Waarom kon dat niet?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was eindelijk tijd om de oven aan te doen na al die weken van niet kunnen.
Wie dan ?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:50 schreef mario390 het volgende:
dit heeft en nederlandse gecovert
Jedn Dog deng ma i
ez sitz i mi amoi hi und schreib an Brief an di.
Aba jedn Dog kimmd irgenwos dazwischn
es haud einfach ned hi.
I geh a ofd ans Telefon und wäi dei Numma
de i auswendig kon
aba nochm zwoadn moi Leidtn leg ich meißtens wida auf.
I hob di lang scho nimma g'seng.
Wo bist du bloß
wo bleibst du denn ?
I hob di lang scho nimma g'seng.
Wo bist du bloß
wo bleibst du denn ?
`Hey Ieniminimuis, was hij kapot?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was eindelijk tijd om de oven aan te doen na al die weken van niet kunnen.
Is er wat weg dan? Oh ja over dat ...quote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
En deze post mag wel blijven staan? Duidelijk uitlokken en dat weet Paul best.
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jongequote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch welkom dus ook DJMO volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2023 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jonge
Je bent best een misselijk mannetje.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zweer het dat ik niet wist dat zij hier persona non grada was ofzoiets. Dacht dat hier ook DJMO-vrienden zaten zoals in DTS. Sjonge jonge
Heb je al op de weegschaal gestaan na je BBQ festijnquote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier toch welkom dus ook DJMO volgens mij
Nee, vanmorgen was ik al aan het werk voor ik wakker wasquote:Op maandag 26 juni 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al op de weegschaal gestaan na je BBQ festijn
Dot ook maar, die snapt er geen zak vanquote:
O wie weet heb je het er al weer afgewerkt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen was ik al aan het werk voor ik wakker was
Schijnbaar niet en heb ik iets gemist.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dot ook maar, die snapt er geen zak van
zij is toch jarigquote:Op maandag 26 juni 2023 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Pardon. Ik zeg alleen dat djmo jarig is en ik word door het slijk gehaald. Bijzonder allemaalquote:
Met tekst van de onvolprezen maestro Willem Wilminkquote:
Dat melden in 40+ voegt, net als jouw aanwezigheid hier (meestal), weinig toe.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Pardon. Ik zeg alleen dat djmo jarig is en ik word door het slijk gehaald. Bijzonder allemaal
Wow echt wowquote:Op maandag 26 juni 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat melden in 40+ voegt, net als jouw aanwezigheid hier (meestal), weinig toe.
Dat zag je zelf ook wel aankomen
Je hebt er wat over gezegd, en het was voor iedereen duidelijkquote:Op maandag 26 juni 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
Wat een kut zooi. Ik mag er niks over zeggen dus.
quote:
Ik weet er nog één maar die is wat kostbaarquote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef maily het volgende:
@:Dotteke je wou nog eens een cruise doen toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)s-luxe-cruise-oh-nee
Beter kijk ik na 1 of 2 dagen, dan is het schrikeffect minderquote:Op maandag 26 juni 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wie weet heb je het er al weer afgewerkt.
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef maily het volgende:
@:Dotteke je wou nog eens een cruise doen toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)s-luxe-cruise-oh-nee
quote:Op maandag 26 juni 2023 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Met 30+ graden bijna de moeite van het overwegen waard
Ze hebben wel waai voor hun geldquote:Op maandag 26 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeuren
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waaitquote:
Zeker niet net voor vertrek.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waait
Beetje zo'n storm zoals we hier van de week hadden. Alleen dan op een cruiseschip.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh jemig zeg. Het zal je maar gebeuren
~Ben benieuwd of ze nog verder zijn gegaan ik denk dat ik af was gehaakt.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker niet net voor vertrek.
Kun je beter op het einde pas hebben, soort grande finale
Nja als je binnen zit en je ziet het buiten gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dat wel lijk mij geen pretje als zoiets onverwachts langs je oren waait
O hadden jullie zo storm daar, wij hebben hier wel iets wind gehad maar niet een echte storm. Is aan ons voorbij gegaanquote:Op maandag 26 juni 2023 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje zo'n storm zoals we hier van de week hadden. Alleen dan op een cruiseschip.
ja ditquote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met tekst van de onvolprezen maestro Willem Wilmink![]()
Een beetje, ook niet super erg.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hadden jullie zo storm daar, wij hebben hier wel iets wind gehad maar niet een echte storm. Is aan ons voorbij gegaan
Ojaquote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje, ook niet super erg.
Dit lijkt me vervelender
Ik ga geen cruise meer makenquote:Op maandag 26 juni 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje, ook niet super erg.
Dit lijkt me vervelender
Dit was een veerboot, maar goedquote:
Ja maar goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |