Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:30 schreef Coco het volgende:
User @:mexicanobakker komt ietwat grimmig over.
Dat mag hier niet gezegd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
Op een halve minuut ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef PS. het volgende:
Toch mooi om te zien dat Ferrari er zo dicht op zit
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
lukt niet begreep ikquote:
Dat zou wat zijnquote:
Doe ik ook wel maar het mooiste is als er strijd is om P1, maar goed liever Max dominant dan Lewis dominantquote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagen
Lando klonk idd erg weird die boordradioquote:
0,50 euro erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef StephanL het volgende:
Bonnetje voor de top drie voor een gratis consumptie
Heeft ie toch ook?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Zeggen ze nou dat Perez een goede race heeft gereden?
Het was niet slecht.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Dat gebeurde vandaag ookquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
arequote:
Quitequote:
Natuurlijk wel. Wat een onzin dit!quote:
Moet eerst even iedereen uitvallenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
kweeniemeer welke race site de berekening op stond dat het niet mogelijk was
Max is denk ik bezig om op de baan te laten zien dat er geen twijfel is over de eerste rijder.quote:
van mij wel hoorquote:
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Ha ha haquote:
Van iedereen mag dat gewoon gezegd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
van mij wel hoor![]()
Ik kijk ook vooral nu naar de andere coureurs![]()
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Lewis weer eens helemaal aan stront gereden
Erg mooi
De RB is de beste auto en als je daar de beste coureur in zet dan is het wel gespeeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.
Perez zou het we; beter moeten kunnen doen, maar idd de combi auto en Max is veel meer nivo dan Perezquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.
Zat er azijn in je bierflesje?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racen
Voor de Buhnequote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Dat heeft ie dan ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Komt door de very bad autoquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Lewis weer eens helemaal aan stront gereden
Erg mooi
En dat mag ook gewoon gezegd worden. Hou is eens op met te bepalen wat wel en niet mag. Laat dat maar aan de mods over .quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racen
joh deed ik nou hetzelfde als jou een paar dagen geleden knul?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Iedereen snapt gewoon dat ik Toto na doe, maar leuk he, gewoon klakkeloos kankeren?
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat mag ook gewoon gezegd worden. Hou is eens op met te bepalen wat wel en niet mag. Laat dat maar aan de mods over .
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Iedereen snapt gewoon dat ik Toto na doe, maar leuk he, gewoon klakkeloos kankeren?
Crashmoves.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes zal in Silverstone wel met nieuwe updates komen?
Moet je dat misschien iets minder vaak doen. Nu weet ik niet of je wel of niet serieus bentquote:
Neu komende weken wellicht wel weer in de simulator oefenen hoe je ook al weer tegen achterwielen aan moest rijden zonder zelf te crashenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes zal in Silverstone wel met nieuwe updates komen?
Zitten we bij Mercedesquote:
En dan heeft Perez nog best vaak niet thuis gegevenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef Nober het volgende:
Mercedes 2015 - Red Bull Racing 2023
9-8 pole positions
8-9 wins
6-6 fastest laps
6-4 1-2 finishes
18-14 podiums
•8-7-3 Mercedes
•9-4-1 Red Bull
371-362 points
Boegeroep incoming.quote:
2xquote:Op zondag 2 juli 2023 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Mooiste moment van de race was toch wel dat Wolff Lewis op z'n plek zette.
Misschien kan Kelly een keer invallen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Als Max nu 3 races vakantie neemt staat die nog steeds bovenaan
'Yeah we know the car is bad, just drive it'quote:
Wat moet je er meequote:Op zondag 2 juli 2023 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen weer Rolex reclameborden meenemen als aandenken
Marktplaats, duh.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef daNpy het volgende:
Het allermooiste is; geen Mercedes op het podium
En hij staat op het podium!quote:
Dit is zijn vakantiequote:Op zondag 2 juli 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Als Max nu 3 races vakantie neemt staat die nog steeds bovenaan
Sainz is vooral constanter.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:41 schreef SiGNe het volgende:
Sainz nog maar 2 punten voor Leclerc.
Die 2 gaan nog ruzie krijgen later in het seizoen.
Leclec lijkt meer voorgetrokken te worden en dat vind Sainz natuurlijk niet leuk want die is eigenlijk de betere van de twee.
Alles afgevinkt. Misschien niet de snelste pitstop.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar Max dit weekend dus
Pole race
Pole sprint
1e sprint
1e race
+snelste ronde
Niet eens alle ronde aan de leidingquote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar Max dit weekend dus
Pole race
Pole sprint
1e sprint
1e race
+snelste ronde
Snelste ronde vd sprintrace ook niet. Maar krijg je ook geen punt voorquote:Op zondag 2 juli 2023 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles afgevinkt. Misschien niet de snelste pitstop.
Die zullen er in Silverstone vast wel weer staan.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef daNpy het volgende:
Ja die is ook niet meer zo interessant sinds ze die 2 seconden regel hebben ingevoerdquote:Op zondag 2 juli 2023 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee eigelijk, is goed mogelijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:44 schreef Nizno het volgende:
Mooi beeld net van die techneut die tijdens het NL Volkslied ook de hand op de borst had...
zitten geen Nederlandse techneuten bij toch?
Bedankt Mercedes daarvoorquote:Op zondag 2 juli 2023 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is ook niet meer zo interessant sinds ze die 2 seconden regel hebben ingevoerd
Auto's in de fik steken, step van Lewis jattenquote:
kweet ook niet wie het was dus jaquote:
matige race. Niet alle ronden aan de leiding geredenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker blackfacen en groepsverkrachten.quote:
Straks op Spa en Zandvoortquote:
Moet je wachten tot Perez weg is. Sainz is bangquote:
Ik mag hopen dat ze alles wel afgehandeld hebbenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef fietsie het volgende:
Maar er komen verder nu geen gekke straffen uit de hoge hoed na het afvlaggen?
Dus ik kan nu gewoon Tour gaan kijken?
Doen ze pas met kerstquote:Op zondag 2 juli 2023 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky heeft een Silverstone filmpje zonder de aanslag gemaakt deze keer.
Hij wrijft het er ook lekker in en wel meteen. Gisteren ook al met Perez. Miami natuurlijk, dit zijn signalen naar het veld meer dan naar het publiek.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:50 schreef Red_85 het volgende:
Schoolvoorbeeld van dominantie.
Ongelofelijk wat Max aan het doen is.
Verbazingwekkend en ongelofelijk. Niet normaal.
Zware bewapende beveiliging ook achter hem.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Nizno het volgende:
interview met Horner werd even lekker overstemd door de tuuuuuuterende RBRs
Blijft ietwat overstemd worden ook![]()
die met dat bruine petje?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zware bewapende beveiliging ook achter hem.
nee geef toe jij bedoelt die met die vlecht en die gast daar achter...quote:
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Nizno het volgende:
Die zonder snor.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geef toe jij bedoelt die met die vlecht en die gast daar achter...
Haha IK snap Hemquote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.
Heerlijk tochquote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef daNpy het volgende:
Toto had gewoon gelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Max +++ (complete dominantie dit weekend en foutloos)
Mclaren + (goede stap met Lando)
Ferrari + (gewoon netjes gedaan)
Perez ++ (zn vrijdag fout goedgemaakt, van 15 naar podium)
Toto --------------- (wat denkt die gast wel niet?)
Eerlijk is eerlijk dan heb ik liever Alonso en Ferrari die het echt moeilijk maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.
En maar blijven jengelen over de sprintrace van gisteren, sjongejonge.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Nizno het volgende:
Tov 350mln mensen?quote:
Waarom Mercedes? Het is niet dat ze een lange traditie van snelle auto's bouwen hebben zonder een jarenlange voorsprong van de FIA te krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.
Met Mercedes is het dan alleen maar drama en soapserie gedrag tussen de racen in.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jep.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij wrijft het er ook lekker in en wel meteen. Gisteren ook al met Perez. Miami natuurlijk, dit zijn signalen naar het veld meer dan naar het publiek.
Ja. Doet Hamilton ook.quote:
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dan heb ik liever Alonso en Ferrari die het echt moeilijk maken.
ik heb liever EN EN... hoewel.... stiekem geniet ik hier ook erg van hoor. De strijd om 2 tot 10 is ook heerlijk om te zien en je krijgt nummer 1 gewoon minimaal in beeldquote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.Hoeft inderdaad Mercedes niet te zijn. Maar een spannendere titelstrijd vind ik altijd belangrijker dan dat Mercedes niet op het podium staat.
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met Mercedes is het dan alleen maar drama en soapserie gedrag tussen de racen in.
Liever niet, Merc en de Britten zorgen al genoeg voor nietszeggende drama.
De wedstrijdleiding.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef beantherio het volgende:
Heeft er iemand geturft hoeveel track limits en hoeveel straffen er zijn uitgedeeld?
ik vond het amusement overschreeuwd worden door het vieze spel destijds.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het amusement overschreeuwd worden door het vieze spel destijds.
Heb niet genoten van 2021
Ik raakte de tel kwijt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef beantherio het volgende:
Heeft er iemand geturft hoeveel track limits en hoeveel straffen er zijn uitgedeeld?
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Doet Hamilton ook.
Gebeurt overigens ook vaak zat door race engineers richting andere coureurs.
Reken er dit seizoen maar niet op. Hij maakt tegenwoordig alleen fouten op de momenten waarop het kan. Voor zover ie al fouten maakt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat Max een keer zijn kwalificatie verknalt. Zou voor de race leuker zijn
Ik vind spannende races belangrijker dan een spannend kampioenschap. Dus vermaak ik me met de strijd achter Verstappen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.Hoeft inderdaad Mercedes niet te zijn. Maar een spannendere titelstrijd vind ik altijd belangrijker dan dat Mercedes niet op het podium staat.
Behalve van de laatste rondequote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar meningen kunnen verschillenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.
Prima hoor verder.
Nou ja, niet persé Mercedes dus. Maar zoals gezegd: ik vind een spannendere titelstrijd belangrijker dan dat een bepaald team het podium niet haalt.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom Mercedes? Het is niet dat ze een lange traditie van snelle auto's bouwen hebben zonder een jarenlange voorsprong van de FIA te krijgen.
Net zoals Hongarije en België vorig jaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat Max een keer zijn kwalificatie verknalt. Zou voor de race leuker zijn
Ik ook, maar je hebt races en je hebt het kampioenschap om te volgen. Het leukst is als die twee samenkomen maar dat is niet altijd zo in de F1.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou ja, niet persé Mercedes dus. Maar zoals gezegd: ik vind een spannendere titelstrijd belangrijker dan dat een bepaald team het podium niet haalt.
ja maar dat was niet omdat max dat was tov MERC/HAM en ik ben liever VOOR iemand en daarvoor juichen dan anti iemand en daarom juichen.quote:
Terechtquote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
Sainz is niet happy, (beetje teneergeslagen).
Adrenaline van Toto, omdat in feite Hamilton ook zijn auto (en team en dus merk) afzeikt dat het niet goed genoeg is? (denk aan de porpoising in 2022, en dit jaar leek Merc ook de boot gemist met de plotselinge nieuwe regelgeving van de vloer die +1,5 cm moest - plus het ontwerp van geen sidepod...)quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.
Prima hoor verder.
Snap ik wel, was de snellere coureur vandaag maar werd er niet langs gelaten. Vervolgens genaaid door de safety car en daarna verneuken ze ook de pitstop van LeClerk ( traag ) die voor hem zat om dat hij er niet langs mocht en daarna verneuken ze ook nog eens zijn pitstop.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
Sainz is niet happy, (beetje teneergeslagen).
Oké, ik wel. Het levert juist stof op om over te discussiëren, om je aan te ergeren, om je team/landgenoot meer te supporten. Wat mij betreft is dat stiekem toch onderdeel van de amusementswaarde. Want ondanks alle miljoenen die ermee gemoeid zijn, is het uiteindelijk gewoon een spelletje waarbij de rivaliteit het ook leuk maakt. Zelfs als je een bloedhekel hebt aan een bepaald team.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daarom gaan we naar een discussieforumquote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar meningen kunnen verschillen
Red Bullquote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Sainz moet echt bij een ander team gaan rijden. Dit is toch ook niks.
Ja ze geven Sainz wel heel vaak een middelvinger.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Denk dat Hamilton zijn eisen in het contract wat zal moeten gaan bijstellen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Adrenaline van Toto, omdat in feite Hamilton ook zijn auto (en team en dus merk) afzeikt dat het niet goed genoeg is? (denk aan de porpoising in 2022, en dit jaar leek Merc ook de boot gemist met de plotselinge nieuwe regelgeving van de vloer die +1,5 cm moest - plus het ontwerp van geen sidepod...)
Toro Rosso?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga even wat vlees ter crematie bereiden. Tosso
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snap ik wel, was de snellere coureur vandaag maar werd er niet langs gelaten. Vervolgens genaaid door de safety car en daarna verneuken ze ook de pitstop van LeClerk ( traag ) die voor hem zat om dat hij er niet langs mocht en daarna verneuken ze ook nog eens zijn pitstop.
Dat weet ik wel zeker. Ik snap dat coureurs in het heetst van de strijd van alles roepen, maar dit was gewoon niet sjiek.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat Hamilton zijn eisen in het contract wat zal moeten gaan bijstellen.
Ook dat maar staat dan weer tegenover dat die +5s penalty dan weer zijn eigen schuld was.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Reken er dit seizoen maar niet op. Hij maakt tegenwoordig alleen fouten op de momenten waarop het kan. Voor zover ie al fouten maakt.
Red Bull?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?
Eens, en:quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Eens, en:
Interessante vraag... / kwestie!
Welke dan...? Welk stoeltje?
Dit seizoen nog?
Volgend seizoen?
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.
Dan zou die naast Max moeten rijden, lijkt me ook niet heel goed voor hemquote:
Face it. Dat was ook wel een beetje er-rug belachelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van mij mag het. Maar of hem dat beter gaat bevallen..quote:
Lol, ja, daar gaat Helmut natuurlijk nooit meer aan beginnen na het familiedrama bij Toro Rosso.quote:
Je bedoelt zoals Miami dit jaar, of Spa vorig jaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Dat weet ik, ik kijk al een aantal jaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ook, maar je hebt races en je hebt het kampioenschap om te volgen. Het leukst is als die twee samenkomen maar dat is niet altijd zo in de F1.
Heb het idee dat Fellali nog steeds niet kan kiezen voor een 1e of 2e coureur.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.
Mentaal niet nee.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou die naast Max moeten rijden, lijkt me ook niet heel goed voor hem
Denk dat dat wel meevalt. Is lang geleden en pa Sainz is wel uit beeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Lol, ja, daar gaat Helmut natuurlijk nooit meer aan beginnen na het familiedrama bij Toro Rosso.
Die las ik pas laterquote:
Het is je vergeven lieverdquote:
Anders wisselen we hem om met Lewisquote:Op zondag 2 juli 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
Sainz naar AM als Alonso met pensioen gaat.
Maat als AM zo goed blijft en nog beter wordt, kan dat zomaar nog een paar jaar duren.
Alonso heeft zijn second wind gevonden, en ik vind het prachtig.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
Sainz naar AM als Alonso met pensioen gaat.
Maat als AM zo goed blijft en nog beter wordt, kan dat zomaar nog een paar jaar duren.
Moet een record zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
In totaal 13 coureurs met track limits?
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastigerquote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
20 dagen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastiger
Dat weten de Britten met een beetje poetsen en afleiding wel weer recht te zetten op langer termijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastiger
quote:Full list of F1 drivers with Austrian Grand Prix penalties
Lewis Hamilton [Track Limits] +5s
Carlos Sainz [Track Limits] +5s
Esteban Ocon [Unsafe Release] +5s
Nyck de Vries [Forcing Magnussen off the track] +5s
Alex Albon [Track Limits] +5s
Yuki Tsunoda [Track Limits x2] +10s
Pierre Gasly [Track Limits] +5s
Logan Sargeant [Track Limits] +5s
Kevin Magnussen [Track Limits] +5s
It was a positive weekendquote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Op sky net verzameling van Lewis zijn boardradio berichten...
en de twee reacties van Toto er ook bij niet vergetenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Op sky net verzameling van Lewis zijn boardradio berichten...
Precies.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de twee reacties van Toto er ook bij niet vergeten
Alsof ze daar over 20 jaar nog Mercedessen kunnen betalen om rond te rijden in hun 15 minute cities.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat weten de Britten met een beetje poetsen en afleiding wel weer recht te zetten op langer termijn.
wat ik al zei, lewis heeft geen goede zet gedaan met zn contract eisen. ik denk dat dat geen goede beurt is bij totoquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Zouden dit de eerste echte scheurtjes zijn?
Zo, die zag ik niet aankomen zegquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof ze daar over 20 jaar nog Mercedessen kunnen betalen om rond te rijden in hun 15 minute cities.
Hij heeft zijn redesign gekregen waarom hij zo zat te zeuren, dat heeft Russell meer schade gedaan dan dat hij erop delivert. Ik snap wel dat Toto dat gejammer over de radio even niet meer kan hebben. Als ik hem was zou ik de contractonderhandelingen nog even laten aanslepen om te voorkomen dat het erger wordt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik al zei, lewis heeft geen goede zet gedaan met zn contract eisen. ik denk dat dat geen goede beurt is bij toto
dat heb je idd bij het engelse commentaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Toch mooi dat de Engelse commentatoren spreken over: "Snelle Red Bulls".
In de Merc tijd was het toch wel echt Lewis die snel was ipv zijn auto.
ik denk het welquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Ook altijd straigh line speed, was bij de Ferrari van Vettel ook al zo. Alsof het geen trade off is en exit er niks mee te maken heeft. Alleen Lewis kan echt goed bochten nemen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Toch mooi dat de Engelse commentatoren spreken over: "Snelle Red Bulls".
In de Merc tijd was het toch wel echt Lewis die snel was ipv zijn auto.
Die waren er vast al, achter de schermen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
hij wordt de vervanger van Amber Brantsen volgend seizoen, dat zou een genot zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 17:34 schreef Nizno het volgende:
viaplay gaat uit, zoveelste reclame over Frank is me te veel, dan nog liever vaker reclame van sky
nou echt. jottem..quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij wordt de vervanger van Amber Brantsen volgend seizoen, dat zou een genot zijn
Frank "Smokkelt Lewis daar met de witte lijn?"quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij wordt de vervanger van Amber Brantsen volgend seizoen, dat zou een genot zijn
Laten we hopen op een Max, Alonso en Lando podium voor Silverstone om de MB meltdown compleet te makenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
2 customer teams voor Mercedes geëindigd vandaag....
En natuurlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef Nober het volgende:
Most wins in a row (constructors)
11 – McLaren-Honda (1 Brazil-11 Belgium 1988)
•7 A. Senna, 4 A. Prost
10 – Mercedes (14 Japan 2015-4 Russia 2016)
•7 N. Rosberg, 3 Hamilton
10 – Mercedes (6 Monaco-15 Singapore 2016)
•6 Hamilton, 4 N. Rosberg
10 – Mercedes (20 Brazil 2018-8 France 2019)
•8 Hamilton, 2 Bottas
10 – Red Bull Racing-Honda (22 Abu Dhabi 2022-9 Austria 2023)
•8 M. Verstappen, 2 Pérez
Protest tegen de uitslag van de racequote:Op zondag 2 juli 2023 17:43 schreef Nizno het volgende:
Aston Martin is nog naar de stewards voor iets, Ted is er nog niet achter waarom precies.
op de sites waar ik het zie staat ook alleen maar dat ze geprotesteerd hebben en naar de stewards zijn maar niet waarom.quote:
quote:Het nieuws werd bevestigd in een officieel document van de Formule 1- stewards. Een vertegenwoordiger van het team is opgeroepen om hen te ontmoeten op de Spielberg-baan, zodat hun protest kan worden gehoord.
das dus over 20minquote:Aston Martin's team representative has been summoned to see the stewards at 5.30 UK time.
https://www.fia.com/sites(...)Martin%20Protest.pdfquote:A protest has been lodged by Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team against the provisional classification. The protest claims that a number of cars were not penalized for a breach of Article 33.3 of the Sporting Regulations.
A hearing will be conducted at 1830 hrs.
In the meantime, the Stewards, having become aware of the existence of a number of deleted laps (due to exceeding track limits) that were drawn to our attention after the receipt of the protest, have requested Race Control to perform a reconciliation of all deleted laps with penalties applied. We note that Race Control dealt with in excess of 100 deleted laps during the race.
Nee, vandaar ook het constante verklikken tijdens de racequote:Op zondag 2 juli 2023 18:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Je zou denken dat zoiets geautomatiseerd is?
Norris?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat AM hun pijlen richt op met name Gasly
Wat had toto gezegd?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Adrenaline van Toto, omdat in feite Hamilton ook zijn auto (en team en dus merk) afzeikt dat het niet goed genoeg is? (denk aan de porpoising in 2022, en dit jaar leek Merc ook de boot gemist met de plotselinge nieuwe regelgeving van de vloer die +1,5 cm moest - plus het ontwerp van geen sidepod...)
George valt me eigenlijk wel tegen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders wisselen we hem om met Lewis
Bij Mercedes kan hij het nog uitvechten met George.
Hamilton was zelf anders ook als een debiel bezig. Specifiek over perezquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef PS. het volgende:
Zou opzich wel mooi zijn als Norris nog een straf zou krijgen.
Zich eerst als totale Anton Mussert tegen Hamilton gedragen, en er dan zelf 1 pakken
Is ook, maarja, Norris trapte het wel af.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton was zelf anders ook als een debiel bezig. Specifiek over perez
Heel engels twitter is alweer aan het huilen over de straf die Hami kreegquote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton was zelf anders ook als een debiel bezig. Specifiek over perez
en het is dat we Norris hoordenquote:
Hamilton zelf niet gehoord, zeker. Met je NSB opmerking.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef PS. het volgende:
Zou opzich wel mooi zijn als Norris nog een straf zou krijgen.
Zich eerst als totale Anton Mussert tegen Hamilton gedragen, en er dan zelf 1 pakken
Gasly heeft een penalty gehad voor het overschrijden vd track limits.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat AM hun pijlen richt op met name Gasly
"We know the car is bad. Just drive it". De 2e keer dan. De eerste weet ik niet meer exact, maar het was ook een terechtwijzingquote:
ik denk ook eerder op Norrisquote:Op zondag 2 juli 2023 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gasly heeft een penalty gehad voor het overschrijden vd track limits.
Iedereen voor je krijgt een timepenaltyquote:Op zondag 2 juli 2023 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We know the car is bad. Just drive it". De 2e keer dan. De eerste weet ik niet meer exact, maar het was ook een terechtwijzing
Dat zei hij inderdaad ookquote:Op zondag 2 juli 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen voor je krijgt een timepenalty
Ja, dat zegt niets, want als hij nog vaker de fout in is gegaan zou het een tweede straf kunnen wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gasly heeft een penalty gehad voor het overschrijden vd track limits.
vond het bijzonder dat Hami binnen notime een penalty hadquote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niets, want als hij nog vaker de fout in is gegaan zou het een tweede straf kunnen worden
Alles kan. Maar ik begreep dat het ging om dat sommigen GEEN straf hadden gekregen en anderen wél. Gasly heeft wél straf gehad.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niets, want als hij nog vaker de fout in is gegaan zou het een tweede straf kunnen worden
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gasly was gestraftquote:The protest claims that a number of cars were not penalized for a breach of Article 33.3 of the Sporting Regulations.
Of je leest even 1 post terug.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton zelf niet gehoord, zeker. Met je NSB opmerking.
Hmmm... dat was Hamilton toch al eerder in de race?quote:
Nee Norris al vrij snel over Hamilton in ronde 6 ofzo. Daarna kwam het gejank van Lewis zelf pas over Perez.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmm... dat was Hamilton toch al eerder in de race?
Nou ja ik dacht te zien dat Norris na die B&W een paar keer wijd ging, het verbaasde mij dat die penalty maar niet kwam.quote:
Ik meende zelf dat ik Hamilton ook al hoorde, al kon het ook zijn dat Norris al eerder in de race geklaagd had.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee Norris al vrij snel over Hamilton in ronde 6 ofzo. Daarna kwam het gejank van Lewis zelf pas over Perez.
preciesquote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik meende zelf dat ik Hamilton ook al hoorde, al kon het ook zijn dat Norris al eerder in de race geklaagd had.
Nu toevallig bij NOS (ik kijk de hh): in ronde 22 klaagt Hamilton over boardradio. "Yep, Perez went off at turn 10. If they're dishing these thing out they might as well know".
*iedere* coureur was wel aan het klagen over de coureur(s) vóór hem dat ze 'over de lijntjes' gingen - om de ander een oor aan te naaien.
Dat was idd nadat Norris al eerder aan het klagen was over HAM.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik meende zelf dat ik Hamilton ook al hoorde, al kon het ook zijn dat Norris al eerder in de race geklaagd had.
Nu toevallig bij NOS (ik kijk de hh): in ronde 22 klaagt Hamilton over boardradio. "Yep, Perez went off at turn 10. If they're dishing these thing out they might as well know".
*iedere* coureur was wel aan het klagen over de coureur(s) vóór hem dat ze 'over de lijntjes' gingen - om de ander een oor aan te naaien.
Zie. Ik vond het al opvallend. TERECHT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |