quote:
wel raar die man in rood blijft zitten heequote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje, ook niet super erg.
Dit lijkt me vervelender
Als je nou echt een reden wil om geen cruise te maken ............quote:
VAARwelquote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Ik ga over 4 weken ook met de veerboot bedenk ik me
Ik vermoed maar zo dat ik dan maar niet ga kijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou echt een reden wil om geen cruise te maken ............
Heer aloa.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:49 schreef D. het volgende:
Ik ga over 4 weken ook met de veerboot bedenk ik me
Standaard natuurlijkquote:
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?quote:
quote:
Ja, idd, die reis gaat weer naar huisquote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?
Sterkte alvast.quote:
En dan begint die van jou zo ongeveer of niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn werk, dat is de vakantie weer over?
En @FranticDJquote:
Dus die 3 hadden 60 partners? Wat is dat voor een relatiequote:
Sterkte ermee.quote:
Multi multi multi multi-relatiequote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus die 3 hadden 60 partners? Wat is dat voor een relatie![]()
Blijven moeilijke dagen. Sterkte morgen voor jou en multiquote:
Daar is nu ook een RLS van zag ikquote:
Lijkt mij wel leuk zoietsquote:Op maandag 26 juni 2023 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is nu ook een RLS van zag ik
The Real Love Boat - The Real Love Boat: Official Trailer | IMDb
ach mutti was al over 30 jarenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijven moeilijke dagen. Sterkte morgen voor jou en multi
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Een jaar op een cruise, en iedere maand iemand overboord
O dat wist ik niet sorryquote:Op maandag 26 juni 2023 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach mutti was al over 30 jaren
getrennt
Hockey, nu net, omdat ze de beste zijn, van iedereen (maar nu specifiek duitsland)quote:
oquote:Op maandag 26 juni 2023 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockey, nu net, omdat ze de beste zijn, van iedereen (maar nu specifiek duitsland)
O vandaar, ja het was echt warm hequote:
Kan je niet aangeven dan wat je graag wil?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen gesprek met de loopbaancoach op last van werkgever. Hoeveel open deuren gaan er in getrapt worden? En hoeveel beroepen worden er aangedragen die ik absoluut kut vindt?
Oh vast wel. Heb een test gedaan en die gaan we bespreken en daar komt zeker wat uit, meestal iets waar ik mezelf maar half in herken. En er zullen wel beroepen bij horen die ik uiterst kut vind.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet aangeven dan wat je graag wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |