Komt door de very bad autoquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Lewis weer eens helemaal aan stront gereden
Erg mooi
En dat mag ook gewoon gezegd worden. Hou is eens op met te bepalen wat wel en niet mag. Laat dat maar aan de mods over .quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racen
joh deed ik nou hetzelfde als jou een paar dagen geleden knul?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Iedereen snapt gewoon dat ik Toto na doe, maar leuk he, gewoon klakkeloos kankeren?
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat mag ook gewoon gezegd worden. Hou is eens op met te bepalen wat wel en niet mag. Laat dat maar aan de mods over .
quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Iedereen snapt gewoon dat ik Toto na doe, maar leuk he, gewoon klakkeloos kankeren?
Crashmoves.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes zal in Silverstone wel met nieuwe updates komen?
Moet je dat misschien iets minder vaak doen. Nu weet ik niet of je wel of niet serieus bentquote:
Neu komende weken wellicht wel weer in de simulator oefenen hoe je ook al weer tegen achterwielen aan moest rijden zonder zelf te crashenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes zal in Silverstone wel met nieuwe updates komen?
Zitten we bij Mercedesquote:
En dan heeft Perez nog best vaak niet thuis gegevenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:38 schreef Nober het volgende:
Mercedes 2015 - Red Bull Racing 2023
9-8 pole positions
8-9 wins
6-6 fastest laps
6-4 1-2 finishes
18-14 podiums
•8-7-3 Mercedes
•9-4-1 Red Bull
371-362 points
Boegeroep incoming.quote:
2xquote:Op zondag 2 juli 2023 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Mooiste moment van de race was toch wel dat Wolff Lewis op z'n plek zette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |