Zachtjes chufi is zielig.quote:
Smakelich essen!quote:
Mocht je niet eerder eten?quote:
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerdquote:
Nu pas?quote:
21.30 uur bedoel je?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerd
Ik hoop dat je wat lekkers krijgt.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest nog maar ff nuchter blijven tot de eerste check en dan zouden overleggen -e check was 19.30.. om 21.30 kwam er pas groen licht... was bijna uitgehongerd
Had het idee dat de 3 oudjes om 18 uur wat meer haddenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat lekkers krijgt.
Jij kreeg de kliekjes.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het idee dat de 3 oudjes om 18 uur wat meer hadden
Die hoeven ook niet meer op hun gewicht te lettenquote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen gezellig mee mag tafelen
Al enig idee hoe lang je ongeveer moet blijven?quote:
Hoeveel last heb je? Voel je je erg slecht?quote:
Beterschap @chufiquote:Op maandag 3 juli 2023 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen gezellig mee mag tafelen
Nee alleen een pijnlijk ,extreem rood opgezwollen rechteronderbeenquote:Op maandag 3 juli 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel last heb je? Voel je je erg slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |