Henley ts toch een soort Wimbledon van het Engelse roeienquote:Op maandag 26 juni 2023 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Henley deze week. Luzern volgende week en dan ga ik via Frankrijk terugfietsen dus dat duurt nog wel even
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnenquote:Op maandag 26 juni 2023 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Henley ts toch een soort Wimbledon van het Engelse roeien
Ga je daar heen voor en wedstrijd of voor een vakantie?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
BoeWat eng zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
Schrok jji ook zoquote:
Een hoop challenges en een hoop teams wel... Veel succes en plezier met flanerenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer mensen aan het flaneren dan aan het roeien maar niet makkelijk om te winnen
Nee we gaan voor de winst 😀 dubbelvier veld mannen. Ik heb ook nog een meisje in een dames 4 maar die maakt minder kansquote:Op maandag 26 juni 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daar heen voor en wedstrijd of voor een vakantie?
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veldquote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop challenges en een hoop teams wel... Veel succes en plezier met flaneren
O spannend dus, Hopelijk winnen zequote:Op maandag 26 juni 2023 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee we gaan voor de winst 😀 dubbelvier veld mannen. Ik heb ook nog een meisje in een dames 4 maar die maakt minder kans
Eerst maar eens door de kwalificaties komen ...quote:Op maandag 26 juni 2023 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veld
Weet William al wat jullie met hem van plan zijn?quote:Op maandag 26 juni 2023 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja is wat onoverzichtelijk Prince of Wales is ons veld
Is hij nog wel Prins?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet William al wat jullie met hem van plan zijn?![]()
Ja, waarom niet?quote:
O ja ben in de war met Harryquote:
Ik zat ook even snel te controleren voor ik antwoord gaf hoorquote:
Harry is meer in het nieuws dan Williamquote:Op maandag 26 juni 2023 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat ook even snel te controleren voor ik antwoord gaf hoor
Mwah, Harry en meaghan negeer ik meestal, niet zo boeiend.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Harry is meer in het nieuws dan William
Toch vind ik Harry een stuk leuker dan die saaie Williamquote:Op maandag 26 juni 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Harry en meaghan negeer ik meestal, niet zo boeiend.
Mwah, verschillen niet zoveel wat mij betreft.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik Harry een stuk leuker dan die saaie William
Ja buiten is het koeler dan binnen en een lekker windje.quote:
Ah beterschapquote:Op maandag 26 juni 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buiten is het koeler dan binnen en een lekker windje.
Maar ben niet zo lekker dus blijf maar thuis
Dank jequote:
Zou best kunnen jaquote:Op maandag 26 juni 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank jedenk gewoon naweeën van de warmte hoofd en last van de darmen
Ach ja lichaam man weer wat meer rustig aan doen nu die erge warmte weg isquote:
Neequote:Op maandag 26 juni 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
ZOe had liever interactie met de kijkers gehad
Dan had ze tenminste een bedwangschikking ik verstond haar niet goed iemand?
Oeps verkeerd topicquote:
Oops you did it again.quote:
Middag.quote:
Mijn pc moest nog leren wie er hier de baas is.quote:
Een biertje heb ik nu wel verdiend.quote:
Ik hou het even bij theequote:Op maandag 26 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een biertje heb ik nu wel verdiend.
Frisdrank voor mij.quote:
Nou ja, dat ligt eraan hoor.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een biertje heb ik nu wel verdiend.
Als je genoeg drinkt, dan werkt het welquote:Op maandag 26 juni 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan hoor.
Werkt ie?
Drank in grote flessen is echt beterquote:
Jep, hij is nu bezig met updates.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan hoor.
Werkt ie?
Dit blikje had ik ook al lang in de koelkast staan.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat drink ik bijna nooit. Heel soms een cola
Nee drink geen drank in grote flessen, en heb het over frisdrankquote:Op maandag 26 juni 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drank in grote flessen is echt beter
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, hij is nu bezig met updates.
En moet ik er te lang van drinken enz..quote:Op maandag 26 juni 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter, anders is die prik zo verdwenen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |