Op vrijdag 30 juni 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
quote:
Ik zou die gast ook niet herkennen hoor.quote:
Ik zou die kapper ook niet herkennen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou die gast ook niet herkennen hoor.
Is die kapper dan ook iemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou die kapper ook niet herkennen idd.
Nee die gozer boeit me echt nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
Als idd niet naar een bepaalde sport kijkt, weet je idd niet wie degene is.. Dus eigenlijk niet heel raar
Ik zou me zorgen maken met drie van die mooie meiden.quote:
Vind alleen Alexia een mooie damequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken met drie van die mooie meiden.
Zou ik ook hebben idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een zwaar leven voor die meiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben idd.
Vooral de oudste is zwaar bedreigd.
Is het ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een zwaar leven voor die meiden.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede tip wel, maar denk dat de tape los laat.. want ik kwijl soms in mijn slaap
Dat doen ze dus ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar uitstraling niet prettig, ik vind Ariane een leuk spontaan meisje.quote:
En zo vinden we allemaal iemand anders leuk of leuker of spontanerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar uitstraling niet prettig, ik vind Ariane een leuk spontaan meisje.
Soul geeft je gelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
Alleen die haat is wel triest op social media
quote:"Sociale media hebben wel een grote impact gehad, veelal niet positief", zei Amalia hierover. Ze heeft geleerd soms simpelweg niet te lezen wat er over haar wordt geschreven en ook om het niet persoonlijk te nemen. Dat is iets wat niet alleen voor prinsessen belangrijk is, zei Alexia. "Voor iedereen is het heel belangrijk om wat er over je wordt gezegd niet persoonlijk te nemen."
De afgelopen jaren lekten verschillende filmpjes en foto's van Alexia uit via sociale media. Alexia zegt zich niet beperkt te voelen in haar socialemediagebruik, maar noemt het uitlekken wel een "enorme les". Het heeft haar bewuster gemaakt van wat ze plaatst, zei ze. "En ook wie je toelaat", vulde Amalia haar aan.
Het doet wel iets met je, maar je raakt eraan gewend, zei Alexia. "Ik weet wie ik ben, mijn familie weet wie ik ben en mijn vrienden weten wie ik ben. Ik lig er niet wakker van."
Soul is ook een wijze vrouw.quote:
Laat ze lekker in hun waarde idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:02 schreef Shii het volgende:
Het zijn drie jonge meiden en worden nu al afgerekend op mooi, lelijk, dik, arrogant, enz. Ik vind het sneu, maar helaas hoort dat erbij voor ze. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om zo in de spotlight te staan. Straks als ze volwassen zijn mogen ze eventueel becommentarieerd worden om de eventuele 'domme' keuzes enz. die ze maken, maar laat ze nu gewoon lekker in hun waarde.
Afgunst van mensen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat ze lekker in hun waarde idd.
Ik vind dat commentaar echt walgelijk soms
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triestquote:
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen afgunst het is wat het is. Die meiden staan nou eenmaal in de picture of ze willen of niet. Dat is rete triest
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograafquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor sommige is het pure haat. Ik weet niet of je twitter leest ofzo, maar is echt te triest voor woorden.
En ze kunnen er idd niks aan doen verder.
Mag van mij ook hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lees geen twitter maar het mag van mij wel over zijn met koningshuis. Ik heb serieus medelijden met die meiden. Je kan niks je mag niks. Koning pils kon nog wel eens uit de band springen toen waren er nog geen mobieltjes overal. Soms een stiekeme fotograaf
Mijn parkiet ook.quote:
Die drie dames wel een kut levenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij ook hoor.
Uiteindelijk heb je er verder niet veel aan.
Doorlopen en je heb niks gezienquote:
Bezemkastquote:
55 jaar.quote:
Oh echt ik dacht dat hij 70 wasquote:
Zwaar crimineel, 2,5 jaar cel.quote:
Ik stond er ook van te kijken.quote:
Hij was ook nog jong toen hij voor het eerst Wimbledon won. Tegenwoordig ook aardig van het padje geraakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Boris Becker![]()
Ik dacht dat ie veel ouder was.
Dat doet vrouwen met je als je poen hebtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Boris Becker![]()
Ik dacht dat ie veel ouder was.
Feestje hier, feestje daar...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet vrouwen met je als je poen hebt
SBE en Jij hebben geen poenquote:
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.quote:
En die dames?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.
Soms denk ik dat het wel meevalt en de dames hun kleedje lieten vallenquote:
Die zat een jaar in het gevang in de UK , belastingontduikingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee volgens mij is Boris redelijk uitgekleed.
En een banquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat een jaar in het gevang in de UK , belastingontduiking
Prutser.quote:
Hij ook niet meer.quote:
Nou dat weet ik niet.quote:
quote:
quote:Trofeeën van Boris Becker onder de hamer
Voormalig tennisheld Boris Becker zit financieel zo aan de grond dat hij ruim tachtig van zijn verdiende trofeeën en memorabilia uit zijn carrière laat veilen. De bekers, medailles, rackets, horloges en foto's van de 51-jarige Duitser gaan onder de hamer in een online-veiling van het Britse veilinghuis Wyles Hardy.
Becker won 49 toernooien in zijn carrière, waaronder drie keer Wimbledon, en verdiende een slordige 20 miljoen euro prijzengeld. Desondanks verklaarde een rechtbank in Londen hem in 2017 failliet. De opbrengst van de veiling is dan ook bedoeld om schulden af te lossen.
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoenquote:
150.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoen
quote:Ooit had Becker een vermogen van 150 miljoen euro, maar in 2017 werd de 54-jarige Duitser failliet verklaard. Hij was in de problemen gekomen door een niet afgeloste lening van 4,2 miljoen euro voor zijn villa in Mallorca.
Na zijn faillissement hield hij een deel van zijn miljoenenvermogen achter voor de curator. De jury stelde vast dat hij op vier van de 24 punten niet al zijn bezittingen openbaar heeft gemaakt, wat in strijd is met de wet. Het gaat om bankrekeningen, onroerend goed met een waarde van meer dan 1,5 miljoen euro en trofeeën uit zijn carrière als tennisser.
Dan ben je ook wel een eikelquote:
En zo niet kan hij lezingen gaan geven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die trofeeen zou me jeuk zijn, er is vast wel wat over van 170 miljoen
Ja naast pa huxabelquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
En zo niet kan hij lezingen gaan geven.
En SBE en ik zijn knapper.quote:
Kmapper?quote:
Wie?quote:
Zeker kmapper ik weet het van SBEquote:
Bill Cosby zo te zien.quote:
Ja best wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Drew Barrymore.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar met welk persoon die al jong beroemd werd is het wel goed afgelopen? Veel zijn het er iig niet.
Die was als kind ook al helemaal verknipt.quote:
quote:Barrymore begon op negenjarige leeftijd met roken, op elfjarige leeftijd met het drinken van alcohol en toen ze twaalf was met het gebruik van marihuana. Op haar dertiende snoof ze voor het eerst cocaïne.
alsof ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was als kind ook al helemaal verknipt.
[..]
Daar is het heul niet goed mee afgelopenquote:
Tsja Amerikanen zijn sowieso verkniptquote:
Niet allemaal hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.quote:
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja Amerikanen zijn sowieso verknipt
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Ach welnee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké oké, mensen die net geemigreerd zijn wellicht maar 99% daarvan is ook verknipt.
Dat is ook vooral de commercie die dat "opdringt"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet half zo verknipt als al die Nederlanders die iedere scheet en modegril die uit Amerika komen overwaaien klakkeloos overnemen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik pak mijn machinegeweer en kom bij je langs ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |