nee geef toe jij bedoelt die met die vlecht en die gast daar achter...quote:
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Nizno het volgende:
interview met Horner werd even lekker overstemd door de tuuuuuuterende RBRs
Blijft ietwat overstemd worden ook![]()
Die zonder snor.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geef toe jij bedoelt die met die vlecht en die gast daar achter...
Haha IK snap Hemquote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.
Heerlijk tochquote:Op zondag 2 juli 2023 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal geen respect hebben die Monegasken!! Maar ja, een unicum natuurlijk die 1-2 finish.
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef daNpy het volgende:
Het allermooiste is; geen Mercedes op het podium
Toto had gewoon gelijkquote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Max +++ (complete dominantie dit weekend en foutloos)
Mclaren + (goede stap met Lando)
Ferrari + (gewoon netjes gedaan)
Perez ++ (zn vrijdag fout goedgemaakt, van 15 naar podium)
Toto --------------- (wat denkt die gast wel niet?)
Eerlijk is eerlijk dan heb ik liever Alonso en Ferrari die het echt moeilijk maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.
En maar blijven jengelen over de sprintrace van gisteren, sjongejonge.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef Nizno het volgende:
interview met Horner werd even lekker overstemd door de tuuuuuuterende RBRs
Blijft ietwat overstemd worden ook![]()
Tov 350mln mensen?quote:
Waarom Mercedes? Het is niet dat ze een lange traditie van snelle auto's bouwen hebben zonder een jarenlange voorsprong van de FIA te krijgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, ik heb liever een sterk Mercedes wel op het podium zodat de titelstrijd nog enigszins spannend is (waarbij ik uiteraard hoop dat Verstappen wint), dan deze totale dominantie.
Met Mercedes is het dan alleen maar drama en soapserie gedrag tussen de racen in.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jep.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij wrijft het er ook lekker in en wel meteen. Gisteren ook al met Perez. Miami natuurlijk, dit zijn signalen naar het veld meer dan naar het publiek.
Ja. Doet Hamilton ook.quote:
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dan heb ik liever Alonso en Ferrari die het echt moeilijk maken.
ik heb liever EN EN... hoewel.... stiekem geniet ik hier ook erg van hoor. De strijd om 2 tot 10 is ook heerlijk om te zien en je krijgt nummer 1 gewoon minimaal in beeldquote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.Hoeft inderdaad Mercedes niet te zijn. Maar een spannendere titelstrijd vind ik altijd belangrijker dan dat Mercedes niet op het podium staat.
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met Mercedes is het dan alleen maar drama en soapserie gedrag tussen de racen in.
Liever niet, Merc en de Britten zorgen al genoeg voor nietszeggende drama.
De wedstrijdleiding.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef beantherio het volgende:
Heeft er iemand geturft hoeveel track limits en hoeveel straffen er zijn uitgedeeld?
ik vond het amusement overschreeuwd worden door het vieze spel destijds.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het amusement overschreeuwd worden door het vieze spel destijds.
Heb niet genoten van 2021
Ik raakte de tel kwijt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef beantherio het volgende:
Heeft er iemand geturft hoeveel track limits en hoeveel straffen er zijn uitgedeeld?
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Doet Hamilton ook.
Gebeurt overigens ook vaak zat door race engineers richting andere coureurs.
Reken er dit seizoen maar niet op. Hij maakt tegenwoordig alleen fouten op de momenten waarop het kan. Voor zover ie al fouten maakt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat Max een keer zijn kwalificatie verknalt. Zou voor de race leuker zijn
Ik vind spannende races belangrijker dan een spannend kampioenschap. Dus vermaak ik me met de strijd achter Verstappen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook van mij uiteraard.Hoeft inderdaad Mercedes niet te zijn. Maar een spannendere titelstrijd vind ik altijd belangrijker dan dat Mercedes niet op het podium staat.
Behalve van de laatste rondequote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, als ik 2021 en 2023 vergelijk qua amusementswaarde, dan weet ik wel welk seizoen me meer boeide.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar meningen kunnen verschillenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.
Prima hoor verder.
Nou ja, niet persé Mercedes dus. Maar zoals gezegd: ik vind een spannendere titelstrijd belangrijker dan dat een bepaald team het podium niet haalt.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom Mercedes? Het is niet dat ze een lange traditie van snelle auto's bouwen hebben zonder een jarenlange voorsprong van de FIA te krijgen.
Net zoals Hongarije en België vorig jaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:00 schreef Breekfast het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat Max een keer zijn kwalificatie verknalt. Zou voor de race leuker zijn
Ik ook, maar je hebt races en je hebt het kampioenschap om te volgen. Het leukst is als die twee samenkomen maar dat is niet altijd zo in de F1.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou ja, niet persé Mercedes dus. Maar zoals gezegd: ik vind een spannendere titelstrijd belangrijker dan dat een bepaald team het podium niet haalt.
ja maar dat was niet omdat max dat was tov MERC/HAM en ik ben liever VOOR iemand en daarvoor juichen dan anti iemand en daarom juichen.quote:
Terechtquote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
Sainz is niet happy, (beetje teneergeslagen).
Adrenaline van Toto, omdat in feite Hamilton ook zijn auto (en team en dus merk) afzeikt dat het niet goed genoeg is? (denk aan de porpoising in 2022, en dit jaar leek Merc ook de boot gemist met de plotselinge nieuwe regelgeving van de vloer die +1,5 cm moest - plus het ontwerp van geen sidepod...)quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet door een teamprincipal. Hij zijkt hier zn complete fabriek, team en merk af.
Prima hoor verder.
Snap ik wel, was de snellere coureur vandaag maar werd er niet langs gelaten. Vervolgens genaaid door de safety car en daarna verneuken ze ook de pitstop van LeClerk ( traag ) die voor hem zat om dat hij er niet langs mocht en daarna verneuken ze ook nog eens zijn pitstop.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:03 schreef tja77 het volgende:
Sainz is niet happy, (beetje teneergeslagen).
Oké, ik wel. Het levert juist stof op om over te discussiëren, om je aan te ergeren, om je team/landgenoot meer te supporten. Wat mij betreft is dat stiekem toch onderdeel van de amusementswaarde. Want ondanks alle miljoenen die ermee gemoeid zijn, is het uiteindelijk gewoon een spelletje waarbij de rivaliteit het ook leuk maakt. Zelfs als je een bloedhekel hebt aan een bepaald team.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Daarom gaan we naar een discussieforumquote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, maar meningen kunnen verschillen
Red Bullquote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Sainz moet echt bij een ander team gaan rijden. Dit is toch ook niks.
Ja ze geven Sainz wel heel vaak een middelvinger.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
Sainz moet echt bij een ander team gaan rijden. Dit is toch ook niks.
Denk dat Hamilton zijn eisen in het contract wat zal moeten gaan bijstellen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Adrenaline van Toto, omdat in feite Hamilton ook zijn auto (en team en dus merk) afzeikt dat het niet goed genoeg is? (denk aan de porpoising in 2022, en dit jaar leek Merc ook de boot gemist met de plotselinge nieuwe regelgeving van de vloer die +1,5 cm moest - plus het ontwerp van geen sidepod...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |