Laatste keer dat ik zijn vader zag was die mijn leeftijd nu zoiets en dat is al flinke tijd geleden.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch bijzonder. Zeg ff tegen z'n pa dat z'n zoon gemist wordt op fok!@!@![]()
En Joezie wist dus natuurlijk dat je z'n pa kende, maar wist die pa ook dat je z'n zoon kende(lees net nog terug, maar waarschijnlijk niet)?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zijn vader zag was die mijn leeftijd nu zoiets en dat is al flinke tijd geleden.
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch bijzonder. Zeg ff tegen z'n pa dat z'n zoon gemist wordt op fok!@!@![]()
Yep, geen idee waar Joezi vandaan komt, laatste wat ik weet zit ie in Thailand.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.
Leuke gast idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Joezi was de reden dat ik in RLS SC terecht kwam, daar was het altijd nachtwerk.
Haha, oke. Echt waar?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft het over mijn vader, niet die van joezi.
Sollyquote:Op maandag 3 juli 2023 00:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep, geen idee waar Joezi vandaan komt, laatste wat ik weet zit ie in Thailand.
Aaah, komt niet geheel door de vino!!!!!@@£$TY%EGRDSVFEWquote:Op maandag 3 juli 2023 00:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn vader ken ik toevallig van werk vroeger en dat was ook prima kerel.
Soms is een hele quote ook teveel.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aaah, komt niet geheel door de vino!!!!!@@£$TY%EGRDSVFEW
Hahaquote:Op maandag 3 juli 2023 00:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, oke. Echt waar?Zal wel door die drie wijntjes komen
. Maar ik had ze verdiend
Haahah, ik begin het nu allemaal te begrijpen. Piet was ook wat slordigquote:Op maandag 3 juli 2023 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja, mijn vader kan zich Piet ook nog goed herinneren. Daar heb ik uiteraard naar gevraagd.
Vaag is een beter woord.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haahah, ik begin het nu allemaal te begrijpen. Piet was ook wat slordig![]()
![]()
![]()
Prachtig nummer.quote:Op maandag 3 juli 2023 01:01 schreef sly-nl het volgende:
Waaide net een raam open wat niet goed gesloten was. Gottt sei Dank!!!@@£![]()
![]()
Ga liggen, eerst nog ff scheren voor morgen alvast!@
Trusten Domni en der Piet!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet wakker zijn:Die zijn nu wel goed wakker na het zien van het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaanquote:
Dat proeft D. dan vast welquote:Op maandag 3 juli 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaan![]()
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?quote:
Denk dat iedereen dat weel proeft, als er ineens mensen vlees door zitquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |