SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet wakker zijn:Die zijn nu wel goed wakker na het zien van het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaanquote:
Dat proeft D. dan vast welquote:Op maandag 3 juli 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is die Mexicano wel gemaakt van een Mexicaan![]()
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?quote:
Denk dat iedereen dat weel proeft, als er ineens mensen vlees door zitquote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?
Beetje verontrustend wel hoor, dat jij denkt dat iedereen weet hoe mensenvlees smaaktquote:Op maandag 3 juli 2023 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat weel proeft, als er ineens mensen vlees door zit
Ja ander onderwerp maar weerquote:Op maandag 3 juli 2023 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje verontrustend wel hoor, dat jij denkt dat iedereen weet hoe mensenvlees smaakt
Naar kip toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet D. dan hoe een Mexicaan in een Mexicano smaakt?
Onder anderequote:
Dat word gezegd. Ik heb nog nooit (bewust) mensenvlees geproefdquote:
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varkenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Al zou naar varkensvlees logischer klinken in dit geval
Dat niet alleen he, beide rood vleeschquote:Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varken
Varkens zijn gevoelige en intelligente dierenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn wel een hele hoop mensen op aarde die zich gedragen als een varken
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze nietquote:Op maandag 3 juli 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Varkens zijn gevoelige en intelligente dieren
Ik vind dat ze prima smakenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze niet
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren omquote:Op maandag 3 juli 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het zover gekregen dat 2 van de grootste wereld religies hen niet opvreten, dus dom zijn ze niet
Hoezo niet? Ik ben altijd heel blij voor het dier dat op mijn bord ligt hoor. Gaat heel zorgvuldig naar binnenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren om
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggenquote:Op maandag 3 juli 2023 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben altijd heel blij voor het dier dat op mijn bord ligt hoor. Gaat heel zorgvuldig naar binnen
Heel simpel, ik zie het niet.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggen
Van tijd tot tijd vind ik varkensvlees ook lekker, al ben ik meer van rundvlees want minder vettig qua smaak.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze prima smaken![]()
Maar ik ben dan ook geen grote religie.
Iets met geloof dat het linkt me 'als je dat binnenkrijgt word je zelf ook onrein' maar je vrouw slaan of kinderen betasten is geen enkel probleemquote:Op maandag 3 juli 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onrein .. ik snap dat niet. Maar ja we gaan ook niet zo lief met dieren om
Daar zijn vrouwen en kinderen toch voorquote:Op maandag 3 juli 2023 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met geloof dat het linkt me 'als je dat binnenkrijgt word je zelf ook onrein' maar je vrouw slaan of kinderen betasten is geen enkel probleem
Ja, maar niet in die volgordequote:Op maandag 3 juli 2023 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen en kinderen toch voor
Zo gaat het helaas vaak wel. Wat mij betreft mag elke vleeseter wel eens een slachtlijn van dichtbij zien. Dan weten ze waar hun lapje vandaan komt.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja het is een product dus who cares hoe je met dieren omgaat voordat ze op je bord liggen
Ik heb gewoon beide niet, scheelt een hoop gejankquote:
Scheelt een hele hoop gejank om niksquote:Op maandag 3 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon beide niet, scheelt een hoop gejank
quote:
Ik ben vlakbij een slachterij opgegroeid dus ik heb het vaak genoeg gezien.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas vaak wel. Wat mij betreft mag elke vleeseter wel eens een slachtlijn van dichtbij zien. Dan weten ze waar hun lapje vandaan komt.
Appelquote:
Dan weet je wel hoe het gaat. Heb zelf bij een boer gewerkt die zelf slachtte. Ook genoeg gezien.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vlakbij een slachterij opgegroeid dus ik heb het vaak genoeg gezien.
Smaakt ook heerlijkquote:
ik ben dol op appelflappenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, de appelflappen zijn weer in de aanbieding.
Niks ernstigs toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte morgen ..
Ik lig solidair met je mee hier zh adam
De mijne ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |