Scheelt mij barenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sla je slag, maar dan krijg je de kinderen er gratis bij
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?quote:
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschellingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook wel
Leuk toch om te kijken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:30 schreef mario390 het volgende:
om dat in oostenrijk is in tv vandaag 5 uren
niet nur f1 training zondern ook f2,f3
tot 18 00
Alleen waar je tijd en zin in hebtquote:
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschelling
Dar risico zit er ook in inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Er is al een meneer Ieni?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselen
Nee. Maar dat betekent niet dat als ik iemand hossel dat het meneer ieni wordt, maar dat het ook de bij man kan zijnquote:
Een bijman heb je bij je eigen man, als je geen eigen man hebt is het gewoon een scharrelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Maar dat betekent niet dat als ik iemand hossel dat het meneer ieni wordt, maar dat het ook de bij man kan zijn
Wiebke gaat naar het zesde leerjaar, Olle naar het vierde en Doukje eerste.quote:
Zou jij een kind willen?quote:
Laten we nou niet iets gaan aanpraten wat mss helemaal niet verstandig isquote:
Jij had geen Wifi.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we nou niet iets gaan aanpraten wat mss helemaal niet verstandig is
Wat, is Fruit je kind?quote:
nekatarinequote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa.
Wo hat dann der Pappa die Flasch?
De Pappa hat de Grappa in die Tasch.
(Und nochemal)
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa...
[..]
nekatarine
Dat is lekker fruit,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa.
De Pappa hat de Grappa in die Tasch.
(Und nochemal)
Was hat'n da de Pappa da? Der hat e Flasch Grappa da de Pappa...
[..]
nekatarine
Lekker, dat en tonijn uit blik in groente, is de enige vis die ik lekker vindquote:
Dat is niet veel visquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dat en tonijn uit blik in groente, is de enige vis die ik lekker vind
Was ooit vind het nu meer paneermeel dan visquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet veel vis
Vissticks zijn ook wel lekker
Dat lust ik alleen als ik zwanger benquote:
Ook lekker. Dat was eigenlijk ook mijn plan maar ik zat vol na het bakje kibbeling.quote:
En paling?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lust ik alleen als ik zwanger bendus hoop het nooit meer te lusten
Is best duur geworden he de prijzen zijn niet meer leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ook lekker. Dat was eigenlijk ook mijn plan maar ik zat vol na het bakje kibbeling.
Nope nooit lekker gevonden, mijn vader was er gek op nam wel eens wat voor hem mee.quote:
Ja de kibbeling ook. Was nu 6,90 met een bakje saus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is best duur geworden he de prijzen zijn niet meer leuk.
Ik had vanmiddag een stukje kaas mee genomen, staat hier op vrijdag altijd zo kaasboer op vrijdag.
Lang niet meer geweest, gewoon een klein plat stukje belegen kaas om blokjes van te maken.
¤10,32 ik schrok me rot zo duur geworden
Ja weet het had drie weken geleden een bakkie gekocht ppff niet normaal zegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de kibbeling ook. Was nu 6,90 met een bakje saus.
Heb een keer bedorven zalm gehad, daarna nooit meer gegetenquote:
Ah dat is wel vies ja, snap wel dat er dan geen zalm meer wilt etenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een keer bedorven zalm gehad, daarna nooit meer gegeten
Wil er niet eens meer aan denkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel vies ja, snap wel dat er dan geen zalm meer wilt eten
Maar wie weet denk hhhmm, had ik toch maar eerder weer zalm gemaaktquote:
De grootste bak mag ik hopenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Gezinszakquote:
Kibbelingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jammie he,quote:
Afgelopen maandag en dinsdag de een na laatste grote training gehad. Zondag over een week nog een keer 45 km en dan is het klaar. Dan moet ik er klaar voor zijn. Het viel afgelopen keer niet meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammie he,
hoe is het met het trainen voor de vierdaagse
Slecht generale is altijd goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Afgelopen maandag en dinsdag de een na laatste grote training gehad. Zondag over een week nog een keer 45 km en dan is het klaar. Dan moet ik er klaar voor zijn. Het viel afgelopen keer niet mee, dus we gaan het zien.
Dat hoop ik dan maar. Ik ga me maar geen zorgen maken, per dag bekijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht generale is altijd goed![]()
Komt vast goed het was ook flink warm geweest he
Jij kan hetquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Ik ga me maar geen zorgen maken, per dag bekijken hoe het gaat.
ik ga in elk geval mijn uiterste best doenquote:
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ga in elk geval mijn uiterste best doen
Doe je hier ook verslag van de Vierdaagse?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.
Ik denk dat ik elke dag kapot zal zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe je hier ook verslag van de Vierdaagse?
Die volg ik alquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik elke dag kapot zal zijn![]()
Ik schrijf wel berichtjes mee in de Nijmeegse 4daagse topic in LIF
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die volg ik alGaat lukken hopelijk niet zo fucking heet
Weet je wat ik morgen eet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor welke afstand ging je ook alweer?quote:
Bedorven zalm?quote:
40kmquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor welke afstand ging je ook alweer?
Ontlurktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Brabantquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:42 schreef maily het volgende:
Openluchtspektakel brengt dorp weer bij elkaar; het was wat ingekakt
@:drakin
Je moet er maar van houdenquote:
Dat moet je toch ruiken of evt. even proeven en niet eten of zienquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |