Toro Rosso?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga even wat vlees ter crematie bereiden. Tosso
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snap ik wel, was de snellere coureur vandaag maar werd er niet langs gelaten. Vervolgens genaaid door de safety car en daarna verneuken ze ook de pitstop van LeClerk ( traag ) die voor hem zat om dat hij er niet langs mocht en daarna verneuken ze ook nog eens zijn pitstop.
Dat weet ik wel zeker. Ik snap dat coureurs in het heetst van de strijd van alles roepen, maar dit was gewoon niet sjiek.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat Hamilton zijn eisen in het contract wat zal moeten gaan bijstellen.
Ook dat maar staat dan weer tegenover dat die +5s penalty dan weer zijn eigen schuld was.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Sainz moet echt bij een ander team gaan rijden. Dit is toch ook niks.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Reken er dit seizoen maar niet op. Hij maakt tegenwoordig alleen fouten op de momenten waarop het kan. Voor zover ie al fouten maakt.
Red Bull?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij wordt echt beroerd behandeld door Ferrari, maar welk team?
Eens, en:quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Sainz moet echt bij een ander team gaan rijden. Dit is toch ook niks.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Eens, en:
Interessante vraag... / kwestie!
Welke dan...? Welk stoeltje?
Dit seizoen nog?
Volgend seizoen?
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag. Er is nergens plek en hij verdient wel een plek bij een topteam.
Dan zou die naast Max moeten rijden, lijkt me ook niet heel goed voor hemquote:
Face it. Dat was ook wel een beetje er-rug belachelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van mij mag het. Maar of hem dat beter gaat bevallen..quote:
Lol, ja, daar gaat Helmut natuurlijk nooit meer aan beginnen na het familiedrama bij Toro Rosso.quote:
Je bedoelt zoals Miami dit jaar, of Spa vorig jaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat Max een keer zijn kwalificatie verknalt. Zou voor de race leuker zijn
Dat weet ik, ik kijk al een aantal jaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ook, maar je hebt races en je hebt het kampioenschap om te volgen. Het leukst is als die twee samenkomen maar dat is niet altijd zo in de F1.
Heb het idee dat Fellali nog steeds niet kan kiezen voor een 1e of 2e coureur.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap de optie voor medium ook niet, beide coureurs op medium tijdens die SC. Zet er dan minimaal 1 op hard, nu werd het voorspelbaar.
Mentaal niet nee.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou die naast Max moeten rijden, lijkt me ook niet heel goed voor hem
Denk dat dat wel meevalt. Is lang geleden en pa Sainz is wel uit beeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Lol, ja, daar gaat Helmut natuurlijk nooit meer aan beginnen na het familiedrama bij Toro Rosso.
Die las ik pas laterquote:
Het is je vergeven lieverdquote:
Anders wisselen we hem om met Lewisquote:Op zondag 2 juli 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
Sainz naar AM als Alonso met pensioen gaat.
Maat als AM zo goed blijft en nog beter wordt, kan dat zomaar nog een paar jaar duren.
Alonso heeft zijn second wind gevonden, en ik vind het prachtig.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:15 schreef tja77 het volgende:
Sainz naar AM als Alonso met pensioen gaat.
Maat als AM zo goed blijft en nog beter wordt, kan dat zomaar nog een paar jaar duren.
Moet een record zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
In totaal 13 coureurs met track limits?
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastigerquote:Op zondag 2 juli 2023 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
20 dagen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastiger
Dat weten de Britten met een beetje poetsen en afleiding wel weer recht te zetten op langer termijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ambassadeur van Mercedes voor 20 jaar wordt nu wat lastiger
quote:Full list of F1 drivers with Austrian Grand Prix penalties
Lewis Hamilton [Track Limits] +5s
Carlos Sainz [Track Limits] +5s
Esteban Ocon [Unsafe Release] +5s
Nyck de Vries [Forcing Magnussen off the track] +5s
Alex Albon [Track Limits] +5s
Yuki Tsunoda [Track Limits x2] +10s
Pierre Gasly [Track Limits] +5s
Logan Sargeant [Track Limits] +5s
Kevin Magnussen [Track Limits] +5s
It was a positive weekendquote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Op sky net verzameling van Lewis zijn boardradio berichten...
en de twee reacties van Toto er ook bij niet vergetenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Op sky net verzameling van Lewis zijn boardradio berichten...
Precies.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de twee reacties van Toto er ook bij niet vergeten
Alsof ze daar over 20 jaar nog Mercedessen kunnen betalen om rond te rijden in hun 15 minute cities.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat weten de Britten met een beetje poetsen en afleiding wel weer recht te zetten op langer termijn.
wat ik al zei, lewis heeft geen goede zet gedaan met zn contract eisen. ik denk dat dat geen goede beurt is bij totoquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Zouden dit de eerste echte scheurtjes zijn?
Zo, die zag ik niet aankomen zegquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof ze daar over 20 jaar nog Mercedessen kunnen betalen om rond te rijden in hun 15 minute cities.
Hij heeft zijn redesign gekregen waarom hij zo zat te zeuren, dat heeft Russell meer schade gedaan dan dat hij erop delivert. Ik snap wel dat Toto dat gejammer over de radio even niet meer kan hebben. Als ik hem was zou ik de contractonderhandelingen nog even laten aanslepen om te voorkomen dat het erger wordt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik al zei, lewis heeft geen goede zet gedaan met zn contract eisen. ik denk dat dat geen goede beurt is bij toto
dat heb je idd bij het engelse commentaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Toch mooi dat de Engelse commentatoren spreken over: "Snelle Red Bulls".
In de Merc tijd was het toch wel echt Lewis die snel was ipv zijn auto.
ik denk het welquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies.
Zouden dit de eerste echte scheurtjes zijn?
Ook altijd straigh line speed, was bij de Ferrari van Vettel ook al zo. Alsof het geen trade off is en exit er niks mee te maken heeft. Alleen Lewis kan echt goed bochten nemen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef Duiveltja het volgende:
Toch mooi dat de Engelse commentatoren spreken over: "Snelle Red Bulls".
In de Merc tijd was het toch wel echt Lewis die snel was ipv zijn auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |