Zekers, sodeknetters heeft mij ook wel een beetje geholpen met tips.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal heus wel goed komen, succes alvast!
Is mijn nieuws niet leuk genoeg?quote:
Daar had je al lang een duimpje voorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is mijn nieuws niet leuk genoeg?
Ik heb je er nog eentje terug gegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar had je al lang een duimpje voor
Al een beetje zenuwachtig?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je er nog eentje terug gegeven.
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vindquote:
Nee ze hebben een vijvertje.quote:
Gebruiken ze geen CAD variant?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ze hebben een vijvertje.Het tekenprogramma wat ze gebruiken ken ik niet maar dat weten ze. Dat moet ik snel aanleren.
Ohoh?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vind
Ik heb vanavond lekker spicy gegeten dus dat word morgen genieten op de porseleinen troon, maar ik denk niet dat diegene die na mij moet daar ook van gaat genietenquote:
Dat vijvertje is voor de werknemers die het niet goed doen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee ze hebben een vijvertje.Het tekenprogramma wat ze gebruiken ken ik niet maar dat weten ze. Dat moet ik snel aanleren.
En wat had je dat zo spicy was?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanavond lekker spicy gegeten dus dat word morgen genieten op de porseleinen troon, maar ik denk niet dat diegene die na mij moet daar ook van gaat genieten
Wie heb je nou weer bezwangerd?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets leuks, maar ik weet niet of mijn directe omgeving dat zo leuk vind
Meeste tekenprogramma's voor in de bouw, automobielen en staal industrie die ik heb gezien waren allemaal variaties op CAD of CAD met branche specifieke aftakkingen daarop.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vijvertje is voor de werknemers die het niet goed doen?
De basis van dat soort programma's is vaak hetzelfde toch?
Allemaal een versie van paint toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meeste tekenprogramma's voor in de bouw, automobielen en staal industrie die ik heb gezien waren allemaal variaties op CAD of CAD met branche specifieke aftakkingen daarop.
Best pittige gyros schotel bij een best leuk Midden Oosters tentje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat had je dat zo spicy was?
Pech voor de rest hoor.
Ben je mal, paint is te high tech voor beunhazen die in de bouw, auto garage of de NS werkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal een versie van paint toch?
Als ik ergens niet mee overweg kan dan is het paint.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal een versie van paint toch?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best pittige gyros schotel bij een best leuk Midden Oosters tentje.
Sterkte danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik ergens niet mee overweg kan dan is het paint.
Versimpelde versie hequote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je mal, paint is te high tech voor beunhazen die in de bouw, auto garage of de NS werken
Kan je dit verklaren?quote:
Ja, hij heeft Dotteke als instructrice gehad.quote:
Ben jij dat dan niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft Dotteke als instructrice gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |