Zalmquote:
Was van die plakjes voor op toastjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je toch ruiken of evt. even proeven en niet eten of zien
Nee, deze is wel goedquote:
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Gezinszak![]()
Maar nee, gewoon kleinste bakje
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zalm
[..]
Was van die plakjes voor op toastjes
Ik rook al iets vreemd dus een heel klein stukje geproefd en gelijk weg gedaan
oeh dat klinkt primaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze is wel goed
En vanavond op de huid gebakken zeebaars
Ik een keer van scampi's en een keer van een slechte mossel. Dat was echt niet fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.
Zijn mooie routes die je gaat lopen.quote:
Er zitten hele mooie stukken tussen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn mooie routes die je gaat lopen.
Ja die eet ik ook niet meer buiten de deur. Ik maak ze wel zelf dan weet ik dat het goed is. Ook ziek geweest ervan maar dat was meestal kotsen en dat was het danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik een keer van scampi's en een keer van een slechte mossel. Dat was echt niet fijn.
Die mossel wel inderdaad, na een paar uur ging dat alweer. Maar die scampi's arghhhh, daar ben ik een poosje goed ziek van geweest. Van der Valk was dat, zat ik die nacht nog in het hotel ook, voor mijn werk. Ellende.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die eet ik ook niet meer buiten de deur. Ik maak ze wel zelf dan weet ik dat het goed is. Ook ziek geweest ervan maar dat was meestal kotsen en dat was het dan
En dan zwetend wakker worden en dan moet je toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die mossel wel inderdaad, na een paar uur ging dat alweer. Maar die scampi's arghhhh, daar ben ik een poosje goed ziek van geweest. Van der Valk was dat, zat ik die nacht nog in het hotel ook, voor mijn werk. Ellende.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
Frituur is langzaam aan het opwarmen. Patatje en Dobben kroket
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftigingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter volgens mij kan je daar flink ziek van worden. Ik heb één keer een voedsel vergiftiging gehad van een saucijzen broodje op het station (ja stom maar jong) en dat was een zwaar kater gevoel die drie dagen duurde.
Als ik het niet meer vertrouw dan gaat het gewoon de prullenbak in.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftiging
Ben daar altijd wel voorzichtig mee, ben nogal snel met weggooien als ik iets niet lekker vind ruiken of smaken.
Ja maar ik had honger en trok zo'n broodje uit een automaat. Echt ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal niets zo voedsel vergiftiging
Ben daar altijd wel voorzichtig mee, ben nogal snel met weggooien als ik iets niet lekker vind ruiken of smaken.
Hier ook hoor geen zin in ziek wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het niet meer vertrouw dan gaat het gewoon de prullenbak in.
Ik heb eigenlijk zelden vers eten wat over datum gaat. Het is ook een beetje plannen. Vis/vlees gaat dezelfde dag op. Fruit wat langer maar nu ook in de koelkast.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook hoor geen zin in ziek worden
Oeps, lijkt mij ook niet lekker ziek van de drankquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik had honger en trok zo'n broodje uit een automaat. Echt ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld.Nou ja iets later in leven wel met alcohol
Over datum heb ik ook nooit. Maar ook niet over de datum kan kapot zijn als e bv een klein gaatje in het plastic zit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden vers eten wat over datum gaat. Het is ook een beetje plannen. Vis/vlees gaat dezelfde dag op. Fruit wat langer maar nu ook in de koelkast.
Dat was een mega kater van champagne/bier/ricard. Ik was 15quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, lijkt mij ook niet lekker ziek van de drank
Heb je dan niet na één keer dat doe ik niet meer?
Dan was de drank en de roes lekkerder dan de katerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een mega kater van champagne/bier/ricard. Ik was 15Nee ik heb er lang niks van geleerd. De katers kwamen jaren lang weer. Nu weet ik het te doseren en te genieten van een drankje.
Nee een kater is altijd kut maar dat kan ik me niet herinneren. Ik zit wel eens te laat op fok en voel ik me wat brak de volgende ochtend. Daar kan ik prima mee levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was de drank en de roes lekkerder dan de kater![]()
Ik ben een keer ziek geweest van een glaasje moussel, ik was 30 en het was mijn eerste drankje.
Een kater kan je je niet herinneren?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een kater is altijd kut maar dat kan ik me niet herinneren. Ik zit wel eens te laat op fok en voel ik me wat brak de volgende ochtend. Daar kan ik prima mee leven
O daar kan je ook niks aan doenquote:
Nee dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kater kan je je niet herinneren?
Als je er mee leven kan en je vind het zelf niet erg gewoon doen.
Weet je dan ook wat ik morgen eet?quote:
Zalm?quote:
O op die manier, ik begreep dat je je nooit kon herinneren hoe een kater voelde,quote:
OH JAH !!!! Daarom wil ik dat niet meer tja wat laat. Maar soms een jointje dat is katerloos.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, ik begreep dat je je nooit kon herinneren hoe een kater voelde,
Dat was ook goor. Maar verschillende drankjes drinken is wel een no go.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Katers kreeg ik alleen van die gore oranjeboombier.
Beter laat dan nooit toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
OH JAH !!!! Daarom wil ik dat niet meer tja wat laat. Maar soms een jointje dat is katerloos.
Oh ik koop dat 2x per jaar ofzo. Het is soms wel lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch?
Ik ben echt een saaie muts heb ook nooit een jointje gerookt
Ook nooit behoeft aan gehad of zo
Dat is niet zo heel vaak dusquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik koop dat 2x per jaar ofzo. Het is soms wel lekker
Dat is niet zo gek hoor, je kan er thee van zetten. Er zijn veel patiënten die er baat bij hebben. Ik rookte zelf heel veel canabis om pijnloos te slapen. Dat heb ik niet meer nodig.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vaak dus
Soms denk ik het wel eens te gaan doen voor de pijn te bestrijden
Heb wel die wietolie geprobeerd maar die hielp niet, dan denk ik zal een jointje ook wel niet helpen
En ik ben ook bang dat ik dan weer ga roken
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Katers kreeg ik alleen van die gore oranjeboombier.
Fijn dat je dat niet meer nodig hebt, beter zonder pijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor, je kan er thee van zetten. Er zijn veel patiënten die er baat bij hebben. Ik rookte zelf heel veel canabis om pijnloos te slapen. Dat heb ik niet meer nodig.
Ja SKOLquote:
Het bestaat nog maar het wordt vooral geëxporteerd.quote:
Het is niet zo raar dat er medicatie met canabis ook op recept isquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je dat niet meer nodig hebt, beter zonder pijn.
Mooi uitzichtquote:
Een bijenkorfquote:
Maar als die olie niet helpt zal die thee ook niet helpen denk je wel?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo raar dat er medicatie met canabis ook op recept is
Ik heb geen idéé wat je met olie doet. Thee drink jequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als die olie niet helpt zal die thee ook niet helpen denk je wel?
Zou je die vraag eens gewoon aan de dokter of apotheek stellen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als die olie niet helpt zal die thee ook niet helpen denk je wel?
Ik zou gewoon een joint opstekenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je die vraag eens gewoon aan de dokter of apotheek stellen?
Wie weet helpt het jou?
De olie druppel je onder je tongquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé wat je met olie doet. Thee drink je
Nou en !!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar @:Dotteke is bang dat ze weer gaat roken ....
Zal ik zeker eens doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je die vraag eens gewoon aan de dokter of apotheek stellen?
Wie weet helpt het jou?
Dan moet @Dotteke misschien een bong aanschaffenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar @:Dotteke is bang dat ze weer gaat roken ....
quote:
Wat is een bong?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet @:Dotteke misschien een bong aanschaffen
Ah oke.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaat nog maar het wordt vooral geëxporteerd.
Mooie uiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
Net in slaap gevallen en nu heb ik keelpijn
Heb ik je aangestoken heb het al twee dagen ook wakker geworden met keelpijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
Dan hoef je geen tabak te gebruikenquote:
* FreshFruit gooit Strepsilsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
quote:
Slaap je met je mond open? Ik heb dat de laatste tijd droge bek en een schrale keel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
Dat helpt nietquote:
quote:
Ja van de week ook al last van keelpijn, zakte gelukkig later wel af.. misschien door de pollenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken heb het al twee dagen ook wakker geworden met keelpijn
Zal wel in de lucht zitten
* Lovely zegt netjes dankjewel, stopt een strepsil in haar mondquote:
Ik ben wel benieuwd naar jou bongquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely zegt netjes dankjewel, stopt een strepsil in haar mond
Niet dat ik weet..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaap je met je mond open? Ik heb dat de laatste tijd droge bek en een schrale keel.
Ja die gozer had ik graag een keer willen ontmoeten, zijn vriendin stak er er een stokje voorquote:
Ik ben het me ook niet bewust maar ik word soms wakker van mijn eigen gesnurkquote:
Goede tip wel, maar denk dat de tape los laat.. want ik kwijl soms in mijn slaapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even duct tapen voordat je gaat slapen.
Insmeren met dampoo....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis, neem zo wel munt thee
quote:
Ik zou die gast ook niet herkennen hoor.quote:
Ik zou die kapper ook niet herkennen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou die gast ook niet herkennen hoor.
Is die kapper dan ook iemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou die kapper ook niet herkennen idd.
Nee die gozer boeit me echt nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
Als idd niet naar een bepaalde sport kijkt, weet je idd niet wie degene is.. Dus eigenlijk niet heel raar
Ik zou me zorgen maken met drie van die mooie meiden.quote:
Vind alleen Alexia een mooie damequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken met drie van die mooie meiden.
Zou ik ook hebben idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een zwaar leven voor die meiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben idd.
Vooral de oudste is zwaar bedreigd.
Is het ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een zwaar leven voor die meiden.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede tip wel, maar denk dat de tape los laat.. want ik kwijl soms in mijn slaap
Dat doen ze dus ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar uitstraling niet prettig, ik vind Ariane een leuk spontaan meisje.quote:
En zo vinden we allemaal iemand anders leuk of leuker of spontanerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar uitstraling niet prettig, ik vind Ariane een leuk spontaan meisje.
Soul geeft je gelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
Alleen die haat is wel triest op social media
quote:"Sociale media hebben wel een grote impact gehad, veelal niet positief", zei Amalia hierover. Ze heeft geleerd soms simpelweg niet te lezen wat er over haar wordt geschreven en ook om het niet persoonlijk te nemen. Dat is iets wat niet alleen voor prinsessen belangrijk is, zei Alexia. "Voor iedereen is het heel belangrijk om wat er over je wordt gezegd niet persoonlijk te nemen."
De afgelopen jaren lekten verschillende filmpjes en foto's van Alexia uit via sociale media. Alexia zegt zich niet beperkt te voelen in haar socialemediagebruik, maar noemt het uitlekken wel een "enorme les". Het heeft haar bewuster gemaakt van wat ze plaatst, zei ze. "En ook wie je toelaat", vulde Amalia haar aan.
Het doet wel iets met je, maar je raakt eraan gewend, zei Alexia. "Ik weet wie ik ben, mijn familie weet wie ik ben en mijn vrienden weten wie ik ben. Ik lig er niet wakker van."
Soul is ook een wijze vrouw.quote:
Laat ze lekker in hun waarde idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:02 schreef Shii het volgende:
Het zijn drie jonge meiden en worden nu al afgerekend op mooi, lelijk, dik, arrogant, enz. Ik vind het sneu, maar helaas hoort dat erbij voor ze. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om zo in de spotlight te staan. Straks als ze volwassen zijn mogen ze eventueel becommentarieerd worden om de eventuele 'domme' keuzes enz. die ze maken, maar laat ze nu gewoon lekker in hun waarde.
Afgunst van mensen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker in hun waarde idd.
Ik vind dat commentaar echt walgelijk soms
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triestquote:
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triest
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograafquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.
En ze kunnen er idd niks aan doen verder.
Mag van mij ook hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograaf
Mijn parkiet ook.quote:
Die drie dames wel een kut levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij ook hoor.
Uiteindelijk heb je er verder niet veel aan.
Doorlopen en je heb niks gezienquote:
Bezemkastquote:
55 jaar.quote:
Oh echt ik dacht dat hij 70 wasquote:
Zwaar crimineel, 2,5 jaar cel.quote:
Ik stond er ook van te kijken.quote:
Hij was ook nog jong toen hij voor het eerst Wimbledon won. Tegenwoordig ook aardig van het padje geraakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Boris Becker![]()
Ik dacht dat ie veel ouder was.
Dat doet vrouwen met je als je poen hebtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Boris Becker![]()
Ik dacht dat ie veel ouder was.
Feestje hier, feestje daar...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet vrouwen met je als je poen hebt
SBE en Jij hebben geen poenquote:
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.quote:
En die dames?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.
Soms denk ik dat het wel meevalt en de dames hun kleedje lieten vallenquote:
Die zat een jaar in het gevang in de UK , belastingontduikingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.
En een banquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat een jaar in het gevang in de UK , belastingontduiking
Prutser.quote:
Hij ook niet meer.quote:
Nou dat weet ik niet.quote:
quote:
quote:Trofeeën van Boris Becker onder de hamer
Voormalig tennisheld Boris Becker zit financieel zo aan de grond dat hij ruim tachtig van zijn verdiende trofeeën en memorabilia uit zijn carrière laat veilen. De bekers, medailles, rackets, horloges en foto's van de 51-jarige Duitser gaan onder de hamer in een online-veiling van het Britse veilinghuis Wyles Hardy.
Becker won 49 toernooien in zijn carrière, waaronder drie keer Wimbledon, en verdiende een slordige 20 miljoen euro prijzengeld. Desondanks verklaarde een rechtbank in Londen hem in 2017 failliet. De opbrengst van de veiling is dan ook bedoeld om schulden af te lossen.
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoenquote:
150.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoen
quote:Ooit had Becker een vermogen van 150 miljoen euro, maar in 2017 werd de 54-jarige Duitser failliet verklaard. Hij was in de problemen gekomen door een niet afgeloste lening van 4,2 miljoen euro voor zijn villa in Mallorca.
Na zijn faillissement hield hij een deel van zijn miljoenenvermogen achter voor de curator. De jury stelde vast dat hij op vier van de 24 punten niet al zijn bezittingen openbaar heeft gemaakt, wat in strijd is met de wet. Het gaat om bankrekeningen, onroerend goed met een waarde van meer dan 1,5 miljoen euro en trofeeën uit zijn carrière als tennisser.
Dan ben je ook wel een eikelquote:
En zo niet kan hij lezingen gaan geven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoen
Ja naast pa huxabelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
En zo niet kan hij lezingen gaan geven.
En SBE en ik zijn knapper.quote:
Kmapper?quote:
Wie?quote:
Zeker kmapper ik weet het van SBEquote:
Bill Cosby zo te zien.quote:
Ja best wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Drew Barrymore.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Die was als kind ook al helemaal verknipt.quote:
quote:Barrymore begon op negenjarige leeftijd met roken, op elfjarige leeftijd met het drinken van alcohol en toen ze twaalf was met het gebruik van marihuana. Op haar dertiende snoof ze voor het eerst cocaïne.
alsof ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was als kind ook al helemaal verknipt.
[..]
Daar is het heul niet goed mee afgelopenquote:
Tsja Amerikanen zijn sowieso verkniptquote:
Niet allemaal hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.quote:
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Ach welnee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs ja
En ook gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.quote:
Maar daar heb je ook die schlemiel voor nodig die het zich laat opdringen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"
Ja maar het heb op Facebook gestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook die schlemiel voor nodig die het zich laat opdringen.
Natuurlijk worden er dingen overgenomen. Maar dat is beperkt, er wordt ook zat niet overgenomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.
Als er geld mee verdiend kan worden...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk worden er dingen overgenomen. Maar dat is beperkt, er wordt ook zat niet overgenomen.
Daar zijn ze goed in in de VSquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er geld mee verdiend kan worden...
En wat denk je van die hele woke-shit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Dingen als Black friday en Valentijnsdag bv.
Hou op, als ik ergens acuut jeuk van krijg...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat denk je van die hele woke-shit.
Dan is het van het wood wokequote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op, als ik ergens acuut jeuk van krijg...
Opbokken met die idioterie.quote:
Ik heb daar wel moeite meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Laatst zag ik een enquête. Eerste vraag: bent u man, vrouw, geen van beide, wil ik niet zeggen
Het wordt met de dag gekker of niet danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Laatst zag ik een enquête. Eerste vraag: bent u man, vrouw, geen van beide, wil ik niet zeggen
Ik ook, ik mis de optie ik ben een badeend. Woestboos.quote:
Maar heb ik daar last van?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt met de dag gekker of niet dan
Ja echtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik mis de optie ik ben een badeend. Woestboos.
Het gezeur is ook overdreven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Maar heb ik daar last van?
Ik ben vrij zeker dat ik een man ben dus dan klik ik dat aan. Vind soms het gezeur erover ook overdreven.
Ik heb een sticker op de deur vd badkamer. Daarop de tekst badkamer met een badeendje ernaast.quote:
Dit ja, leven en laten leven, niemand wordt er kwaad mee gedaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vrij zeker dat ik een man ben dus dan klik ik dat aan. Vind soms het gezeur erover ook overdreven.
Mij maakt het niet uit of je homo bent of tot Allah wil bidden maar zit dat mij niet op te dringen. Waar zit zo de grens?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, leven en laten leven, niemand wordt er kwaad mee gedaan.
Hoe dringen ze dat bij jou op dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit of je homo bent of tot Allah wil bidden maar zit dat mij niet op te dringen. Waar zit zo de grens?
Wijze woorden. Leef je leven en laat mij lekker met rust.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit of je homo bent of tot Allah wil bidden maar zit dat mij niet op te dringen. Waar zit zo de grens?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mis de optie verkeerd in het lijf zitten, ik zit in een arm lichaam, maar ben rijk waar valt dat onder danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Was het maar waar dan had ik hier kunnen vertellen dat ik sjans heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dringen ze dat bij jou op dan?
Heb je sjans van een man Eend?
Ja preciesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het maar waar dan had ik hier kunnen vertellen dat ik sjans heb.
Dat is de optie: ik ben een badeend.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis de optie verkeerd in het lijf zitten, ik zit in een arm lichaam, maar ben rijk waar valt dat onder dan
Mij maakt het ook niet uit. Ik heb een collega die soms in de kleedkamer zit te bidden. Ik ga dan gewoon omkleden maar ik ga ook niet onnodig herrie zitten maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo hoor je ook met elkaar om te gaan. Het zijn vaak zeikerds vanaf de zijlijn die er een drama van maken dat je geen respect toont.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit. Ik heb een collega die soms in de kleedkamer zit te bidden. Ik ga dan gewoon omkleden maar ik ga ook niet onnodig herrie zitten maken.
Ik heb hier even over nagedacht maar vind het een moeilijke vraagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis de optie verkeerd in het lijf zitten, ik zit in een arm lichaam, maar ben rijk waar valt dat onder dan
Die mensen heb ik vaak zin om hard te bitchslappen dat ze nooit meer woke kunnen wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat denk je van die hele woke-shit.
Bij de bank kennen ze die optie niet. Toen wij hypotheek gingen aanvragen wilde we ons identificeren als multi-miljardairs, maar dat klopte niet met onze bankrekeningen volgens de bankquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme banken ook altijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de bank kennen ze die optie niet. Toen wij hypotheek gingen aanvragen wilde we ons identificeren als multi-miljardairs, maar dat klopte niet met onze bankrekeningen volgens de bank
Discriminatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de bank kennen ze die optie niet. Toen wij hypotheek gingen aanvragen wilde we ons identificeren als multi-miljardairs, maar dat klopte niet met onze bankrekeningen volgens de bank
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier even over nagedacht maar vind het een moeilijke vraag![]()
Wel rijk (in wat dan ook) dus ik denk dat je je daar dan op moet focussen
Maar moet je er ook echt rekening mee houden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit. Ik heb een collega die soms in de kleedkamer zit te bidden. Ik ga dan gewoon omkleden maar ik ga ook niet onnodig herrie zitten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Dat is er nou juist 1 waar ik geen moeite mee heb.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar moet je er ook echt rekening mee houden?
Ga lekker thuis bidden.Zolang ze geen kabaal maken of mij niet direct lastig vallen ermee zou zoiets me niet boeien. Dan mogen ze lekker bidden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:De bonden stellen dat het tijd is voor ‘een strijd tegen het ongedierte’ en dat alle middelen ingezet moeten worden om de rechtsstaat te herstellen.
Van mij mogen ze, maar moet ik er dan rekening mee houden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze geen kabaal maken of mij niet direct lastig vallen ermee zou zoiets me niet boeien. Dan mogen ze lekker bidden.
Ligt eraan wat je onder 'rekening mee houden' definieerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar moet ik er dan rekening mee houden?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar moet je er ook echt rekening mee houden?
Ga lekker thuis bidden.Nee daar hoef ik dus niet echt rekening mee te houden. Maar het is ook wel een kleine moeite om iemand gewoon zijn gang te laten gaan als hij aan het bidden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
O dat wist ik niet. Mocht ik idd Zalm eten morgen laat ik het je wetenquote:
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder 'rekening mee houden' definieerd.
Dat kan variëren van 'niet lastig vallen als ze bidden' tot 'ruimtes inrichten in openbare ruimtes om in te bidden.' Dat zijn imo twee vrij verschillende dingen.
Met een andere rekening houden zolang het kan. Of vind je het leuk om te provoceren?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar moet ik er dan rekening mee houden?
Ze gaan hun gang maar, maar ik wil er geen energie in steken verder..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik dus niet echt rekening mee te houden. Maar het is ook wel een kleine moeite om iemand gewoon zijn gang te laten gaan als hij aan het bidden is.
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg gisteren btw een kaartje in de bus, Nieuwe Baan. Ondertekend door al mijn toekomstige collega's.
Hoeft toch ook niet, dan negeer je het gewoon.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Ik hou met heel veel mensen rekening.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een andere rekening houden zolang het kan. Of vind je het leuk om te provoceren?
Maar ze eisen toch ook niet dat jij je bekeert en met ze meebid.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker bidden, geen probleem. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, dan negeer je het gewoon.
Eh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ze eisen toch ook niet dat jij je bekeerd en met ze meebid.
Lekker zooitje daar zo te lezenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, t is gezellig in frankrijk![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)lschoppers~a9de2917/
45.000 agenten,
hun reactie:
[..]
Dat is leukquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg gisteren btw een kaartje in de bus, Nieuwe Baan. Ondertekend door al mijn toekomstige collega's.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Mocht ik idd Zalm eten morgen laat ik het je weten
Ik zal ze er maandag op aanspreken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.
Ook leuk en ook nog eens lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk is dat, ik kreeg een dikke reep chocolade thuis gestuurd na het tekenen van de overeenkomst, attente werkgevers hebben wij.
Zo ken ik je weer.quote:
Hopelijk het een leuke baan SBE. Veel succes met je nieuwe baan en dat je er lang met heel veel plezier heen mag gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ze er maandag op aanspreken.
Was vd week wel een gedoe om alle papieren in orde te brengen. Het is ook nog niet allemaal in orde maar ik kan komende maandag iig beginnen.
quote:
Nog ff en je kan treinen koppen...Als je @Sodeknetters en @notturna maar heel laatquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn nu niet alleen meer mijn 40+ vrienden maar ook nog eens collega's.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog ff en je kan treinen koppen...Als je @:sodeknetters en @:notturna maar heel laat
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ze er maandag op aanspreken.
Was vd week wel een gedoe om alle papieren in orde te brengen. Het is ook nog niet allemaal in orde maar ik kan komende maandag iig beginnen.
Mooi.. maak er wat moois vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn nu niet alleen meer mijn 40+ vrienden maar ook nog eens collega's.
Jij had het leuk, las ikquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!
Zekers, sodeknetters heeft mij ook wel een beetje geholpen met tips.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!
Is mijn nieuws niet leuk genoeg?quote:
Daar had je al lang een duimpje voorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is mijn nieuws niet leuk genoeg?
Ik heb je er nog eentje terug gegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar had je al lang een duimpje voor
Al een beetje zenuwachtig?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je er nog eentje terug gegeven.
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vindquote:
Nee ze hebben een vijvertje.quote:
Gebruiken ze geen CAD variant?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ze hebben een vijvertje.Het tekenprogramma wat ze gebruiken ken ik niet maar dat weten ze. Dat moet ik snel aanleren.
Ohoh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vind
Ik heb vanavond lekker spicy gegeten dus dat word morgen genieten op de porseleinen troon, maar ik denk niet dat diegene die na mij moet daar ook van gaat genietenquote:
Dat vijvertje is voor de werknemers die het niet goed doen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ze hebben een vijvertje.Het tekenprogramma wat ze gebruiken ken ik niet maar dat weten ze. Dat moet ik snel aanleren.
En wat had je dat zo spicy was?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanavond lekker spicy gegeten dus dat word morgen genieten op de porseleinen troon, maar ik denk niet dat diegene die na mij moet daar ook van gaat genieten
Wie heb je nou weer bezwangerd?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vind
Meeste tekenprogramma's voor in de bouw, automobielen en staal industrie die ik heb gezien waren allemaal variaties op CAD of CAD met branche specifieke aftakkingen daarop.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vijvertje is voor de werknemers die het niet goed doen?
De basis van dat soort programma's is vaak hetzelfde toch?
Allemaal een versie van paint toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meeste tekenprogramma's voor in de bouw, automobielen en staal industrie die ik heb gezien waren allemaal variaties op CAD of CAD met branche specifieke aftakkingen daarop.
Best pittige gyros schotel bij een best leuk Midden Oosters tentje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat had je dat zo spicy was?
Pech voor de rest hoor.
Ben je mal, paint is te high tech voor beunhazen die in de bouw, auto garage of de NS werkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal een versie van paint toch?
Als ik ergens niet mee overweg kan dan is het paint.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal een versie van paint toch?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best pittige gyros schotel bij een best leuk Midden Oosters tentje.
Sterkte danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik ergens niet mee overweg kan dan is het paint.
Versimpelde versie hequote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je mal, paint is te high tech voor beunhazen die in de bouw, auto garage of de NS werken
Kan je dit verklaren?quote:
Ja, hij heeft Dotteke als instructrice gehad.quote:
Ben jij dat dan niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Dotteke als instructrice gehad.
Sst dat hoeft niet iedereen te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |