolprezen maestro Willem Wilminkquote:
Dat melden in 40+ voegt, net als jouw aanwezigheid hier (meestal), weinig toe.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Pardon. Ik zeg alleen dat djmo jarig is en ik word door het slijk gehaald. Bijzonder allemaal
Wow echt wowquote:Op maandag 26 juni 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat melden in 40+ voegt, net als jouw aanwezigheid hier (meestal), weinig toe.
Dat zag je zelf ook wel aankomen
Je hebt er wat over gezegd, en het was voor iedereen duidelijkquote:Op maandag 26 juni 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
Wat een kut zooi. Ik mag er niks over zeggen dus.
quote:
Ik weet er nog één maar die is wat kostbaarquote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef maily het volgende:
@:Dotteke je wou nog eens een cruise doen toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)s-luxe-cruise-oh-nee
Beter kijk ik na 1 of 2 dagen, dan is het schrikeffect minderquote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wie weet heb je het er al weer afgewerkt.
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef maily het volgende:
@:Dotteke je wou nog eens een cruise doen toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)s-luxe-cruise-oh-nee
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Met 30+ graden bijna de moeite van het overwegen waard
Ze hebben wel waai voor hun geldquote:Op maandag 26 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeuren
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waaitquote:
Zeker niet net voor vertrek.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waait
Beetje zo'n storm zoals we hier van de week hadden. Alleen dan op een cruiseschip.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeuren
~Ben benieuwd of ze nog verder zijn gegaan ik denk dat ik af was gehaakt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker niet net voor vertrek.
Kun je beter op het einde pas hebben, soort grande finale
Nja als je binnen zit en je ziet het buiten gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waait
O hadden jullie zo storm daar, wij hebben hier wel iets wind gehad maar niet een echte storm. Is aan ons voorbij gegaanquote:Op maandag 26 juni 2023 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje zo'n storm zoals we hier van de week hadden. Alleen dan op een cruiseschip.
ja ditquote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met tekst van de onvolprezen maestro Willem Wilmink![]()
Een beetje, ook niet super erg.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hadden jullie zo storm daar, wij hebben hier wel iets wind gehad maar niet een echte storm. Is aan ons voorbij gegaan
Ojaquote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje, ook niet super erg.
Dit lijkt me vervelender
Ik ga geen cruise meer makenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me vervelender
Ja maar goedquote:
quote:
wel raar die man in rood blijft zitten heequote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me vervelender
Als je nou echt een reden wil om geen cruise te maken ............quote:
VAARwelquote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Ik ga over 4 weken ook met de veerboot bedenk ik me
Ik vermoed maar zo dat ik dan maar niet ga kijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou echt een reden wil om geen cruise te maken ............
Heer aloa.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Ik ga over 4 weken ook met de veerboot bedenk ik me
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?quote:
quote:
Ja, idd, die reis gaat weer naar huisquote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?
Sterkte alvast.quote:
En dan begint die van jou zo ongeveer of niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?
En @FranticDJquote:
Dus die 3 hadden 60 partners? Wat is dat voor een relatiequote:
Sterkte ermee.quote:
Multi multi multi multi-relatiequote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus die 3 hadden 60 partners? Wat is dat voor een relatie![]()
Blijven moeilijke dagen. Sterkte morgen voor jou en multiquote:
Daar is nu ook een RLS van zag ikquote:
Lijkt mij wel leuk zoietsquote:Op maandag 26 juni 2023 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is nu ook een RLS van zag ik
The Real Love Boat - The Real Love Boat: Official Trailer | IMDb
ach mutti was al over 30 jarenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijven moeilijke dagen. Sterkte morgen voor jou en multi
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Een jaar op een cruise, en iedere maand iemand overboord
O dat wist ik niet sorryquote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach mutti was al over 30 jaren
getrennt
Hockey, nu net, omdat ze de beste zijn, van iedereen (maar nu specifiek duitsland)quote:
oquote:Op maandag 26 juni 2023 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockey, nu net, omdat ze de beste zijn, van iedereen (maar nu specifiek duitsland)
O vandaar, ja het was echt warm hequote:
Kan je niet aangeven dan wat je graag wil?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen gesprek met de loopbaancoach op last van werkgever. Hoeveel open deuren gaan er in getrapt worden? En hoeveel beroepen worden er aangedragen die ik absoluut kut vindt?
Oh vast wel. Heb een test gedaan en die gaan we bespreken en daar komt zeker wat uit, meestal iets waar ik mezelf maar half in herken. En er zullen wel beroepen bij horen die ik uiterst kut vind.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet aangeven dan wat je graag wil?
Spannend dan, hopelijk vind je het juiste wat bij je past en wat je leuk vindt.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vast wel. Heb een test gedaan en die gaan we bespreken en daar komt zeker wat uit, meestal iets waar ik mezelf maar half in herken. En er zullen wel beroepen bij horen die ik uiterst kut vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |