quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:09 schreef mario390 het volgende:
hallo
kennt dat jemand
Verdamp lang her, dat ich fass alles ähnz nohm
Verdamp lang her, dat ich an jet jejläuv
Un dann dä Schock, wie et anders op mich zokohm
Merkwürdich, wo su manche Haas langläuf
Nit resigniert, nur reichlich desillusioniert
E bessje jet hann ich kapiert
Wer alles, wenn dir et klapp, hinger dir herrennt
Ding Schulder klopp, wer dich nit all hofiert
Sich ohne ruut ze weede dinge Fründ nennt
Un dich daachs drop janz einfach ignoriert
Et ess lang her, dat ich vüür sujet ratlos stund
Un vüür Enttäuschung echt ni' mieh kunnt
Nog altijdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Oma heeft ook een Hummer waar ze regelmatig mee dwars door hekken rijdt![]()
Is gewoon een bad-ass Oma
quote:
🤭quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Oh jee zeiltjes en teiltjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:18 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
(we zullen het maar niet over haar zeiltjes hebben)
oh ja teiltjes ook nogquote:
Ze was wel diegene die me hielp in het begin op FOK!quote:
Okayquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was wel diegene die me hielp in het begin op FOK!
Samen met Foxx.quote:
quote:
Eerste laptop,voor het eerst zelf internet.Dan is het wel fijn dat mensen je even helpen.quote:
Ik weet niet precies wat je er nou mee wil zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste laptop,voor het eerst zelf internet.Dan is het wel fijn dat mensen je even helpen.
Dat ik daar een soort van dankbaar voor ben.Zelfs aan jou heb ik best veel gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je er nou mee wil zeggen
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik daar een soort van dankbaar voor ben.Zelfs aan jou heb ik best veel gehad.
Compliment.quote:
In een barbie-roze kleur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:13 schreef Prisha het volgende:
Jij mag niet meer raden.quote:
Nu wel.Echt heel top.quote:
daar zingt hij jaren later over zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden.
[ afbeelding ]
Ik luister nog een keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zingt hij jaren later over zijn
verhältnis met zijn overleden vater
Goedemorgen conjo.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze liveversion is de beste van 1991
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze liveversion is de beste van 1991
ja maar de band is niet neue duitse wellequote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.
Maar even serieus.ga je weer beter worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ze nog op Pinkpop gezien in de hoogtijdagen van Die neue deutche welle.
Maandag gaan ze snijden en kijken naar uitzaaiingen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even serieus.ga je weer beter worden?
geen grap ik maak me zorgen.
Nee, krautrock.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de band is niet neue duitse welle
de zijn Deutschrock
Sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maandag gaan ze snijden en kijken naar uitzaaiingen.
Nijntjes geelquote:
jep dat is bayernrock, maar ook ndwquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is wel vet hoor.
* FreshFruit rent heel snel weg nu.
I have your back, broquote:
Ik heb er nu 2quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is Louis Beton.En ik ben prima met Oma Nijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een paar bijpassende schoenen....![]()
[ afbeelding ]
Beste plaatsen op het dek denk ik. Maar dat vind ik veel te veel waai. Waait mijn boek wegquote:
Niks aan nu nee om daar dan te zitten..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste plaatsen op het dek denk ik. Maar dat vind ik veel te veel waai. Waait mijn boek weg
Mooie UI Lovy.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks aan nu nee om daar dan te zitten..
je bent onderweg , geniet van je vakantiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liep 42 naar de boot en 48 zat ik op de boot bij het raam.
Sla je slag, maar dan krijg je de kinderen er gratis bijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En een aantal alleenstaande vaders lopen rond. Mss maar eentje aan de haak slaan.
Leuk! Dat is de oudste toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doukje is geen kleuter meer. ze gaat in september naar het eerste leerjaar.
trotse tante.
Scheelt mij barenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sla je slag, maar dan krijg je de kinderen er gratis bij
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?quote:
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, zou je wel kinderen van een andere vrouw op willen voeden?
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschellingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Zou ik geen problemen mee hebben. Scheelt ook dat het niet mijn genen heeft, die zijn mentaal niet helemaal 100% goed. Dus dat scheelt ook wel
Leuk toch om te kijken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:30 schreef mario390 het volgende:
om dat in oostenrijk is in tv vandaag 5 uren
niet nur f1 training zondern ook f2,f3
tot 18 00
Alleen waar je tijd en zin in hebtquote:
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat er een alleenstaande vader voor je rondhuppelt in Terschelling
Dar risico zit er ook in inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hopen dat ze er niet alleen maar zijn om een bijwijf te hosselen
Er is al een meneer Ieni?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ben ik er wel om een bijlul te hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |