Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf natuurlijk. Grapje is ok
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.
Dat zeg ik het is de toon die de muziek maakt. Je kan schennis schoppen waar niemand iets aan kan doen (zoals een bus die niet komt) Maar soms is het ook wel grappig en kom je in gesprek met mensen die ook om zich heen kijken van whut? Dame naast me kwam later en was ook wat verward vroeg hoe lang sta je hier al? Uhh 40 minuten en nu pak ik een andere routequote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zag ook wel dat ik het vooral voor de grap zei. Toen waren de meeste mensen ook wel relaxed ipv gelijk op hun teentjes getrapt.
Dat is het tricky bit he?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu over het algemeen ook nog wel. Al moet je een beetje opletten tegen wie je het zegt.
Heel rotterdan is stomquote:Op zondag 2 juli 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle teams in Den Haag zijn wel relaxed, in Rotterdam zijn ze stom.
Dat is iid een feit.quote:
Dat idd, ik had een trein/tram/bus abbo maar zei vonden dat de tram abbo niet in Rotterdam niet geld.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:57 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg wel een keer op mijn mieter dat ik stond te roken bij een tram halte in Rotterdam. Dat mocht niet.
In de trein van Den Haag naar Leiden was mijn treinkaartje Den Haag - Leiden niet goed, de trein ging ergens anders heen volgens de conducteur. Pas toen zijn collega omriep dat de volgende halte Leiden was was het goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat idd, ik had een trein/tram/bus abbo maar zei vonden dat de tram abbo niet in Rotterdam niet geld.
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de trein van Den Haag naar Leiden was mijn treinkaartje Den Haag - Leiden niet goed, de trein ging ergens anders heen volgens de conducteur. Pas toen zijn collega omriep dat de volgende halte Leiden was was het goed.
Weet nog steeds niet waar we dan wel heen gingen volgens die conducteur.
We zijn een keer naar Limburg geweest met een aantal collega's Daar was ook een krant. En op de terug weg was het roepen om "karretje" en bier zuipen en rokenquote:Op zondag 2 juli 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger wel toffe dingen meegemaakt in de trein. Met 18 man in de bagageruimte zitten van de stoptrein. en lekker de deur open zetten. Komt de conducteur langs, jullie weten dat het niet de bedoeling is dat tijdens de rit de buitendeur wordt open gedaan. En wij, dat weten we. Hij OK.
Dat is vooral een vreemd verhaal.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ooit eens betrapt dat ik met een vriend in de trein zat met een winkelkar vol met 350 rookworsten, dat was lachen.
En hoe kwamen jullie aan 350 rookworsten?quote:Op zondag 2 juli 2023 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ooit eens betrapt dat ik met een vriend in de trein zat met een winkelkar vol met 350 rookworsten, dat was lachen.
Een winkelkar de trein in meenemen is ook wat vreemd met die smalle gangpaden.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe kwamen jullie aan 350 rookworsten?
Niet in de coupe meenemen, ruimte zat in fietsendeel etc.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een winkelkar de trein in meenemen is ook wat vreemd met die smalle gangpaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |