quote:Op maandag 3 juli 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen een pijn,extreem opgezwollen rechteronderbeen
Ja hopen... zwelling eerste prio... niets pastquote:Op maandag 3 juli 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hopen dat die pijn morgen in ieder geval heel veel minder is. Dat je infuus werkt.
Das wel heel veel zwelling dan.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hopen... zwelling eerste prio... niets past
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerkingquote:Op maandag 3 juli 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel veel zwelling dan.
Ook snel komen opzetten?
Redelijk snel dus ineens jaquote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerking
Beterschap gewenst.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag en zondag, inclusief vandaag.. pas om 16uur ging het infuus inwerking
Tis 2x mn linkr minimaalquote:Op maandag 3 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk snel dus ineens ja
Hopelijk morgen al een stuk beter
trombose?quote:Op maandag 3 juli 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen een pijnlijk ,extreem rood opgezwollen rechteronderbeen
Moet ik 'm echt uitleggen?quote:
Ik ben hier te dom voor denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet ik 'm echt uitleggen?![]()
Of ze met kip zit.![]()
Heeft niks met dom te maken hoor. Ik zou niet eens weten wie dat mens is, laat staan wat er speelt bij haar.quote:
Politiek verslaggeefster wat ook vaak bij praatprogramma's zitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 05:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft niks met dom te maken hoor. Ik zou niet eens weten wie dat mens is, laat staan wat er speelt bij haar.
Aha. Nooit gezien. Terwijl ik toch wel politiek georiënteerd ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politiek verslaggeefster wat ook vaak bij praatprogramma's zit
Is verslaggeefster bij Hart van Nederlandquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aha. Nooit gezien. Terwijl ik toch wel politiek georiënteerd ben.
Hoe is het nu Chufi?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie, maar het lijkt een bacteriële infectie te zijn
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trekquote:
Dat is ook wel fijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn been nog niet goed bekeken, maar heb sinds dagen weer iets beter geslapen en heb ook wat meer trek
Pas sinds donderdag begon het op te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wel fijn.
Had je al lang last van je been dan?
Je hoort het best veel momenteel die bacteriële ontstekingen.
Zo uit het niets of had je een wondje?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas sinds donderdag begon het op te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |