Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:30 schreef Coco het volgende:
User @:mexicanobakker komt ietwat grimmig over.
Dat mag hier niet gezegd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
Op een halve minuut ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef PS. het volgende:
Toch mooi om te zien dat Ferrari er zo dicht op zit
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
lukt niet begreep ikquote:
Dat zou wat zijnquote:
Doe ik ook wel maar het mooiste is als er strijd is om P1, maar goed liever Max dominant dan Lewis dominantquote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagen
Lando klonk idd erg weird die boordradioquote:
0,50 euro erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef StephanL het volgende:
Bonnetje voor de top drie voor een gratis consumptie
Heeft ie toch ook?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Zeggen ze nou dat Perez een goede race heeft gereden?
Het was niet slecht.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Dat gebeurde vandaag ookquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
arequote:
Quitequote:
Natuurlijk wel. Wat een onzin dit!quote:
Moet eerst even iedereen uitvallenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:34 schreef Nizno het volgende:
kweeniemeer welke race site de berekening op stond dat het niet mogelijk was
Max is denk ik bezig om op de baan te laten zien dat er geen twijfel is over de eerste rijder.quote:
van mij wel hoorquote:
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Ha ha haquote:
Van iedereen mag dat gewoon gezegd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
van mij wel hoor![]()
Ik kijk ook vooral nu naar de andere coureurs![]()
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Lewis weer eens helemaal aan stront gereden
Erg mooi
De RB is de beste auto en als je daar de beste coureur in zet dan is het wel gespeeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.
Perez zou het we; beter moeten kunnen doen, maar idd de combi auto en Max is veel meer nivo dan Perezquote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best goed hoor. Hoge amusementswaarde en laten we nou niet doen alsof die RB zo heel veel sneller is dan de rest, Verstappen is dat.
Zat er azijn in je bierflesje?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel, ga maar gewoon racen
Voor de Buhnequote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Dat heeft ie dan ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |